חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע ללמוד נטורופתיה?

לימודי נטורופתיה

נטורופתיה היא שיטת אבחון וטיפול טבעית אשר הופכת די במהירות להיות חלק מהקונצנזוס ומאהדת הקהל הכללית, מה שהופך אותה, כפועל יוצא למקצוע לימודים מאוד מבוקש. לימודי הנטורופתיה מעניקים לתלמיד כלים לאבחון של מגוון בעיות גופניות ורגשיות כאחד, אשר לרפואה המודרנית מעט כליחם להתמודד עמן והטיפול אשר קיים, עלול ליצור בעיות חלופיות. הנטורופתיה מתבססת על מה שנתן לנו הטבע, בין אם מדובר במזון, תרופות, תנאים סביבתיים, אך רובם ככולם בדיוק כפי שנתן אותם הטבע מימי בראשית, ללא תיעוש, עיבוד, מסחור או כימיקלים., העלולים לגרום לתגובות לוואי של גוף האדם

מה מקנים לימודי נטורופתיה?

לימודי נטורופתיה נלמדים במגוון מכללות לרפואה משלימה בארץ. מסלולי הלימודי מעט שונים ביניהן ואורכם יכול לנוע בין שנה אקדמית אחת לשתיים. בסיום לימודי נטורופתיה, הכוללים לימודים עיוניים והתמחות מעשית, ניתנת תעודה כמו בכל לימודי תעודה מקצועיים קיימים. ההתנסות במהלך תקופת הלימודים וכן התעודה הניתנת, מקנים למסיים מסלול לימודי נטורופתיה את האפשרות לעסוק בתחום הן במרפאה קיימת והן באופן אישי, בהקמת עסק עצמאי בתחום.

חיבור אישי לתחום

רוב האנשים אשר מביעים התעניינות בלימודי נטורופתיה, בדרך מחוברים לתחום באיזשהו אופן, בין אם לרפואה הסינית בכלל, בין אם לטבע ולכל השפע שבו ובין אם לרוחניות בפרט. הנקודה היא שעל מנת ללמוד את התחום ולעסוק בו, רצוי מאוד להתחבר אליו ואל כל שיש לתחום זה להציע. בדיוק כשם שאדם ללא אוזן מוסיקלית ואהבה למוסיקה לא יוכל לגשת ללמוד מסלול של לימודי מוסיקה אלקטרונית, כך יש משמעות גדולה מאוד לחיבור לתחום הרפואה המשלימה, על מנת להפוך לימודים אלו לאטרקטיביים ומעשיים בידיי הלומד אותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ציפי זינגר

wwww.justintime.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ציפי זינגר

מאת: ציפי זינגררהיטים03/06/13822 צפיות
עונת הקיץ מביאה איתה לא רק גל גדול של חום, אלא גם של מעברי דירה. כיצד לדעת שפנית לחברת ההובלות המתאימה לך ביותר? כיצד בוחרים חברה אמינה?

מאת: ציפי זינגרלימודים אקדמאיים17/04/13874 צפיות
האוכל שאנו אוכלים כל כך מובן לנו מאליו, אבל עובר כל כך הרבה תהליכי פיקוח לפני שמגיע אלינו לצלחת. מהי הנדסת מזון? ואיפה לומדים זאת?

מאת: ציפי זינגרפסיכומטרי08/04/13902 צפיות
דקה לפני ששנת הלימודים הנוכחית נגמרת ומתחילה הנהירה הגדולה לאוניברסיטאות ולמכללות, זה הזמן לשפר את סיכויי הקבלה

מאת: ציפי זינגרקורסים וסדנאות28/03/131502 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו הוא צינור העברת אנרגיה, רק שרובנו כלל אינם מודעים לכך. רייקי הינו שיטת ריפוי משלים אשר ממקדת את אותה אנרגיה אל כפות הידיים, כך שניתן לסייע באמצעותה הן לעצמנו והן לאחרים

מאת: ציפי זינגרקורסים וסדנאות24/03/131398 צפיות
מי מאיתנו לא הייתה רוצה לקום בבוקר, כמו נשות הוליווד עם האודם על השפתיים, האייליינר במקום והכל מתוקתק כאילו השניה יצאנו ממכון איפור? לימודי איפור קבוע יכולים להביא אותך ואת לקוחותייך לבוקר כזה, אחד מיני רבים.

מאת: ציפי זינגרמוסיקה20/03/13902 צפיות
בוגרים רבים של מוסדות לימוד מוסיקליים בארצנו מוצאים עצמם מהר מאוד שחקנים ראשיים בזירת המוסיקה בארצנו, אשר נותנת במה וביטוי כמעט לכל סגנון קיים. זה הזמן שלכם להיות גם חלק מהמשחק

מאת: ציפי זינגרקורסים וסדנאות20/03/131357 צפיות
הרפואה המשלימה שחדרה לחיינו בעשורים האחרונים הביאה עמה מגוון קורסים והתמחויות אשר מושכים אליהם אנשים רבים ופתחה עמה שפע הזדמנויות לתעסוקה לבוגרים

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181654 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181679 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181593 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181450 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171404 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171534 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162045 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica