חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מונעים גנבת רכב?

מאת: iOpenתחבורה ורכב - כללי30/06/2013733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל חובבי ז'אנר המדע הבדיוני טוענים כבר שנים כי לא מדובר בדמיון – אלא בחיזיון העתיד. כל המכשירים, האפשרויות והדברים המוזרים שנמצאים בשירות האדם העתידי הופכים במוחם הקודח למציאות, והאמת לא רחוקה מזה. רמות הטכנולוגיה אליהם הגיע המין האנושי מרשימות למדי, ומי שזוכה לחיות בתקופה זו זוכה להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שאי-פעם הייתה. אז למה לא לנצל אותה גם להגנה על הרכוש שלכם?

היום ניתן לדאוג לרכב שלכם ברמות שלא היו מוכרות בעבר. ישנם מכשירים שמקודדים מפתחות והופכים את הרכב לחסין מגניבה. אם לא ניתן להתניע אותו, הדרך היחידה לגנוב אותו היא להרים אותו על משאית או לגרור אותו, שתיהן דרכי גניבה לא מקובלות. מכאן שאם אתם מצליחים למנוע את אפשרות ההנעה לרכב, מנעתם את הגניבה שלו מראש, ואתם יכולים לישון עם ראש שקט.

טכנולוגיה למניעת גניבה – זה שם המשחק

היום הטכנולוגיה משחקת תפקיד בכל מגרש, אפילו במקומות המשונים ביותר שאנחנו לא חושבים עליהם. אין אף מוצר שאתם מכירים שלא עבר שדרוג טכנולוגי. למען האמת, רוב המוצרים שאנו מכירים ומשתמשים בהם ביום-יום שלנו קיימים רק בזכות הקדמה הזו.

קידוד מפתחות לרכב שלכם הוא ניצול טכנולוגיות מתקדמות מכמה סוגים, טכנולוגיה ששולבה ונסרגה באחרת והפכה למשהו יעיל וזמין. הצורך האמיתי העלה את הפיתרון, שנוצר עם הזמן על-ידי אנשי מדע אשר ששים על האפשרות למצוא ייעודים לפיתוחים שלהם. מדהים לדעת שאפשר לשלב כל-כך הרבה טכנולוגיה בדבר כה קטן, ולהשתמש בה בשביל לשמור על אחד הדברים היקרים ביותר שבבעלותכם – הרכב שלכם.

איך זה עובד?

כדי לקודד מפתח צריך לקבל שירות מאיש מקצוע שיודע את העבודה. מדובר בשירות של מומחה למנעולים, מנעולן מקצועי, שיודע לעבוד עם מגוון רחב ביותר של סוגי רכב. איש זה עובד מול המחשב של הרכב תוך שימוש במסוף ייעודי שתפקידו התאמת הקוד האלקטרוני החכם לרכב הספציפי שלכם. אתם בוחרים את כמות המפתחות, שברצונכם להפיק, ויודעים שמעכשיו אך ורק מפתחות אלו יתניעו את הרכב, ולא אף מפתח משוכפל בטכנולוגיות אחרות. כך הרכב שלכם בטוח, ולא ניתן להתנעה אלא ביוזמתכם, הבעלים הגאים והשמחים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת iOpen מתמחה בנושא המנעולנות בישראל. עם ניסיון של שנים בתחום החברה מספקת שירותי חילוץ בשטח או בבית הלקוח, פריצה/החלפה של מנעול או מנגנון לכל סוגי הדלתות, חילוץ מפתחות שבורים, תיקון או החלפה של סיווצ'ים לכל סוגי הרכבים, קידוד שלטים לרכב ועוד. לפרטים נוספים:
http://www.iopen.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iOpen

מאת: iOpenעסקים - כללי16/05/13735 צפיות
הפריטים היקרים ביותר הם גם אלה שמשקיעים הכי הרבה בהגנה עליהם. כך לגבי הבית, המכונית ולפעמים גם פריטים נוספים. עם זאת, לעיתים ההגנה והנעילה הזו פועלת דווקא לרעה בשל מקרים בהם מאבדים את המפתח או שהשלט של הרכב התקלקל. אם כן, מה הוא הפתרון הטוב ביותר למקרים שכאלה?

מאת: iOpenעסקים - כללי25/04/13709 צפיות
יש סיטואציות בחיים שתופסות אתכם לא מוכנים. לרוב מדובר על סיטואציות שכל כך לא רציתם להיות נוכחים בהן, עד שהכחשתם כי ייתכן שיגיעו יום אחד ומסיבה זו כשהן קורות בסופו של דבר, הן תופסות אתכם לא מוכנים. אובדן של מפתחות הרכב היא דוגמא מצוינת לסיטואציה כזו בדיוק.

מאת: iOpenעסקים - כללי25/03/13804 צפיות
אם אתם גרים בדירה או בעיר גדולה, רוב הסיכויים הם כי נתקלתם לא פעם ולא פעמיים בזווית עיניהם במדבקה של שירות מנעולן. אם אתם מאלו ברי המזל שלא יצא להם להזדקק לשירותיו של איש מקצוע מסוג זה, אתם בצד הקטן של הסטטיסטיקה, ומכאן שסטטיסטית בזמן הקרוב רוב הסיכויים הם שתצטרכו לו.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213593 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204185 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205107 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica