חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה טיפולית

קיימות שיטות רבות וגישות שונות לטיפולים שונים אשר מאפשרות לכל מטופל לבחור את המטפל המתאים לו שעליו הוא יכול לסמוך ובנוסף את הטכניקה הרצויה לו. מובן שמגוון האפשרויות הוא רב, לדוגמא ניתן לבחור בטכניקות שעובדות על הרגש כמו שיחות עם פסיכולוג, או בתרפיה בתנועה, בתרפיה בעזרת מוזיקה ואומנות, בתרפיה בעזרת בבליותרפיה ועוד. בחלק הפיזי קיימות גם כן שיטות רבות החל מפיזיותרפיה, עיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד רבות אחרות.

במאמר זה נתמקד ברכיבה טיפולית רכיבה על סוסים, רכיבה טיפולית לכל אדם באשר הוא אם זה רכיבה טיפולית לילדים או למבוגרים או רכיבה טיפולית לנכים ועוד. טיפול שמתבצע בעזרת רכיבה טיפולית מתרחשים בו תהליכים בשלושת הרמות: הגוף, הנפש והרוח.

הסוס ניחן בתכונות מיוחדות, כגון: שהייה במחיצת הסוס, הטיפול בו, וכמובן הרכיבה עליו מאפשרים תקשורת ייחודית המספקת חוויה טיפולית המקדמת את בריאותם הרגשית והפיזית של המטופלים.
רכיבה על סוסים, הינה פעילות מוטורית מורכבת, המהווה אתגר ותורמת לקידום מצב הגוף והיכולות המוטוריות וגם מסייעת למטופל בתחום הנפש והרוח על ידי הצפת תכנים רגשיים חבויים המאפשרים התמודדות רגשית טובה יותר.
מטפל שעוסק במקום של חוות רכיבה טיפולית מנצל את כל התכונות המיוחדות של הסוס כדי להפיק את המקסימום בשביל המטופל.
גוף הסוס, תנועתו היחודית, היענותו לשפת הגוף של הרוכב עליו וקבלת הרוכב ללא תנאי ושיפוט מאפשרים למטפל ברכיבה כלי טיפולי מדהים.
בזמן רכיבה טיפולית על סוסים נוצרת אינטראקציה בין הסוס לבין המטופל ובין המטפל המאפשרת למטופל לחוות חוויות סנסו מוטוריות, רגשיות ותקשורתיות. במגרש הרכיבה יכול המטופל להיפגש עם ההצלחות שלו עם הפחדים והכישלונות שלו, ללמוד עליהם ולעבדם בצורה חיובית בסביבה תומכת.לדף הבית שלנו: http://www.xn--5dbgdlcdbjp2ftb8a.com/


לרכיבה הטיפולית תרומה עצומה ומיוחדת. טיול רכיבה על סוסים נעשה בטבע, באווירה פתוחה ומאפשר למטופלים רבים להרגיש את החופש ואת המרחב. השהות בטבע בקרבת חיות והעיסוק בפעילות גופנית חשובים במיוחד לאור השינוי בהרגלי החיים בעידן המודרני.

בעזרת רכיבה טיפולית על סוסים, ניתן גם לטפל במגוון מצבים ותסמונות רגשיות.
דוגמאות לחלק מההפרעות הרגשיות בהן ניתן לטפל:
הפרעות תקשורת כגון אוטיסטים, פיגור שכלי ותסמונות שונות. מצבי טראומה וחרדה היפראקטיביות הפרעות קשב וריכוז, לקויות תחושתיות.
כיום גדל הביקוש לטיפולים בתחום רכיבה טיפולית גם בקרב אנשים שאינם סובלים מלקויות ספציפיות. הם רואים בטיפול זה דרך נפלאה להעלאת המודעות העצמית ולקידום הצמיחה האישית.
אין ספק כי הרכיבה הטיפולית הינה בחירה מצויינת לטיפול שאינו סטנדרטי והיא מעשירה ומהנה. זוהי אפשרות מצויינת לתהליך ריפוי שונה.

כל מי שמעוניין ללמוד לימודי רכיבה טיפולית יכול לעשות זאת במקום של חוות רכיבה טיפולית ועל ידי כך לתרום למטופלים רבים להתגבר על קושי זה או אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלו הוסט ישראל - אירוח אתרים ללא הגבלה בין החברות המשתלמות ביותר בקטגוריית אחסון אתרים - bluehost

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אברהם

מאת: גיא אברהםתיירות ונופש - כללי28/08/1610227 צפיות
לפני שאתם מחליטים באיזה כלי תחבורה להשתמש הוא לעשות השוואה בין כלי תחבורה שונים בנסיעה לנתב"ג. השימוש במוניות עולה על השימוש בתחבורה ציבורית או בכלי רכב פרטי. אמנם הנסיעה בתחבורה ציבורית זולה יותר מהנסיעה במוניות, אך היא "סוחפת" אחריה חוויות לא נעימות

מאת: גיא אברהםרהיטים12/06/131032 צפיות
שימון הרהיט יסייע לשמור על טיבו כיוון שהוא יגרום לאטימת רהיט העץ מפני חדירת מים ויסייע להתגברות השומן הטבעי של העץ שמתייבש עם השנים וגורם לסדקים.ניתן להשתמש בלכה שקופה חזקה לצביעת העץ ובכך לשמור על הצבע המקורי שלו ומצד שני למנוע פגיעות בו כגון שריטות וחבטות

מאת: גיא אברהםרהיטים30/05/131193 צפיות
טיפים על איך לטפל בריהוט המחודש שלך: בכל פעם שאתה רוצה לנקות את הרהיטים עליך לנגב אותם עם מטלית רכה ויבשה בלבד. אל תניח אותם במקומות לחים או חשופים ישירות לאור שמש. הימנע משימוש בכלים חדים כדי להסיר כתמי לכלוך דביקים. אף פעם אל תנסה ללטש את הרהיטים בעצמך בבית, אתה לא תשיג תוצאות טובות ויותר מכך אתה עלול בסופו של דבר לפגוע ברהיטים.

מאת: גיא אברהםריהוט 23/05/131004 צפיות
כידוע, מרבית הרהיטים אינם זולים, כך על ידי חידוש רהיטים ניתן יהיה גם לשמור על ההרגל שלנו וגם ליצור עבורו מראה חדש. היתרון הוא שלרהיט יישאר אותו המראה ונוכל אפילו לבחור ולעצב לטעמנו.

מאת: גיא אברהםדיני עבודה16/09/121794 צפיות
הבטיחות היא חלק חשוב ובלתי נפרד מפעילותו של כל עסק. לכן, אל תזניחו את שלומם ובריאותם של עובדיכם ולקוחותיכם. היעזרו בשירותיו של יועץ בטיחות. יועץ בטיחות הוא איש המפתח שלכם!

מאת: גיא אברהםחוק ומשפט - כללי12/08/121620 צפיות
לתושבי הצפון ישנה אפשרות לבחור מתוך רשימה ארוכה מאוד של עורכי דין בחיפה בהתאם לסוג המקרה. למרות שכל עו"ד מוסמך לעסוק בתחומים שונים הרי שכדאי יותר לחפש עו"ד בחיפה שמתמחה בתחום שרלוונטי לכם, לדוגמא עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי לעומת כאלו שעיקר עיסוקם הוא תביעות רשלנות רפואית ועוד. הקשר האישי עם עורך הדין הוא חשוב מאוד ועלול להיות קריטי לתוצאות ההליך המשפטי.

מאת: גיא אברהםצימרים17/07/121987 צפיות
כידוע איזור המרכז נמצא בלב מדינת ישראל. ביכולתו של איזור המרכז להציע לקהל רב שפע של תרבות, מקומות עבודה, מקומות בילוי נהדרים. כמו כן הוא מספק לנו תיירות ונופש נהדרים ואתרים מצוינים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223138 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213644 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201517 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201788 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201503 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191980 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica