חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישראייר

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי27/11/20091023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראייר

ישראייר היא אחת מחברות התעופה של ישראל.

ישראייר נוסדה כתוצאה מאחת ההחלטות החשובות של מדינת ישראל לעודד את התחרות בשוק התעופה של ישראל ולאמץ את תוכנית 'השמיים הפתוחים', שבה המדינה החליטה להשתתף בהוצאות הביטחון של חברות התעופה הישראליות בכ-30 מליון דולר וזאת על מנת לעודד תחרות בין שוק הטיסות הסדירות בישראל.

ישראייר שנוסדה בשנת 1996 היא חברת בת של גנדן תיירות ותעופה ונכון להיום מועסקים בה בסביבות ה-300 עובדים.

בשנת 2006 החליטו החברות: ישראייר, נתור ויוניטל/יוסי טורס להתאחד יחדיו לקבוצת ישראייר ובכך להפוך לאחת מקבוצות התיירות הגדולות בישראל.

ישראייר טיסות למגוון יעדים

ישראייר ידועה בשל טיסות הפנים שלה למגוון יעדים בארץ, כגון: תל אביב, חיפה, לוד ואילת.

טיסות למגוון יעדים במדינות אירופה: יוון, טורקיה, קפריסין ועוד.

טיסות לארה"ב:  ישראייר הפעילה גם קו טיסות בינלאומי סדיר לארצות הברית- ניו יורק בין השנים 2006-2008, אך נכון לרגע זה החברה קיבלה החלטה להפסיק את טיסותיה ליעד זה.

ישראייר כיום, היא החברה השלישית בגודלה מבין חברות התעופה הישראליות.

ישראייר- צי מטוסים

ישראייר היא החברה הראשונה בישראל שהחלה להשתמש במטוסי מתוצרת איירבוס.

בעבר, היא השתמשה במטוסי בואינג בלבד ואז החליפה את מטוסיה למטוסים מתוצרת האיירבוס דגם A32O.

כיום צי המטוסים של חברת ישראייר כוללים שני מטוסי איירבוס מדגם A320 ושלושה מטוסי איירבוס מדגם ATR42. החברה צפויה לקבל שני מטוסי איירבוס נוספים מדגם A320 בשנת 2010.

ישראייר- אירועים דרמטיים

לכל חברה יש את האירועים הדרמטיים שלה אשר חקוקים בזיכרונם של לקוחותיהם.

  • נחיתת חירוםבשנת 2002, גרמה לנזק למטוס. כיום, מטוס זה משמש לאימונים שונים של שירותיהביטחון של נתב"ג.
  • בשנת 2005בשדה התעופה של קנדי בניו יורק, היה אחד ממטוסי ישראייר מעורב במצב שכמעטהוביל לתאונה בגלל תנאי מזג אוויר קשים. הקברניט בטעות חצה מסלול המראה פעילבעת המראה של מטוס אחר, ברגע האחרון אובחנה הבעיה והמטוס שהמריא הצליח להתרחקובכך למנוע אסון.
  • בשנת 2007נכנס אחד מהמטוסים של חברתישראייר שהיה בטיסת רישוי לשטח מפורז וכמעט יורט.

ישראייר- קבוצת ישראייר

כיום, קבוצת ישראייר היא אחת הקבוצות הגדולות והחשובות בארץ. קבוצה זו מציעה ללקוחותיה מוצרי תיירות באמצעות סוכני תיירות ואתר אינטרנט.

הקבוצה מציע ללקוחותיה את השירותים הבאים:

  • מלונות בישראל
  • טיסות פניםבישראל
  • חבילות נופשהן בישראל והן במדינות חוץ לארץ.
  • טיוליםמאורגנים ועוד.

מטרתה של קבוצת ישראייר היא לספק ללקוחות שלה סל של מוצרי תיירות המאגד את כל השירותים שלהם הם זקוקים במגוון רחב ובמחירים נוחים.

ישראייר- אתר אינטרנט

כיום, כאשר האינטרנט הפך לאמצעי להזמנת שירותים בכל התחומים, החליטה קבוצת ישראייר להעמיד לשירות לקוחותיה אתר חד וידידותי למשתמש, בו קהל היעד המעוניין בנופש יוכל להזמין ממגוון שירותיה.

הלקוח הנכנס לאת יכול להזמין בצורה מקוונת שירותי טיסות למגוון יעדים בארץ ובחו"ל, חבילות נופש בארץ ובחו"ל, נופשונים, מלונות, טיולים מאורגנים ועוד.

רכישת מוצרים אלו דרך האתר של קבוצת ישראייר נעשה תחת שרת מאובטח.

כמו כן, קבוצת ישראייר מעמידה לשירות לקוחותיה דף הנחיות לביצוע כל פעולה באתר האינטרנט.

ישראייר שמה את הלקוח במקום ראשון

 



תגיות המאמר: ישראייר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101251 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104492 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101578 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091303 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095198 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091385 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091417 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205151 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205038 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195497 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195696 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196446 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181713 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica