חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחקיר להפקת סרט תדמית

מאת: מיכל זשיווק01/08/20131385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספר העסקים בשנה שעברה שבחרו לעשות סרט תדמית גדל משמעותית. מבצע מיוחד של חברת מדריך עסקים ואינדקס של בעלי מקצוע הציעה הפקה של סרטי תדמית לעסקים במחיר משתלם במיוחד, והם לא עמדו בפיתוי.

אבל מה בעצם הוביל אותם להסכים להפקה של סרטי תדמית באינטרנט? זה לא סתם כי הם מקבלים עוד משהו נוסף במחיר נמוך מהרגיל, בנוסף לפרסום באינדקס, לא. מה שגרם להם להגיד כן להצעה זה העבודה שהם מקבלים סרטים שממילא חשבו להפיק, אבל מעולם לא עשו זאת משום שלא היה להם מספיק כסף או לא ידעו איך או דרך מי לעשות.

היום יש חברות הפקת סרטי תדמית רבות כמו מירו מדיה שיכולות לעשות את העבודה עבור העסקים. כל חברה והתיקים שהיא מוכנה ויכולה לקבל, אבל בעצם כל עסק יכול למצוא חברת הפקות שתטפל בהפקה עבורו.

היתרון במתן משימת הפקת סרטי תדמית לחברת הפקות מנוסה הוא העובדה שחברות מנוסות ומקצועיות יודעות את חשיבות התחקיר לצורך ההפקה ועם הידע והקשרים שלהן הן יכולות לבצע תחקיר מקיף ומעמיק. אי ביצוע תחקיר הוא הסיבה לכך שיש הרבה סרטים שהתוכן שלהם לוקה בחסר, ועל כן הם לא מועילים, לא לקהל הצרכנים ובוודאי שלא לעסק המפורסם.

אי ביצוע תחקיר הופך את ההפקה לזולה מאוד, לא רק בעלויות שלה אלא גם באיכות שלה ושל התוצר הסופי. כדאי לעסקים להשקיע סכום נוסף כדי לקבל סרט תדמית ברמה גבוהה, שגם מרגיש ונראה ככה.

התחקיר, יחד עם כתיבה של תסריט שיווקי, הוא בעצם התשובה לבעיות שבהן לוקים סרטי תדמית רבים. מפגשים של אנשי ההפקה עם המנהלים של העסק מאפשרים שיחות מעמיקות על העסק ועל המוצרים שלו. במפגשים, חברת ההפקה צריכה לשאול את כל השאלות הנכונות ובעלי העסקים צריכים לענות תשובות נרחבות. אם כן, טיב התחקיר תלוי בשני הצדדים, גם בעלי העסקים וגם אנשי ההפקה.

התחקיר הוא מהותי להפקת סרטי התדמית משום שרק בעזרתו אפשר לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים בשפה שלהם, וכך לגרום להם לפנות לעסק ולזרז את המכירות. אם התחקיר מוצא את הייחודיות של עסק מסוים לעומת המתחרים שלו, ומצליחים להעביר את הייחודיות בסרט, שכנוע הלקוחות הפוטנציאליים יהיה סביר יותר.

 



תגיות המאמר: סרטי תדמית, סרט תדמית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222351 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213588 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213762 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica