חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה ספיד דייט?

מאת: פז לזרדייטינג26/05/2013893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומרים שאהבה ונישואים הולכים יד ביד. עם חתונות מהירות וגירושין מהירים עוד יותר, אנחנו מגלים שלא כך הדבר.הסיבה היא שאנשים נוטים לעשות בחירות לא נכונות עוד לפני מפני שלא פגשו מספיק אנשים ולכן עולם הדייטינג סוער בהרבה אנשים שמחפשים אהבה ומחליפים כל הזמן אחד את השני.כדי לחסוך את הזמן הזה הומצא הספיד דייט.חוקי המשחקהחוקים הם נורא פשוטים. קבוצה של אנשים נפגשים בבית קפה או פאב, מקבלים תוית שם, טופס רישום ובן זוג שאיתו עם מתחילים את הערב. הם יכולים לדבר על הכל אבל זמנם קצר, עד 7 דקות.לאחר שהסתיים הדייט הראשון, האנשים מתחלפים ומגיעים להם אנשים חדשים לשיחה.אם הצדדים מרגישים שהם מעוניינים בהמשך הקשר אז הם מסמנים את הפרטנר ואם הוא מסמן אותם בחזרה אז הנהלת האירוע מעבירה את פרטיהם.

מאיפה זה התחיל?עולם הספיד דייט הומצא ע"י רבי יעקב דיאו בשנת 1999 והוא מבוסס על מסורת יהודית לפיה משדכים צעירים. המטרה הייתה למנוע מאנשים צעירים להתחתן עם מישהו שלא מאמונתם בכך שהם מוצאים לו בן אדם שמתאים לו יותר תחת אמונתו. האם זה עובד?האמת שכן, לרוב חצי מהאנשים שמגיעים למפגש מוצאים לעצמם פרטנר להמשך הדרך. הרבה אנשים שמגיעים מרגישים קצת אי נוחות אבל לאט לאט נפתחים לרעיון.האם הדקות הספורות מספיקות להכרת בן אדם? אחרי הכל, בזמן קצר זה קולטים באינטואיציות שלנו אם הבן אדם מתאים לנו או לא.איך זה הולך בארץ?בישראל יש חברה טובה ולא יקרנית שלוקחת עד 100 ש"ח לאירוע (בהשוואה לכמעט כפול ביתר המקומות) בשם "ספיד דייט סינגלס".החברה מארגנת אירועים לכל הגילאים והם מאוד אמינים ולמי שלא ניסה, הוא חייב לתת לזה הזדמנות כי ללא ספק זו שיטה טובה שדי מוכיחה את עצמה.

 



תגיות המאמר: הכרויות, אהבה, ספיד דייט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פז לזר

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica