חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מתוקים

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/20131800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע?מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים.בר מתוקים מציע לקהל החוגגים מגוון אפשרויות ומאכלים לדוגמת: מפלי שוקולד, קינוחים כגון פנקייקים וקרפים צרפתיים, כמובן שיש עוד הרבה אפשרויות שלכם ניתנת האפשרות לבחור אותן.איך בא לידי ביטוי בר המתוקים באירוע שלנו? - בר המתוקים הוא דרך טובה להאכיל את המוזמנים לאירועים שלנו, בנוסף בר המתוקים זול ביחס לאפשרויות האחרות שפתוחות, בר מתוקים אמור למשוך אליו אנשים ולגרום להם לשמוח לכן אחד הדברים שעושים רושם בבר המתוקים הם הצבעים שלו, הוא יכול לעשות רושם של יוקרה באירוע שלכם, בנוסף הוא בנוי משולחן ארוך ובולט שמושך אנשים לקחת בעצמם את הדברים שהוא מציע ולא מתוך בקשה.עצם העובדה שיש לכם בר מתוקים באירוע שלכם, אם זוהי חתונה, בר מצווה, ברית או כל סוג אירוע אחר, אנשים יתרשמו ממנו כי התצוגה שלו עם צבעים מרשימים וכדומה, וכך אנשים יכולים למצוא על כך נושא שיחה, לדבר על בר המתוקים שבאירוע שלכם, בסוף כל אירוע בדרך כלל ניתנות שקיות מתנה שמותאמות לאירוע שלכם ועליהם כתובים השם, משפט כלשהו ותאריך האירוע שלכם.היום בארץ תחום בר המתוקים מפותח ביותר , יש המון חנויות ממתקים מפורסמות וחלקן הגדול נותנות את השירות של בר מתוקים איכותי, מרשים, וזול לכל אחד. אחד מהגימיקים שהחברות האלה משתמשות בהם הוא לשים באמצע כל שולחן של האורחים בר ממתקים קטן , לא ממש גדול שיספק את מה שצריך בשולחן עצמו, עם משהו יפה לצידו, כמו פרחים.חלק מהאנשים שמארגנים אירוע לעצמם או ללקוחות שלהם מחליטים לא לקנות את השירות מחברות מתמחות בעניין אלה להזמין את הממתקים באופן פרטי וליצור את בר המתוקים כפי שהם מתכננים יחד עם בעלי השמחה, עם השיטה הזו אנשים אף חוסכים יותר כסף מאשר לקנות את השירות מהחברה עצמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני חגואל

מאת: בני חגואלאירועים וחתונות – כללי12/08/13885 צפיות
הכרת חברה חדשה? חלפה לה שנה מיוחדת של זוגיות מתוקה? אנו נכנסים לנעליך ומבינים את ההתלבטות הקשה: איזו מתנה לקנות? מה נקנה לה שימחיש לה את האהבה שלנו, ימצא חן בעיניה, יהיה שימושי וייתן לה הרגשה של מתיקות. באיזה תקציב? כמה באמת נהיה מוכנים להשקיע על מתנה לאהובתנו, אם נקנה מתנה זולה ניראה בהחלט כקמצנים ולא מתחשבים, ובטח שלא נציג את החשיבות של הזוגיות בעניינו. מנגד, ככל שנבזבז יותר כך אמנם המתנה תהיה איכותית יותר אולם לבטח ניצור מצג של בזבזנים ולא שקולים....

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161932 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143102 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131821 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131712 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131772 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica