חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על צביעת רהיטים

מאת: גיא אברהםרהיטים12/06/20131036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בשנים האחרונות צביעת רהיטים מעץ היא דרך מצוינת לשדרג את הרהיט, אך חשוב לבצע את ההליך בצורה נכונה. ברוב הבתים בישראל נוכל למצוא רהיטים שונים מעץ. העץ מהווה את אחד מחומרי הגלם המרכזיים ביותר בעיצוב הבית וניתן לראות אותו בדלתות הבית, בכיסאות, בשולחנות, במטבח, בחדר ילדים, וכו'. העץ הוא חומר גלם פופולארי מאוד לייצור של מגוון רהיטים. הוא מעניק תחושה טבעית ונעימה לחלל הבית. אם יש לכם כיסא או שולחן ישנים שאותם אתם מעוניינים לשדרג אז זה הזמן לעבור לצביעת רהיטים. לפני שמבצעים צביעת רהיטים עליכם לדעת כמה דברים. תחילה תבררו אילו צבעים מתאימים, אילו חומרים משלימים יש להוסיף והאם רצוי רק להשתמש בלכה או בשימון. כמובן עלולות לצוץ בעיות נפוצות, כגון: צביעה לא חלקה אשר מגלה את גווני הצבע הקודמים שהיו לרהיט. צביעת רהיטים לא מקצועית תכלול טיפות צבע שטפטפו במהלך העבודה ולא נוגבו. טיפות אלה עלולות ליצור גוש על הרהיט שאם מקלפים אותו הוא משנה את הצביעה החלקה של הרהיט. כמו כן, שימוש בצבעים לא נושמים יגרום לעץ להירקב במהרה.

כשאנו צובעים את הרהיטים הישנים שלנו ברצוננו לשמור על הצבע המקורי שלהם. מגמת הטרנד הטבעי חוזרת ללא ספק ואנו עדים לשימוש נרחב יותר ברהיטים מעץ מלא או עץ שעבר כמה שפחות עיבוד ושיוף. לכן אם נרצה לשמור על גווניו המקוריים של רהיט מעץ נשים דגש לטיפים הבאים :אם רהיט העץ מעולם לא נצבע רצוי להעביר עליו שכבת שמן בלבד.

לסיכום, שימון הרהיט יסייע לשמור על טיבו כיוון שהוא יגרום לאטימת רהיט העץ מפני חדירת מים ויסייע להתגברות השומן הטבעי של העץ שמתייבש עם השנים וגורם לסדקים.ניתן להשתמש בלכה שקופה חזקה לצביעת העץ ובכך לשמור על הצבע המקורי שלו ומצד שני למנוע פגיעות בו כגון שריטות וחבטות.

לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלו הוסט ישראל - אירוח אתרים ללא הגבלה בין החברות המשתלמות ביותר בקטגוריית אחסון אתרים - bluehost

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אברהם

מאת: גיא אברהםתיירות ונופש - כללי28/08/1610295 צפיות
לפני שאתם מחליטים באיזה כלי תחבורה להשתמש הוא לעשות השוואה בין כלי תחבורה שונים בנסיעה לנתב"ג. השימוש במוניות עולה על השימוש בתחבורה ציבורית או בכלי רכב פרטי. אמנם הנסיעה בתחבורה ציבורית זולה יותר מהנסיעה במוניות, אך היא "סוחפת" אחריה חוויות לא נעימות

מאת: גיא אברהםרהיטים30/05/131196 צפיות
טיפים על איך לטפל בריהוט המחודש שלך: בכל פעם שאתה רוצה לנקות את הרהיטים עליך לנגב אותם עם מטלית רכה ויבשה בלבד. אל תניח אותם במקומות לחים או חשופים ישירות לאור שמש. הימנע משימוש בכלים חדים כדי להסיר כתמי לכלוך דביקים. אף פעם אל תנסה ללטש את הרהיטים בעצמך בבית, אתה לא תשיג תוצאות טובות ויותר מכך אתה עלול בסופו של דבר לפגוע ברהיטים.

מאת: גיא אברהםריהוט 23/05/131006 צפיות
כידוע, מרבית הרהיטים אינם זולים, כך על ידי חידוש רהיטים ניתן יהיה גם לשמור על ההרגל שלנו וגם ליצור עבורו מראה חדש. היתרון הוא שלרהיט יישאר אותו המראה ונוכל אפילו לבחור ולעצב לטעמנו.

מאת: גיא אברהםדיני עבודה16/09/121798 צפיות
הבטיחות היא חלק חשוב ובלתי נפרד מפעילותו של כל עסק. לכן, אל תזניחו את שלומם ובריאותם של עובדיכם ולקוחותיכם. היעזרו בשירותיו של יועץ בטיחות. יועץ בטיחות הוא איש המפתח שלכם!

מאת: גיא אברהםחוק ומשפט - כללי12/08/121625 צפיות
לתושבי הצפון ישנה אפשרות לבחור מתוך רשימה ארוכה מאוד של עורכי דין בחיפה בהתאם לסוג המקרה. למרות שכל עו"ד מוסמך לעסוק בתחומים שונים הרי שכדאי יותר לחפש עו"ד בחיפה שמתמחה בתחום שרלוונטי לכם, לדוגמא עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי לעומת כאלו שעיקר עיסוקם הוא תביעות רשלנות רפואית ועוד. הקשר האישי עם עורך הדין הוא חשוב מאוד ועלול להיות קריטי לתוצאות ההליך המשפטי.

מאת: גיא אברהםבריאות ורפואה כללי11/08/121970 צפיות
במאמר זה נתמקד ברכיבה טיפולית רכיבה על סוסים, רכיבה טיפולית לכל אדם באשר הוא אם זה רכיבה טיפולית לילדים או למבוגרים או רכיבה טיפולית לנכים ועוד. טיפול שמתבצע בעזרת רכיבה טיפולית מתרחשים בו תהליכים בשלושת הרמות: הגוף, הנפש והרוח.

מאת: גיא אברהםצימרים17/07/121991 צפיות
כידוע איזור המרכז נמצא בלב מדינת ישראל. ביכולתו של איזור המרכז להציע לקהל רב שפע של תרבות, מקומות עבודה, מקומות בילוי נהדרים. כמו כן הוא מספק לנו תיירות ונופש נהדרים ואתרים מצוינים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204858 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196039 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182644 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181788 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181761 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181886 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181632 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica