חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד סאונד ותאורה במגזר הפרטי והעסקי

מאת: מיכל זצרכנות15/07/20131184 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל מקום שאליו נפנה, נוכל לראות את הטכנולוגיה של ימינו בפעולה. אולי רק אם נדרים לסיני, לא נוכל לראות את זה, אבל בכל מקום אחר, הטכנולוגיה חוגגת!

יש דברים שאנחנו לוקחים כמובן מאליו בכל מה שקשור לטכנולוגיה, וזה ציוד שקשור לסאונד ותאורה, כמו מנורות שאנחנו מדליקים בבית כל פעם כשמחשיך וגם אוזניות שאנחנו שמים בתוך האוזניים שלנו כאשר אנחנו רוצים להאזין למוסיקה מבלי להפריע לסביבה שלנו.

אפשר לראות ציוד סאונד ותאורה במגזר הפרטי והעסקי. אפילו במסגרת החינוך משתמשים בציוד שכזה, ולפעמים הוא אפילו מתוחכם ומתקדם מאוד. לדוגמא, בגרות בתאטרון יכולה להצריך לפעמים ציוד מתקדם יותר ממה שאנחנו מכירים, כי צריך ליצור אפקטים מיוחדים של קולות או צללים וכדומה.

אבל גם כאשר מדובר בציוד משוכלל מאוד שאיתו משתמשים לצורך תאורה לתאטרון או עבור תאורה להופעות חיות, גם אז אנחנו כבר לא ממש מתרגשים. אולי זה קרה כשראינו את הדברים האלה בפעם הראשונה, כמו שילד יתלהב ממופע לייזר כשיראה את זה בפעם הראשונה בחייו. אבל אחרי כמה פעמים זה הופך להיות די סתמי בעינינו.

ובכל זאת, אנחנו לא יודעים שובע מציוד סאונד ותאורה, ולכן אנחנו יכולים להשיג את הציוד שאנחנו רוצים בכל מקום, החל מהציוד הבסיסי ביותר ועד לציוד הכי מתקדם שיש בשוק (אותו קצת יותר קשה להשיג בגלל ביקוש נמוך יותר).

בנוסף לכך, משום שהציוד המשוכלל יותר הוא יקר יותר, ואנחנו בטח לא מתכוונים להשתמש בו באופן קבוע, יש לנו אפשרות לשכור את הציוד, במקום לקנות אותו. אנחנו יכולים לבקש השכרת מיקרופון אלחוטי להופעה חד פעמית של להקה של חבר'ה צעירים במסיבה בבית לחברים ולהחזיר בתום זמן ההשכרה שנקבעה לנו. במילים אחרות, יש ציוד שאנחנו לא משועבדים לו וצריכים להתחייב אליו לכל החיים. הרי מתי כבר יצא לנו להשתמש במיקרופון אלחוטי? לעומת זאת, אנחנו תמיד צריכים אוזניות לטלוויזיה, לנגן או למחשב, וגם תמיד נצטרך מנורות לבית.

מה שחשוב זה שכולנו, גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, יכולים להשיג את כל הציוד שאנחנו צריכים, ואנחנו אפילו לא חייבים לקנות את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica