חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עליכם לבדוק כשאתם רוכשים חדר שינה חדש

מאת: אהודריהוט 27/11/20131367 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהן הציפיות שלכם מחדר השינה החדש שלכם

חדר השינה בבית הינו המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית.

חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים. למשל, הגבר עשוי להעדיף חדר שינה עשוי מעץ נקי, ומעט קישוטים. לעומתו, אשתו תהיה מעוניינת בחדר שינה בעל עיצוב מודרני כשלמיטה יהיה ראש מרופד ובצבע בהיר. על מנת להגיע לעמק השווה, אפשר גם להזמין חדר שינה בהתאמה אישית, שירות הניתן ע"י נגריות המתמחות בהכנת חדרי שינה.

חשיבותן של מיקום הרהיטים והתאורה בעיצוב חדר שינה

מיקום המיטה הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר כשמעצבים חדר שינה, במיוחד אם מתייחסים לתורה הפאנג-שוואי. מיקום המיטה הוא בעל חשיבות גם מבחינת עיצוב וגם מבחינה פונקציונאלית. את המיטה בחדר השינה, נוהגים למקם עם הפנים לכניסה. גם מבחינה מעשית וגם מבחינה ויזואלית, נעים יותר שמי שנמצא במיטה יראה מי נכנס לחדר השינה כשהוא שוכב במיטה. המיקום האידיאלי להצבת המיטה בחדר שינה זוגי, הוא בקיר שמול דלת הכניסה. בנוסף, רצוי למקם את המיטה במקביל לחלון, גם כדי ליהנות מהנוף הנשקף מהחלון, וגם כדי ליהנות מהאוויר והאור הנכנסים דרכו. גם לתאורה המותקנת בחדר יש חשיבות מבחינה פרקטית ועיצובית. ניתן להחליט על מנורה גדולה אחת במרכז החדר, ומנורות צד על שידות הלילה. לעומת זאת, ניתן להחליט על פיזור של התאורה בפינות שונות בחדר. מומלץ להתקין תאורה חזקה ויעילה ליד ארון הבגדים, או בחדר ארונות הצמוד לחדר השינה.

כיצד מחליטים על עיצוב חדר שינה במהירות

אם יש חדר שקשה להחליט על עיצובו יותר מאשר חדרים אחרים, זהו חדר שינה הורים. דווקא על העיצוב של הסלון, שהוא החדר "הציבורי" ביותר בבית, בני זוג מצליחים להגיע יותר מהר לידי הסכמה, מאשר לגבי העיצוב של חדר השינה. עם זאת, יש היום מגוון עשיר של סוגים ושילובים של חדרי שינה זוגיים. בסופו של דבר, אם בני הזוג יגיעו לידי הסכמה לגבי סוג חומר הגלם, הצבע והתקציב שהם מוכנים להשקיע בעיצוב חדר השינה, הם יוכלו למצוא חדר שינה שיענה על הדרישות שלהם. ישנם סוגים שונים של חדרי שינה ששולטים היום בשוק הרהיטים: חדרי שינה מעץ מלא, חדרי שינה MDF, חדרי שינה ממתכת, מתכת המשולבת עם עץ, חדרי שינה מתכווננים, חדרי שינה עם ראש מרופד או ראש מעץ, וכמובן, חדרי שינה עם ראש ממתכת. מעבר לכך, גם הסגנונות של החדרים יכולים להיות, חדר שינה קלאסי, כפרי, מודרני, וינטג' ועוד.

כיצד נראה חדר שינה קומפלט

חדר שינה קומפלט כולל, מיטה זוגית עם מזרן אחד, (לפעמים אפשר להזמין מיטה עם שני מזרנים ליחיד במקום מזרן אחד), 2 שידות לילה, טואלט כולל מראה ושידה גדולה בעלת מספר מגירות. בשנים האחרונות, רבים מעדיפים להזמין חדר שינה עם מיטה זוגית שראשה מרופד, במיוחד אם בני הזוג אוהבים לשבת ולקרוא לפני השינה. למרות שניתן להניח כריות גדולות על משטח הראש, תמיד נעים יותר, כשראש המיטה מרופד. גם מבחינת העיצוב, הריפוד מוסיף המון. ניתן למצוא חדרי שינה ממחיר המתחיל בכ-3000 ₪ ועד 10,000 ₪, לדגמים שהובאו מחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139357 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138549 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136967 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131468 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138225 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאת: אהודהורות24/10/131290 צפיות
פרישת שטיח בחדר הילדים יכולה לענות על צרכים רבים ובעיקר על שמירה על בטיחות ילדיכם

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica