חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויברטור או דייט

מאת: אביזרי מיןדייטינג09/06/2013192058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוד דייט כושל הסתיים במפח נפש קשה עבורי. אני לא מפסיקה לשאול את עצמי האם יש תועלת כלשהי בהליכה לכל כך הרבה דייטים. מבט אל היסטוריית הדייטים שלי מאושש את הטענה השגורה בפי חברותיי שמדייטים לא יוצא כלום. בשנתיים האחרונות יצאתי למעל 100 דייטים עם גברים שונים. האם יצא מהם משהו? התשובה היא לא באל"ף רבתי.

אולי הפוגה ממושכת מדייטים היא מה שאני צריכה. מרוב דייטים לפעמים אני מרגישה שאני כבר לא מחוברת לאני הפנימי שלי. מצד שני, כמו לכל אדם גם לי יש צרכים גופניים. אז מה עושים.

חברתי הטובה שירה כבר מזמן הציעה לי לקנות ויברטור. היא אומרת שבעידן המודרני ויברטור הוא ידידה הטוב ביותר של האשה. היא אומרת שהיא לא הולכת לדייטים מתוך נואשות ולכן התוצאות בהתאם. לטענתה, גבר שפוגש אשה מסופקת וחייכנית נמשך אליה הרבה יותר מאשר לאשה שלא חבתה אורגזמה במשך כמה חודשים.

שירה המליצה לי על חנות סקס בשם סופר טויס. היא אומרת שהיא קונה שם את כל אביזרי המין שיש לה ושהצוות שם הוא חברותי ונעים הליכות בצורה לא שגרתית. שירה גם אומרת שאחרי שאתחיל להשתמש באביזרי מין או ויברטור לא אוכל להבין איך חייתי קודם.

אז נכנסתי לאתר היפהיפה של סופר טויס ולאחר חיפוש בקטלוג המדהים שלהם מצאתי ויברטור שנראה מדהים ובמחיר הוגן מאוד. שלמתי וחיכיתי להגעתו של הויברטור באמצעות שליח.

שבוע שעבר קיבלתי את הויברטור. אני חייבת להודות שהוא ענה על כל הציפיות הכמוסות ביותר שלי. ויברטור G פראי הוא ויברטור מדהים. הוא יפה מאוד ונעים מאוד למגע . יש לו שני מנועים עוצמתיים ולוח שליטה היי טקי. אני מאוד נהנית ממנו והוא משדר יוקרה ואצילות. וכן החיים שלי באמת השתפרו. אני הרבה יותר חייכנית ונעימה לסביבתי. באופן כללי הרבה יותר כיף לי ואני מרגישה זוהרת ואטרקטיבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"סופרטויס - כשהתשוקה והאיכות נפגשו" הינה רשת ארצית ותיקה לממכר אביזרי מין לנשים וגברים. לרשת סופרטויס המגוון הגדול ביותר בישראל של אביזרי מין.

למידע נוסף על אביזרי מין בקרו אותנו בדף הבית : http://www.supertoys.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביזרי מין

מאת: אביזרי מיןזוגיות ואהבה09/08/133185 צפיות
קניית ויברטור בפעם הראשונה יכולה להיות דבר מבלבל ומרתיע. איך נדע לבחור ויברטור איכותי שיתאים לצרכים האישיים שלנו ואיך נמצא חנות סקס אמינה בה נוכל למצוא מבחר גדול של ויברטורים איכותיים ותודעת שירות גבוהה? להלן המדריך הידידותי ביותר לרכישת ויברטור וגם אביזרי מין אחרים. אנו ממליצים מאוד לבקר בחנות סקס סופר טויס כדי להתרשם מהמגוון העצום ושירות הלקוחות הנעים והידידותי.

מאת: אביזרי מיןבריאות נשים09/06/1382284 צפיות
ויברטור טוב עשוי לשפר את איכות חיינו ואת ההרגשה הכללית. אז למה לא לנסות אביזרי מין ?

מאת: אביזרי מיןזוגיות ואהבה09/06/1385137 צפיות
האם ויברטור באמת יכול לענות על צרכיה של אשה בוגרת? האם אביזרי מין מהווים תחליף לסקס? רשמים מהזמנת ויברטור מחנות אביזרי מין סופרטויס בכתובת http://www.supertoys.co.il

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152124 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica