חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר ביקור בית

מאת: וטרינר בכפרוטרינריה28/06/20131488 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה וטרינר ביקורי בית?

וטרינר ביקורי בית כשמו כן הוא – וטרינר המספק שירותי ביקור בית. מי זכאי ליהנות מהשירות הזה? ובכן, התשובה תהיה כולם, כל מי שבבעלותו בעל חיים מכל סוג שהוא: כלב, חתול, ציפור, נחש, אוגר או איגואנה. נכון, לא כל הווטרינרים מציעים ללקוחותיהם שירות שכזה עד לפתח הדלת, ורובם אף מעדיפים לחסוך מעצמם את הטרחה שבהיסחבות ובשינוע של כלל המכשירים הנדרשים לבדיקות הווטרינריות השונות. אף על פי כן, ישנם וטרינרים יחידי סגולה, שמציעים את השירות הזה לנוחותם של בעלי החיים והבעלים שלהם גם יחד.

יתרונות וטרינר ביקור בית

וטרינר המציע שירותי וטרינר ביקור בית, פורש בפני לקוחותיו שלל יתרונות חשובים, אותם ניתן לחלק ליתרונות שמקבלים בעלי החיים וליתרונות שהבעלים זוכים ליהנות מהם.

יתרונות לבעלי החיים

זה לא סוד שבדיקה רפואית, פשוטה ככל שתהיה מעוררת אצל מרבית היצורים (כן, גם אצלנו...) דאגה, מתח וחששות. כאשר מדובר בבעלי חיים, לרוב זה יתבטא בתזזיתיות, קושי מהותי לשנע את בעלי החיים, ולעיתים אף תוקפנות. וטרינר ביקור בית מונע את כל אלה, ומאפשר לבעלי החיים ליהנות מהיתרונות שבבדיקה ביתית:

• בעלי החיים נבדקים בסביבתם הטבעית והבטוחה, מה שמאפשר לבצע בדיקה בתנאים אופטימליים ללא לחצים מיותרים.

• בעלי החיים שזוכים לשירותי וטרינר ביקור בית, נמנעים מהיחשפות למחלות שונות שעלולות לארוב להם במרכזים הווטרינריים, לשם, מטבע הדברים, מגיעים לעיתים בעלי חיים עם מחלות, ובעיות שונות.

יתרונות לבעלים

אם לא די בכך שוטרינר ביקור בית מאפשר לבעלי החיים היקרים שלנו להימנע מסטרס מיותר, חששות, והיחשפות למחלות שונות, הוא מאפשר גם לבעלים ליהנות מכמה יתרונות לא מבוטלים, בניהם:

• העובדה ששירותי וטרינר ביקורי בית חוסך לבעלים את הטרחה הכרוכה בשינוע הנדרש אל הקליניקה הווטרינרית, ובייחוד במצבים בהם אין ברשותם כלי רכב.

• העובדה ששירותי וטרינר ביקורי בית חוסך לבעלים את הזמן הכרוך בביקור במרפאה, ההמתנה לתורים הארוכים וההתגמשות עם הימים והשעות האפשריים.

כעת, כשגם אתם מודעים ליתרונות הרבים שוטרינר ביקור בית מציע, אנו סמוכים ובטוחים שבפעם הבאה שתדרשו לתור אחר שירותי ווטרינריה לבעל החיים האהוב שלכם, תחפשו וטרינר המספק שירות ביקורי בית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת וטרינר בכפר

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197159 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187275 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187442 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187774 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187847 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187917 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184134 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica