חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מזגנים לבית ולמשרד

מאת: מיכל זצרכנות09/07/2013990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה היינו עושים בלי מזגנים? הלא הם הדבר היחיד, בעידן המודרני, שיכול לחמם אותנו ולקרר אותנו לפי הצורך. כמובן שיש בתים שיש בהם תנורים ומאווררים, ובהם משתמשים בחורף ובקיץ. אבל, אנחנו רוצים בבית ובמשרד שלנו משהו שיעשה את העבודה מהר והכי טוב שאפשר, ורק מזגנים יכולים לענות לנו על הדרישה הזו.

אבל, על מנת שנוכל לחמם או לקרר את הבית או המשרד על פי הצורך, אנחנו צריכים לבחור מזגנים בצפון שנכונים לנו ולסביבה שבה אנחנו נמצאים, ואת זה צריך לעשות לפי כמה קריטריונים, ביניהם איכות המזגן, כוחות הסוס ועוצמת הרעש.

לפני הכל, צריך לזהות את יצרניות המזגנים הטובות יותר. כמובן שהמזגנים שהם משווקות הם יקרים יותר, אבל עבור המחיר הגבוה יותר מקבלים איכות ואחריות שאין להם מתחרים. נוכל למצוא מזגנים בחיפה , תל אביב, ירושלים, באר שבע וערים אחרות של כל חברות המזגנים הכי טובות ומוכרות בשוק, ביניהן טורנדו, וכל אחת ממתגת עצמה אחרת. למשל, טורנדו שמה דגש על השירות שלה.

אבל חשוב לזכור שלכל חברת מזגנים בקריות ובאזורים אחרים יש יותר מיתרון אחד, כמו גם שיש יותר מחיסרון אחד. אנחנו רק צריכים לבדוק ולהחליט על מה אנחנו מוכנים להתפשר. האם חשוב לנו שהמזגן יהיה הכי שקט או שאנחנו מעדיפים משהו חזק יותר, גם אם זה בא במחיר של מזגן פחות שקט.

אחרי שמוצאים את החברות הטובות, צריך להחליט על כוח הסוס שרוצים, ואת זה בוחרים לפי גודל החלל שרוצים שהמזגן ישמש אותו. לצורך הדוגמא, אם יש רק מזגן אחד בכל הבית, ואין מיזוג מרכזי, כדאי לקחת מזגן עם לפחות 3 כוחות סוס. לעומת זאת, בדירת חדר, אפשר להסתפק אפילו עם אחד או אחד וחצי כוח סוס.

צריך להחליט גם אם רוצים מזגן עילי או ריצפתי. וצריך לשאול גם את השאלה, האם רוצים מזגן דיגיטלי או ידני? כיום, אפשר למצוא גם וגם, אבל הפופולאריים ביותר הם המזגנים העיליים הדיגיטליים, שבהם אשר לשלוט בטמפרטורה ובפונקציות נוספות ברמה גבוהה ומדויקת הרבה יותר, עד לרמת המעלה.

אם לא בטוחים לגבי סוג המזגן שרוצים, כוחות סוס ומאפיינים נוספים, אפשר להיוועץ עם מומחים בתחום, אפילו ישירות דרך החברות המובילות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica