חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת טרמיטים היא הכרחית

מאת: מיכל זהדברה15/08/20131264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אם אתם אוהבים חיות ומאמינים שאסור לנו לרצוח אותן כי אנחנו, בני האדם, עליונים לכאורה, יש דברים שאנחנו לא יכולים לא להתייחס אליהם, ויש יצורים שאנחנו מוכרחים להדביר ולהרוג, כמו עכברים, חולדות, נחשים, נמלים ותיקנים.

מזיק אחד שהרבה אנשים שוכחים הוא טרמיטים ולכן הם גם לא עושים בדיקה של הבית או מדבירים נגד טרמיטים. הרבה אנשים גם חושבים שלעולם לא יהיו להם בבית טרמיטים, מסיבות כאלה ואחרות, שחלקן מגוחכות ולא מבוססות, כמו למשל דירה בקומה גבוה. כמובן שקל יותר לטרמיטים לפלוש לבתי קרקע, ובפרט אם יש בהם חצר, אבל אל תטעו, הם יכולים להגיע גם לקומה השלישית שבה אתם גרים.

מה טרמיטים יכולים לעשות לבית שלכם? משום שהם ניזונים מעץ, הם יהרסו כל מה שיש לכם בבית שעשוי עץ, כולל ויטרינות, ארונות, מיטות, ספות וכדומה, ואפילו פרקטים אמתיים. אם יש לכם חצר ועשיתם בה דק מעץ, הטרמיטים לא יפספסו גם אותו, וגם הוא ייהרס.

אז, אם אתם לא רוצים שהבית שלכם יספוג נזק שכזה, כדאי להזמין מדבירים, כי נגד טרמיטים הדברה היא התשובה היחידה. חשוב לציין שהחומר שאיתו מדבירים טרמיטים שונה מחומרים שמשתמשים בהם להדברה של מקקים, נמלים וכדומה, ולכן חשוב להזמין מדביר שבאמת יכול לקטול את הטרמיטים בעזרת החומרים הנחוצים.

כשאתם מזמינים מדביר, אל תשכחו גם לוודא שאתם מקבלים אחריות. כמו כן, שאלו את המדביר כל כמה זמן צריך לחזור על פעולת ההדברה הזו (בדרך כלל תאריך התפוגה של ההדברה הוא תאריך התפוגה של האחריות).

לפני ההדברה, חשוב שתפנו מהבית את עצמכם ואת החיות שלכם. יכול להיות שתצטרכו לשהות מחוץ לבית ללילה או אפילו שני לילות, אז תהיו מוכנים עם הציוד שאתם צריכים ומקום לישון. כמו כן,

תטרחו לתקן את פריטי העץ שניזוקו לפני שההדברה מתבצעת, אלא רק לאחר ההדברה, משום שכל עוד לא הדברתם, הטרמיטים עדיין שם, והם ימשיכו לעשות נזק לעץ עד שהמדבירים יבואו ויעשו את העבודה שלהם.

לסיכום, אם אתם אוהבי עץ, כדאי שתדבירו את הבית שלכם על בסיס קבוע. כמו כן, אם אתם גרים באזור רצועת החוף, יש סיכוי גדול יותר שיהיו לכם טרמיטים, כי שם יש לחות ושם הם אוהבים להתיישב.

 



תגיות המאמר: טרמיטים, טרמיטים הדברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181378 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181353 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica