חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות לשדה התעופה-החוויה של חו"ל מתחילה מהנסיעה מהבית לנתב"ג

מאת: יאירתחבורה ורכב - כללי07/07/2013858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיסה לחו"ל מתחילה בשדה התעופה:

כל מי שטס פעם לחו"ל מכיר את הלחץ והטרחה הכרוכים בהגעה לשדה התעופה. מטען מסורבל, מציאת מקום חניה, השהות הארוכה בטרמינל היציאה, והמעבר בחנות הדיוטי פרי, הם חלק בלתי נפרד מכל נסיעה לחו"ל ללא קשר למטרת הנסיעה. ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את היתרונות שבהזמנת שירות הסעות לנתב"ג המסופק על ידי חלק מחברות ההסעות במרכז. חברות ההסעה מצידן מספקות שירות הסעה לשדה התעופה, הכולל איסוף הלקוח מביתו, הבאתו עד לפתח טרמינל היציאות, ובשובו, הסעה חזרה לביתו, וכל זאת ללא הצורך שבהגעה האישית, או תיאום עם חברים להבאה ואיסוף חזרה ביום הנחיתה חזרה.

הסעות לשדה התעופה – כבר לא לעשירים בלבד:

אם בעבר נהנו משירותי הסעות לנתב"ג רק עשירי הארץ אשר יכלו להרשות זאת לעצמם. הרי שכיום השירות מסופק לכל אדם או משפחה ובמחיר שווה לכל נפש. חסל סדר ההידחסות לרכב המשפחתי הקטן עם כל המזוודות, אין צורך יותר לבקש טובות מחברים או לבצע הליך לוגיסטי מסובך של הבאה לשדה וחזרה ממנו. חברות ההסעות ידאגו לשלוח אליכם נהג מקצועי ואדיב, אשר יסייע לכם בהעמסת המטען לרכב, נסיעה ברכב חדיש ונוח ללא הצורך בצפיפות ובדחיסת נוסעים ומטען יחד, והגעה מהירה ונוחה, שתהפוך את הטיסה שלכם לרגועה ושלווה יותר.

טיסה לחו"ל פירושה גם חזרה הביתה:

חלק בלתי נפרד מהטיול לחו"ל או מנסיעת עסקים לחו"ל, הוא החזרה הביתה. לאלה מכם אשר העדיפו להגיע בכוחות עצמם, מצפה מסלול ייסורים ארוך של נשיאת המטען אל הרכב שהושאר בשדה למשך הנסיעה (וגם זאת בעלות לא מבוטלת), או המתנה לחבר או לקרוב המשפחה האמור לאסוף אתכם חזרה כאשר אתם דחוסים יחד עם המזוודות לתוך הרכב הקטן. האם במקום זאת לא עדיף כי ימתין לכם נהג פרטי, עם רכב גדול ומרווח, אשר יחכה לכם בפתח טרמינל הנכנסים, יעמיס עבורכם את המטען ויביא אתכם עד לביתכם במהירות וביעילות?. שירות הסעות לנתב"ג, הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית הטיסה של ישראלים רבים. הצטרפו גם אתם ופנו לקבלת שירות הסעות כזה ותוכלו לטוס בראש שקט וללא דאגות.

איכות הנסיעה זה חלק לא מבוטל מהטיול

רבים יטענו שקיימות חלופות שונות באופן ההגעה לשדה התעופה. האפשרות הראשונה הזמינה לכולנו היא  לנסוע בתחבורה ציבורית. זאת האפשרות הזולה ביותר מבין כל האפשרויות, ואני לא חולק עם אף אחד על הטענה הזאת ,אבל קיימים בה חסרונות משמעותיים והם תסכול, סרבול, ועייפות פיזית וגם איחורים בחלק מהפעמים. החוויה של הנסיעה לחו"ל מהתחילה בעת היציאה מהבית ועד חזרה הביתה מהנופש. כאשר אתם מחליטים לנסוע בתחבורה ציבורית קחו בחשבון שזה ילווה פעמים רבות בעצבים ,מכיוון שאותו אוטובוס, רכבת, יאחרו לתחנה. ברוב הפעמים נסיעה מהסוג הזה תלווה בסחיבת המזוודות מרחקים גדולים מאוד, וכאשר אתם נוסעים לחו"ל אתם לא רוצים לעבוד. בנוסף קחו בחשבון שלכל הדברים המצויינים לעיל,התחבורה הציבורית פועלת בחלק משעות היממה.

החלופה השניה להסעות לשדה התעופה היא נסיעה במונית "ספיישל".לחלופה מהסוג הזה היא יותר יקרה מנסיעה בתחבורה ציבורית, אך גם לה יש יתרונות וחסרונות. היתרון הבולט של נסיעה מהסוג הזה הוא הפרטיות והנוחות, אך היתרון הזה בא לידי ביטוי רק כאשר מדובר בעד ארבע נוסעים וגם זה בערבון מוגבל, מכיוון שזה תלוי בכמות המזוודות שיש לאותם נוסעים. החיסון של נסיעה מהסוג הנ"ל היא העלות של הנסיעה.

חלופה השלישית הקיימת היא נסיעה במיניבוס לשדה התעופה. בנסיעה מהסוג הזה ברוב הפעמים אתם לא צריכים לדאוג כלל לכמות המזוודות ומהנוחות, איכות, של הנסיעה שווה כל שקל שמשלמים עליה. בנוסף אתם יכולים להתארגן כמה חברים ולנסוע באותו רכב הסעות ,כאשר במהלך הנסיעה תוכלו לפטפט ולתכנן דברים להמשך היום.

לסיכום, קיימים מספר דרכים כדי להגיע לנתב"ג. תעשו את השיקולים שלכם בעלות מול תועלת ,ותבחרו במה שהכי מתאים לכם. הכי חשוב זה שתיהנו מהטיול שלכם ותחזרו בשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213603 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204195 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205118 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181322 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica