חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך?

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/20143576 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?

האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה  את עצמי..

כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר. שיטה אחת היא להימנע לחלוטין ולא לעשות דבר, עם זאת, כל שיטה שטוענת כי תרגילים מסוימים יכולים למתוח ולהאריך את העצמות שלך. אלה הם שקרים, טהורים ופשוטים. כך גם כל ארגון שטוען שיש לי תוספי הורמון או תוספי ויטמינים שיהפכו את העצמות שלך יותר גבוהה. אם אתה צעיר ועדיין עובר את גיל ההתבגרות, אתה יכול לשפר את התהליך על ידי שמירה על תזונה טובה ומקבל המון פעילות גופנית. הדיאטה שלך היא אולי החשוב ביותר, כפי שמקבל הרבה חלבון, סידן, חומצות אמינו, וחומרים מזינים חיוניים אחרים בזמן הזה חיוני בחיים שלך לא יכול לשמור רק אותך בריאה וחזק עכשיו, אבל לסייע במניעת מחלות עצם החלשה, כגון אוסטאופורוזיס , כמו גם חלק מההתכווצות שמתרחשת בזקנה. סידן, בפרט, הוא חיוני כדי להבטיח שהעצמות שלך לגדול ולהישאר חזק. להחמיא דיאטה טובה עם פעילות גופנית סדירה הוא שיטה טובה נוספת לאופן שכדי להגדיל את הגובה. על ידי הגדלת מסת שריר, אתה הופך יותר דק, אשר מסייע במחפש גבוה. מתיחת השרירים והגידים שלך גם משחררת הורמוני גדילת גובה, מה שעוזר להאיץ את קפיצות הגדילה שלך. אם אתה מבוגר ועבר הזמן בחיים שלך כאשר הגוף שלך גדל, יש שפע של אפשרויות בשבילך גם כן. המלתחה שלך, למשל, היא למעשה חשובה מאוד כשזה מגיע לאיך להגדיל את הגובה. למרות שזה לא יגדיל את הגובה שלך מבחינה פיזית, לובש צבעים או פסי סיכה מוצקים יכול לעזור לך להיראות גבוה יותר באופן משמעותי. השיער שלך הוא גם חשוב-יש שיער קצר עושה הצוואר שלך נראה ארוך יותר. כתוצאה מכך, נעליים לובשות שהופכות את הרגליים שלך להיראות גדולות יותר גם עוזרת לך להיראות גבוה יותר. יציבה טובה היא גם מאוד מועילה. לא רק שזה יגרום לך להיראות גבוה יותר, אבל זה ימנע הרבה מכאבי הגב, כאבי צוואר, וסיבוכים אחרים הנובעים מיציבה גרועה. כדי ללמוד עוד טיפים על איך להגדיל את הגובה, מידע נוסף והפניה לאתר שמכיל פתרון זול ,ישים ומועיל.

מידע נוסף

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171645 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161823 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151797 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151805 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151681 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142332 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאת: ג.ט קראוןהורות04/05/141529 צפיות
חמישה טיפים לגמילה מחיתולים מהר,גמילה,גמילה מחיתולים,בלי חיתולים.. מה עושים ,מאיפה מתחילים את הגמילה,מתי מתחילים לגמול? איך לגמול? במאמר זה אתן חמישה טיפים הכי חשובים לגמילה מוצלחת ומהירה של הילד..

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161533 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149276 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148255 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138779 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: גיל סייטדבריאות גברים28/05/132229 צפיות
כאבים באשכים נגרמים ממספר סיבות. זהו מצב לא נעים והוא עלול לקרות לכל גבר. במקרים רבים, כאבים באשכים נגרמים מסיבות שאינן אמורות לעורר דאגה, אך מצד שני, הם יכולים לבשר על תהליך בריאותי המתרחש בגוף. כשהכאב חוזר על עצמו ובעוצמה, מומלץ לגשת בדחיפות לרופא מטפל לאבחון. אבחנה מוקדמת של מחלה, עשויה לחסוך מהגבר סבל מיותר, למנוע סיבוך פתאומי, או התדרדרות מסוכנת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica