חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום ושיווק בעידן המדיה החברתית

מאת: GONOGO Business planיזמות עסקית09/06/2013910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הרשתות החבריות הפכו לשגרה יומיומית עבור מליוני גולשים בכל רחבי הגלובוס, במסגרתם הם מתקשרים עם חברים חדשים, חולקים תמונות, קבצי מוזיקה וקבצי וידאו. כיום, כמעט ולא קיים היום תחום אשר לא מאוגדת סביבו רשת חברתית כזו או אחרת כגון רשת סטודנטים (facebook), רשת אנשי עסקים (themarker caf? ו - linkedin) ה – CIA והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, היום לעומת בעבר קהל היעד העיקרי של הרשתות הללו היה מבוגרים והיום אנו רואים יותר רשתות חברתיות הפונות לילדים.

הרשתות החבריות עונות על הצורך הבסיסי שלנו בשייכות, עם זאת, כאשר בוחנים אותן במבט עסקי מדובר באתרים המאגדים אנשים החולקים תחומי עניין זהים מה שהופך את השיווק והפרסום בהם לאטרקטיבי במיוחד עבור חברות עסקיות קטנות כגדולות.

כיצד ניתן לחדור אם כך לאותן רשתות ולהפוך אותן לפלטפורמה שיווקית? אנו יודעים שחוקי הפרסום באתרים אלה שונים מפרסום באתרים המסורתיים. הרשתות החברתיות מהוות מעין סביבה "אינטימית" והגולשים לא תמיד מקבלים בצורה חיובית את החדירה למרחב האישי שלהם לצורך פרסום. משום כך, ברוב המקרים, פרסומות רגילות אינן מתקבלות בהן בברכה ואמצעי הפרסום הנפוץ כל כך בכל אתר אינטרנט, הבאנרים, כמעט ואינו קיים באתרים אלו. ההסבר לכך טמון בעובדה שפעילות הגולשים באתרים אלו מתבטאת יותר באינטראקציה בין אנשים ופחות בחיפוש אחר מוצר, כתוצאה מכך הסבירות שיקליקו על באנר או לינק כלשהוא נמוכה.

אנו רואים עדות נוספת לרצון להימנע כמה שיותר מאפשרויות הפרסום הרגילות בהחלטת אתר שיתוף קבצי הוידאו הגדול בעולםYoutube (שאינו מהוה אומנם אתר רשתי במלוא מובן המילה), אשר פרסם כי בכוונתו לשלב בראשונה מאז הקמתו, פרסומות ריץ מדיה – מודעות חצי שקופות (layover) אשר יוצגו בתחתית הסרטונים כך שיכולת "ההפרעה" שלהן לצופה תהיה מינימלית. במידה והצופה לא יקליקו עליהן, הן תעלמנה תוך כ – 10 שניות. מנגד, במידה והצופה כן יקליק עליהן הסרטון המוצג ייעצר והצופה יצפה בפרסומת במסך מלא.

חברות שמעוניינות לפרסם ברשתות חבריות יכולות לבחור אופציות נוספות לפרסום:

1.    רכישת דפי פרופיל וירטואליים – אתרים דוגמת Myspace   ו – Facebook מציעים לחברות לרכוש דפים בהם הם יכולים לעלות תכנים פרסומיים לפי צרכיהן. אמצעי זה הינו קרוב ביותר לאפשרויות הפרסום המסורתיות.

2.    הכנת סרטון והעלאתו לאחד מאתרי שיתוף הווידאו - כיום עם ההתפתחות הטכנולוגית ואמצעי הצילום המקצועיים הנגישים כל כך, גם עסקים קטנים יכולים להפיק סרטונים בעלות מינימלית. עם זאת, יש לזכור כי מידי יום מועלים באתרי השיתוף הגדולים כמה עשרות עד מאות אלפי קבצים ויתכן גם מצב בו הסרט שהכנתם יהיה "זרוק" באתר מבלי שיצר את ה"באזז" הרצוי.

3.    זיהוי קבוצות צרכניות פוטנציאליות ושליחת מוצרים אליהן ע"מ שאלה יכתבו על חוויית ההתנסות שלהן. במקרה של "התלהבות" מהמוצר ייווצר שיח רחב היקף באתר על המוצר והוא עשוי לזכות לפופולאריות בזמן קצר. מחקרים מראים כי גולשים רבים מבקשים לקבל חוות דעת לפני ביצוע רכישות גדולות מחבריהם ברשת. מנגד, ישנם מקרים בהם נכתבו באתרי רשתות ביקורת גרועה על מוצר מסוים ולחברה המייצרת נגרם נזק תדמיתי רחב. ישנן דוגמאות רבות של מיילים העוברים בתפוצה מאסיבית הקוראים לפסילת מוצר כזה או אחר בטוענה מסוימת כאשר אמיתות הידיעות הללו לא תמיד נבדקת לעומק.

4.       שיתוף הגולשים בפעילות המאדירה את המותג – פעולה המהווה למעשה פרסום סמוי של המוצר.

יש לזכור כי החלטה על פרסום ברשתות חברתיות בדומה לכל החלטה פרסומית שיווקית צריכה להיבחן בקפידה כחלק מהתוכנית העסקית של החברה כאשר היא מגובה בזמני ביצוע, יעדים ואמצעים לבחינת.

האפקטיביות.

www.gonogo.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת GONOGO Business plan

מאת: GONOGO Business planיזמות עסקית30/06/13879 צפיות
כיצד באמצעות ביקוש אנו יכולים להגיע לתחזית המכירות וההכנסות – באמצעות התכנית העסקית. תחזית המכירות של החברה תיבנה באחת משתי דרכים 1. הביקוש הקיים בשוק (מעלה – מטה) 2. או בחינה של מה שקורה בשטח (מטה – מעלה)

מאת: GONOGO Business planיזמות עסקית17/06/13930 צפיות
בישראל נסגרים מדי שנה כ – 40,000 עסקים ולכן אנו יודעים היום כי ישנה חשיבות גדולה ביותר לחידוד ההבנה בתחום ההתנהלות העסקית. בראשית הדברים עלינו להבחין בין כלים לניהול שוטף ונכון של העסק ובין הצורך לפעול להגשמת האסטרטגיה העסקית של החברה.

מאת: GONOGO Business planיזמות עסקית30/05/13768 צפיות
כיצד נמצא את המשקיע הנכון? אחת השאלות הקשות הניצבות בפני היזם הינה כיצד למצוא ולהגיע למשקיעים פוטנציאליים? את המשקיעים המוכרים והטובים קשה לתפוס כי הם מקבלים המון הצעות להשקעה בכל חודש, דבר הגורם להם לסנן פניות שלא עומדות בסטנדרטים או כאלה שאינן מוצגות בצורה מיטבית. חשוב לזכור: פגישה עם משקיע פוטנציאלי הינה חשובה מאוד ומהווה את ההזדמנות להפיכת החלום למציאות. GONOGO שמחה להביא בפניכם מספר טיפים ונקודות חשובות בדרך אל המשקיעים, תשובות לשאלות אלו יוכלו לסייע לכם להפיג את הערפל סביב השאלה

מאת: GONOGO Business planיזמות עסקית14/05/13795 צפיות
בעשור האחרון הביאה המהפכה הדיגיטלית, יחד עם תהליך הגלובליזציה לשינויים כלכליים, תרבותיים וחברתיים נרחבים. אחד השינויים הדרמטיים שהתרחשו בתקופה זו, הינו הגידול בסחר העולמי ואפשרויות המסחר השונות בין מדינות ...העולם. גם ישראל מושפעת מהגלובליזציה, בצורת רפורמות כלכליות רבות אשר חלקן יושמו בהצלחה בעשור האחרון. רפורמות אלו הן בעיקר בתחום המט"ח והמיסוי ובעצם הכשירו את הקרקע ליזמים ישראלים רבים לצאת מגבולות ישראל ולעשות עסקים בחו"ל.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232278 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232303 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231538 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232404 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222782 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica