חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לרכישת מצעים לכל הבית

מאת: אהודסטיילינג12/09/20131527 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצעים של פעם מול מצעים של היום

לפני הרבה שנים, נהגנו לקנות מצעים תוצרת הארץ בלבד. באותן השנים, המגהץ היה עובד שעות נוספות אחרי כל מכונת כביסה. היום, אפשר לרכוש מצעים תוצרת חוץ, ותוצרת הארץ, ולהשתמש במגהץ כבר עבור חולצות מכופתרות או בגדים אחרים המחייבים גיהוץ.

פעם, מצעים היו עשויים 100% כותנה, היו יכולים לעמוד בכביסה של 90 מעלות. באותה התקופה, אחרי הכביסה, היה ברור שאחרי הכביסה, המצעים יצטרכו לעבור גיהוץ יסודי, אחרת הם היו נראים מאד מקומטים. לפעמים, מי שהיה אחראי על הגיהוץ בבית, היה עומד שעות ומגהץ מעצים איכותיים, אך מקומטים מאד.

היום, אפשר לקנות מצעים תוצרת חוץ, בשלל צבעים ומרקמים, שמתאימים לכביסה עד 30 מעלות במכונת כביסה, המורכבים מסוגי בד שונים. לרוב, אלה מצעים המורכבים משילוב של כותנה ופוליאסטר או משילובים אחרים.

מצעים של השנים האחרונות, עשויים מחומרים כמו פלנל, סאטן, מיקרופייבר ואחרים.

כיצד קונים מצעים בצורה חכמה

ישנם מספר פרמטרים שלפיהם קונים מצעים. הנטייה הטבעית של כל אדם, היא לבחור מצעים לפי העיצוב והצבעים שלהם, אך מה שקובע אם הרכישה תתבצע, היא איכות הסט.

דבר ראשון שאנחנו בודקים כשאנחנו קונים סט מצעים, הן המידות שלו.

פרמטר נוסף שחשוב לבדוק לפני שניגשים לקופה עם הסט, היא צפיפות הבד. סט מצעים איכותי יהיה בעל צפיפות שבין 175 עד 250 אינטש מרובע.

ככל שהצפיפות נמוכה יותר החוטים עבים וחזקים יותר. מצבעים בעלי צפיפות נמוכה יותר, יהיו עמידים בפני שחיקה באופן ניכר בהשוואה למצעים בעלי צפיפות גבוהה. את ההבדל בין סט מצעים איכותי לסט מצעים באיכות בינונית מטה, תיראו לאחר מספר כביסות. הסט האיכותי, ייראה כמו חדש אחרי עשרות כביסות, והסט הבינוני, ייראה דהוי אחרי מספר מועט של כביסות.

אילו סוגים של מצעים ניתן למצוא היום

שוק המצעים מוצף היום בדוגמאות ועיצובים חדשים של מצעים.

לפנינו רשימה של הסוגים הבולטים והנפוצים ביותר:

* מצעים 100% מיקרופייבר – עשויים מניילון, דיאולן מגורד.

היתרונות - הם מתייבשים מהר וזולים מאד.

החסרונות, הם עשויים מבד דק. הם לא סופגים זיעה ומחליקים.

* פוליקוטון – מצעים פוליקוטון עשויים מ-50% כותנה ו-50% פוליאסטר.

היתרונות – הם לא דורשים גיהוץ, עשויים מבד חזק מאד, עמידים בכביסות.

החסרונות – הבד נוקשה, וכושר הספיגה שלהם נמוך.

* מצעים 100% כותנה – מדובר במצעים המוכרים והנמכרים ביותר. הם מגיעים במגוון רחב של דוגמאות וצבעים.

יתרונות – הם נעימים למגע, סופגים היטב, עמידים בכביסות, קרירים בקיץ וחמימים בחורף.

חסרונות – מצעים שעשויים 100% כותנה, מתקמטים בקלות, ומחייבים גיהוץ. עם זאת, יש היום מצעים על טהרת הכותנה, שמגיעים עם תווית "אל-קמט". משמעות התווית, הוא שהבד עבר תהליך שמונע ממנו להתקמט לאחר הכביסה. על אריזות של מצעים אלה, תמיד תהיה תווית שמציינת את הייחוד שלהם.

מצעים מיוחדים למצבים מיוחדים

למרות שהחורף אצלנו קצר, אנחנו אוהבים ללכת לישון בלילות הקרים, כשעל המיטה מחכים לנו מצעי פלנל. מצעי פלנל הם הפינוק האולטימטיבי בלילות החורף הקרים בישראל, כשבמרבית הבתים אין הסקה מרכזית. החיסרון של מצעי פלנל, הוא הזמן הקצר שניתן ליהנות מהם, רק בחורף.

בקיץ, לעומת זאת, תוכלו להתפנק במצעי סאטן, בעלי מגע רך, נעים וקריר. כשבחדר פועל מיזוג, ואתם רוצים להתכרבל בתוך השמיכה כשעל המיטה, מצעי סאטן איכותיים ויוקרתיים הם פינוק נעים ומלטף.

החיסרון של מצעי סאטן, הוא המחיר הגבוה שלהם, שאינו מאפשר לנו, להתפנק ביותר מסט מצעים אחד.

מומלץ לקנות סטים של מצעים יקרים, בימים של מבצעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138546 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136966 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131366 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131468 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138224 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152941 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152383 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141746 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141890 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142547 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica