חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המסת שומן - השפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/20133550 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

נתחיל בעובדה שהרס תא שומן יכול להתרחש על ידי חימום ועל ידי קירור. טיפולים וניתוחים להסרת שומן באמצעות חום טובים ויעילים, אבל בעלי תופעות לוואי, משום שרקמות אחרות עלולות להיפגע במהלך הטיפול. כשמדובר בניתוח פולשני, ההיפטרות מהשומן דורשת גם זמן החלמה.

ברגע שנכנסים מתחת לעור עם מכשירים אחרים במטרה לבצע המסת שומן, ניתן לגרום להרס ולנמק של העור. כך לדוגמא, גלי הקול אמנם מחממים את רקמת השומן וממיסים אותה ומדובר בשיטה טובה, אך פולשנית ובעלת תופעות לוואי. במקרה של שאיבת שומן מדובר בהוצאת השומן בכוח, ולאחר הטיפול הפולשני הזה, ברור שהעור באזור המטופל לא יהיה חלק.

המסת שומן בקור לא נכנסת מתחת לעור, והדבר חשוב מאוד. בניגוד לחום, הקור אינו פוגע אלא בתאי השומן. כל התהליך מתבצע בעומק של סנטימטר וחצי, ואין פגיעה באברים פנימיים שנמצאים בתוך חלל הבטן. המסת שומן בקור מתאימה לכל אותם נשים וגברים שלא מעוניינים בחדר ניתוח, בחורים ונקבים, בתפרים או בזמן התאוששות. אמנם לאחר הטיפול יהיה האזור קצת אדום וקר, אבל הדבר לא משפיע כלל על סדר היום ונעלם לגמרי אחרי פרק זמן קצר.

התוצאות הטובות ביותר המושגות כיום – הן באמצעות קירור. מניסיוני כמטפל בשיטה זו, ברוב מוחלט של המקרים, מתקבלות תוצאות טובות מאוד, תלוי במטופל. יש לציין כי אצל נשים וגברים בגיל צעיר, התגובה לטיפול תהיה טובה יותר


הכותב הוא :
ד"ר יאיר גילוני בעל נסיון ב- פילינג לפנים,הזרקת בוטוקס לפנים,עיבוי ועיצוב שפתיים,פילינג עמוק, הסרת צלקות,המסת שומן,מילוי קמטים,העלמת קמטים, סימני מתיחה,טיפול באקנה, ועוד...
לייעוץ וקביעת תור:
03-5223092/8
בית הרופאים,ריינס 18, תל אביב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יאיר גילוני, מומחה לרפואה אסתטית.

בקרו באתר:

http://yairgilony.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים17/12/131112 צפיות
איך נולד רעיון המסת שומן בקור, שנקרא בשפה המקצועית "קריוליפוליזיס"? שני רופאים בכירים בארצות הברית הבחינו שילדים מאבדים שומן באזור הלחיים, לאחר שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, השניים מצאו שנשים שרוכבות על סוסים כשהירכיים שלהן חשופים ובמזג אוויר קר, מאבדות שומן בירכיים. מכאן הם הגיעו למסקנה שקירור אזור שומני יכול להביא לאובדן שלו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310646 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/06/131071 צפיות
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133336 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים22/05/131669 צפיות
המסת שומן באמצעות גלי קור נקראת קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/05/131052 צפיות
במשך שנים אנשים הסובלים משומן יתר מחפשים פתרונות יצירתיים להיפטר מאותם עודפי שומן. כעת, מתגלה הפיתרון האידיאלי עבורם.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר17/03/131328 צפיות
ניסיתם כבר עשרות דיאטות ועדיין לא הצלחתם להוריד את קפלי השומן המעצבנים? הרפואה האסתטית מספקת לנו היום שיטות שונות ומגוונות להצרת היקפים והבולטת שבהן היא המסת השומן. היום, יותר מתמיד, המסת השומן היא שיטת טיפול פופולרית ומבוקשת ומיליוני גברים ונשים בעולם ניסו אותה בהצלחה – והתוצאות לא משקרות.

מאמרים נוספים בנושא השמנת יתר

מאת: אודי ביגהשמנת יתר23/09/144838 צפיות
רבים מאתנו סובלים מעודף שומן. עודף שומן נוטה להיאסף באזורים מרכזיים בגוף. בבטן, בסנטר, בזרועות, בישבן, במותנים ובירכיים. כידוע אין כמו שינוי תזונתי ושילוב של ספורט על מנת לטפל בבעיה ולתקן את אורח החיים, אך לעיתים מבקשים לאפס את נקודת הפתיחה באופן יותר קיצוני, ועל כן יש פתרון העוסק בשאיבת שומן. הליך זה מיועד לנשים וגברים כאחד, ומומלץ לעבור אתו לפני גיל 40, וזאת כיוון שמומלץ שהעור יהיה יחסית גמיש, כך הוא יידע להתאים את עצמו מחדש לצורת הגוף שנוצרה לאחר השאיבה.

מאת: רינה אבשלוםהשמנת יתר07/03/1413250 צפיות
ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח חיוני ומצליח חיים עבור חלק מהאנשים, עם זאת עדיין עלולה להיות סוגיה של מחיר מכיוון שלא בכל מקרה תסכים הקופה להשתתף.

מאת: ד"ר רעות בר-לב BodyResetהשמנת יתר19/02/1410404 צפיות
במאמר זה נחקור את סוגי הדיאטה הנפוצות היום בשוק. נבין את העיקרון המוביל של כל אחת, היתרונות, סיכויי ההצלחה והחסרונות.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310646 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: עדי סאקרהשמנת יתר01/10/133523 צפיות
על הקשר ההדוק בין מזון, מערכת העיכול, בריאות וחולי מדברים ומוכיחים מחקרים רבים. הרעיון שעומד מאחורי מאמר זה הוא סוג של איסוף חומרים בעיקר מארה"ב בה למדתי והתמחתי, ,סיכומם למאמר אחד שעושה מעט סדר באמצעות התבונות של טובי המומחים בארה"ב בחקר הסרטן ובעיות במערכת העיכול , ריכוז טיפים בתחום האכילה תחום ההימנעות וכיצד תיפטרו מעודפי רעלים מסוכנים. אז קדימה, הקדימו חכמה למכה. עצירות ורעלים – הסכנה שבפתח ... מדוע מסכנת תופעת העצירות את בריאותינו ? עצירות חייבת להדליק לנו נורה אדומה, מדובר בבעיה אמיתית

מאת: קובי עזרא סוכרתהשמנת יתר15/08/133511 צפיות
סוכרת ופעילות גופנית פשוט תעשה ספורט! הפעילות הגופנית עוזרת מאוד להוריד ולאזן את רמות הסוכר בדם. Barnard, R.J., L. Lattimore, R.G. Holly, S. Cherny, and N. Pritikin. 1982. Response of non-insulin-dependent diabetic patients to an intensive programof diet and exercise. Diabetes Care 5:370-374. אם כן, מה לעשות באיזה ספורט לבחור? אז התשובה הינה פעילות אירובית (כגון: משחקי כדור, הליכה מהירה, ריצה קלה – בזהירות, ועוד), אחת מסוגי הספורט הנ"ל צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות הגופנית של חולה הסוכרת

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133336 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica