חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרופה טבעית לציסטות בשחלות

מאת: ג.ט קראוןבריאות נשים31/08/20133530 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרופה טבעית לציסטות בשחלות



מחלה ציסטה בשחלה היא מצב כרוני שיכול לקחת אגרה עלפיזי, נפשית ורגשית רווחתם שלאישה. הגישה הרפואית הקונבנציונלית לא באמת יכולה לעזור לרפא את האדםולמנוע את המצב , כמו את סיבות השורש של מצב זה , כמו גם את הסיבוכים הקשורים במחלה הסעפת זה לא קיים התייחסות בטיפולים קונבנציונליים הנפוצים של ציסטות בשחלות . לפיכך, היום יש מגמה הולכת וגוברת לחזורלגישה הטבעית לטיפול בהפרעות ציסטה בשחלה בכל ההיבטים שלהם.

החשיבות שלהגישה הטבעית :

ראשית,הגישה הטבעית לציסטות בשחלות ריפוי כרוכה בשימוש בתרופות בטוחות ועדינות טבעיות. השימוש בתרופות טבעיות לעתים קרובות תוצאות היא תופעות לוואי הרבה פחות בהשוואה לאלו הנגרמים על ידי תרופות קונבנציונליות. שנית,הגישה הטבעית מתמקדת בסיבות השורש שלמצב ולא מתמקד בסימפטומים. שלישית, על ידי התמודדות עםהשורש גורםלגישה הטבעית שמטרתו ריפוי ומניעה ארוכי טווח של המצב שלך .

השפעות של תרופות קונבנציונלי 1.Side : טיפול רפואי קונבנציונלי יכולות להצמיח תופעות לוואי רבות. נשים שיש להםלאבד את השחלות כמובן אף פעם לא יכולות להיות שוב ילדים. נשים אלה גם חווים לעתים קרובות שינוי באישיות שלהם בשל חוסר איזון הורמונלי . כמו כן, גלולות למניעת הריון , המשמשים באופן בולט כדי לטפל במצב , יכולה להשפיע על יכולות הפוריות שלאישה בטווח הארוך . נשים בהריון לא יכולות להשתמש בתרופה קונבנציונלית , מבלי לשאת בסיכונים משמעותיים של אספקה??והפלה המוקדמת . בהשוואה לכך, יש תרופות טבעיות ללא תופעות לוואי. צורות מסוימות של טיפול טבעי גם לשים דגש על חיזוקמצבו הנפשי והרגשי של המטופל ובכך לקדם את הריפוי , במובן האמיתי של המילה .

2.Inefficiency בתרופות קונבנציונלית : רפואה קונבנציונלית מספק רק הקלה זמנית מהתסמינים של ציסטות בשחלות . ציסטות בשחלות לעתים קרובות מתרחשות שוב לאחר הטיפול הוא מושלך . גם לאחר ניתוח , החולה אינו חסין מפני ציסטות בשחלות . למעשה מחקרים הוכיחו כיהצמיחה של ציסטות בשחלות לאחר הניתוח היא נפוצה מאוד. בהשוואה לתרופות קונבנציונלית ,הגישה הטבעית מספקת הקלה לטווח ארוךמהמצב שכן הוא מתמודד עםשורש בעיה של ציסטות בשחלות ולכן הוא יעיל יותר.

גישת 3.Impersonal : תרופות קונבנציונלית עובדת על פי כלל אצבע בלי לשלם הרבה תשומת לב להבדלים אישיים . לפיכך, תרופות קונבנציונלי נכשלה לטיפול במצבים מסוימים , שכן היא מניחה דגש עלהמחלה ולאהמטופל. מצד השני ,הטיפול הטבעי הואלעתים קרובותטיפול מותאם אישית . כל אחד ומהלך הטיפול משתנה מאדם אחד למשנו. זוהיהסיבה לכך שיש לואחוזי הצלחה מדהימה כזאת.

טיפול קונבנציונלי 4.Expensive : טיפול קונבנציונלילציסטות בשחלות הוא מאוד יקר. חוץ מהעלויות העצומות של ניתוח השחלות , תצטרך לשלם עבור אשפוז , בדיקות , תרופות מרשם ועוד. תרופות טבעיות הן יחסית חסכונית ולכן נשים בתקציב שרוך נעל יכולות גם לנצל אותם .

הגישה הטבעית לטיפול בציסטות בשחלות היא יעילה נגד רוב הצורות של ציסטות . ניתן להשתמש בו על מנת למנוע סיבוכיםוכדי לשמור עלהמצב הקיים ציסטה בשחלה תחת שליטה. עם זאת, תרופות אלה לא יכולות לרפא ציסטות בשחלות לגמרי. כדי לרפא ציסטות בשחלות , נדרשהוליסטית מקיף וצורה רב ממדית של טיפול.

הגישה הוליסטית :

הדרך היחידה לטפל ביעילות ולמנוע ציסטות בשחלות היא באמצעותגישה הוליסטית לריפוי רב ממדית .

בניגודלגישה המקובלת העוסקתבאיבר שנגרם או עם הסימפטומים של המחלה (ולעתים קרובותבטיפול אגרסיבי עם מספר עצום של תופעות לוואי ) ,הגישה ההוליסטית מתייחסת לכל מחלהכחלק ממכלול, על ידי ראשית להחזיר את האיזון טבעי גוף תוך התמודדות עם כל גורם סיבתישיוביללמצב באופן טבעי. בדרך זו,גישה הוליסטית לטיפול בציסטות בשחלות מציעהפתרון לטווח ארוך , בטוח ועדין ללא תופעות הלוואי של תרופות אוהסיכון של ניתוח , תוך הבטחתמניעת הישנות ציסטה בשחלת עתיד.

מאמר זה מבוסס עלהספר, "נס ציסטה בשחלה " מאת קרול פוסטר. קרול היאיועץ מחבר, חוקר , תזונאי ובריאות שהקדיש את חייהליצירת הפתרון האולטימטיבי ציסטה בשחלה הוליסטית מובטח כדי לרפא לצמיתות את כל הסוגים של ציסטות בשחלותולשפר באופן דרמטי את האיכות הכוללת של החיים שלך , באופן טבעי , ללאשימוש בתרופות מרשם או ניתוח, וללא כל תופעות לוואי. למידע נוסף על ידי ביקור באתר האינטרנט שלה :

http://cyst/cure.tumblr.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171648 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161824 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151801 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151808 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151683 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142334 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196627 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149427 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148989 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139224 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138906 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138853 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138779 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica