חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה היתרונות של מוניות כאמצעי תחבורה?

מה היתרונות של מוניות כאמצעי תחבורה?

עבור כל מי שאינו מחזיק ברכב פרטי, התניידות בתחבורה ציבורית יכולה להיות משימה מורכבת, מתישה ומעיקה. כשיש לנו צורך בתחבורה בשעות הלילה או סופי השבוע, כאשר אנו חייבים להגיע מהר ככל האפשר ליעד שלנו או אם אנו נוסעים עם מטען – תחבורה ציבורית יכולה להיות סיוט של ממש. הפתרון? הזמנת מונית.

מהירות הגעה

אין ספק שהיתרון הגדול ביותר של מוניות על פני אמצעי תחבורה אחרים היא מהירות ההגעה. עצם העובדה שמדובר בכלי רכב בגודל סטנדרטי (שלא כמו אוטובוס למשל) מאפשר למונית להגיע מהר יותר. בנוסף, נהגי מוניות מכירים את הדרכים היטב, הם יודעים את המסלול הקצר ביותר, מכירים את התנועה בשעות העומס ויודעים איך לעקוף אותה. כך למשל מוניות פתח תקווה יכולות להביא אתכם גם בשעות העומס בזמן קצר למקום חפצכם בכל אזור המרכז והשרון. נסיעה ברכב פרטי אפילו עלולה להמשך זמן רב באזורים אלו.

הסעה 'עד הבית'

יתרון גדול של מוניות על פני תחבורה ציבורית (ואפילו מוניות שירות) היא העובדה שמונית תביא אתכם כמעט עד דלת הבית. בעוד שאוטובוסים עוצרים רק בתחנות ספציפיות, לא פעם מרחק הליכה רב ממקום חפצנו, מונית תביא אתכם בדיוק לאן שאתם צריכים. מוניות נוחות במיוחד אם אתם נוסעים עם מטען כבד לנמל התעופה למשל, עם עגלת קניות, עם ילדים קטנים וכדומה. תארו לעצמכם מצב בו עליכם לנסוע לנתב"ג למשל מפתח תקווה עם ילדים קטנים ומטען, הזמנת מוניות פתח תקוה תהפוך את הנסיעה לפשוטה וקלה יותר.

שירות 24/7

יתרון נוסף של מוניות על פני תחבורה ציבורית היא העובדה שמונית ניתן להזמין בכל שעות היממה וימות השבוע. ברוב האזורים בארץ אין כלל תחבורה ציבורית בסופי השבוע ובלילות, בחלק מהערים יש תחבורה ציבורית חלקית בלבד בסוף השבוע והיא אינה פועלת כלל בלילות. עבור מי שעובד בשעות לא שגרתיות למשל או עבור מי שמוצא את עצמו נזקק לתחבורה בזמנים אלו, מוניות ספיישל הן הפתרון הזמין והנוח ביותר. המונית מגיעה תוך דקות ספורות בכל שעות היממה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיוון שפר

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213590 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204181 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205104 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192548 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica