חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מתוקים לאירועים - שילוב אולטימטיבי בין אטרקציה וכיבוד

מאת: גולאסובר אירועים10/06/20161932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר מתוקים באירוע הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בהצלחת האירוע. כל מי שיצא לו לתכנן אירוע בעבר, בטח כבר הבין ששניים מהגורמים החשובים ביותר בתכנון אירוע הם כיבוד ואטרקציה.  דוכני מזון הפכו לשם דבר בתחום הקולינריה לאירועים מאחר ולהם יתרונות ברורים, שילוב אולטימטיבי בין אטרקציה וכיבוד.

בר מתוקים לאירועים -  גם קינוחים וגם אטרקציה מעוררת תשוקה

דוכני מזון הפכו מזמן לשם דבר באירועים איכותיים. הפופולאריות של דוכני מזון ובעיקר של בר מתוקים לאירועים נובעת מכך שהקינוחים מגיעים תמיד בסוף בדיוק כמו הדובדבן שבקצפת, את הטעם של הקינוחים לא שוכחים ובגלל שהם מגיעים בסוף הארוחה הם משאירים את החותם של האירוע. בר מתוקים ודוכני מזון לאירועים הם פתרון מצויין לכיבוד בכל סוגי האירועים כמו חתונות, בר מצוות, וכו.  השוס האמיתי הוא שדוכני המזון הופכים לאטרקציה של ממש עבור המוזמנים, דרך הדוכנים והעגלות המעוצבים להפליא זורמים האורחים, המנות מושכות את העין, המנות יפות במיוחד ומוגשות, באופן אטרקטיבי ביותר עם יחס אישי לכל המוזמנים. אנשים נפגשים ליד בר המתוקים ומנהלים סמול טוק וככך הופך הכיבוד מעבר לאוכל, לחוויה מעוררת תשוקה שמשדרגת את האירוע בצורה יוצאת דופן.

למי זה מתאים בר מתוקים?

בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

אילו קינוחים כדאי לשלב באירוע?

בכדי לדעת איזה מנות אתם רוצים להגיש יש להתייחס למספר גורמים שיעזרו לכם להתאים את הכיבוד לחגיגה בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר בהתחשבות בסוג האורחים שלכם.

בין האטרקציות שמציע בר מתוקים לאירועים ניתן למצוא מכונת אספרסו משוכללת בעיצוב יוצא דופן המושך תשומת לב מירבית של האורחים, מפלי שוקולד מרהיבים, גלידות בשלל טעמים מיוחדים ביותר ועוד. אז למה אתם מחכים ? יש לכם אירוע בקרוב? אל תשכחו לשים דגש על ברמ המוקים לכם, הוא יקר מכל.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171425 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611030 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161286 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131182 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: גולאסוביקורות מוצרים25/06/131125 צפיות
ניקוי אבק בבית היא משימה לא פשוטה בכלל, האבק תמיד נאגר בחלל הבית כיוון שהוא מצוי באוויר אותו גם אנחנו נושמים. המטרה של שואב אבק רובוטי היא אחת להקל על החיים כי שואב אבק רובוטי משוכלל ינקה במקומכם את הבית ולכם יהיה יותר זמן פנוי ו לכל פעילות אחרת.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143102 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131821 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131801 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131712 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131772 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica