חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת מחשבים,טאבלטים,מודמים,מקרנים

מאת: Ziv Korenמחשבים ניידים17/09/20131188 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרי אתה יודע איך זה מתחיל. כשהקמת את העסק היה לך את המחשב האישי שלך והוא סיפק את צרכיך -אז השתמשת בו! (האם זכרת לכלול אותו כחלק מהרכוש בהצהרת הון?). לשותפים העסקיים שלך גם כן היו מחשבים אישיים, אז הם פשוט השתמשו בשלהם. ואיש המכירות הראשון שהעסקת? יתכן שגם לו היה מחשב משלו.

העניינים התחילו להסתבך כשסוף סוף התחלת להעסיק עובדים לעזרה משרדית. עשית את מה שכולם עושים וחיפשת את העסקה המשתלמת ביותר עבור מחשב ‘ראוי’. ואז עוד עסקה ועוד עסקה… הדבר הבא שאתה יודע, יש לך ערבוב שלם של מותגים, גרסאות שונות של מערכות הפעלה, תוכנות וכו’. הציוד כבר אינו מעודכן וקיים קושי ממש בתחזוקה. קשה לך לחשוב על להביא עובדים חדשים או אפילו עזרה זמנית, משום שהמשמעות של זה היא שתצטרך לרכוש עוד מחשבים. איבדת את היכולת לנהל את כל המערך המחשובי של העסק בעצמך, אז שכרת שירותי IT חיצוניים, או אפילו העסקת עובד במשרה מלאה.

מה שאנחנו מנסים לומר כאן, זה שיש אלטרנטיבה טובה ומשתלמת יותר. זו אלטרנטיבה שרבים מבעלי העסקים אינם שוקלים או מודעים כלל לקיומה – השכרת מחשבים.

ישנן סיבות רווחיות רבות וטובות להשכרת מחשבים לעסק על פני רכישתם (תוכלו לקרוא עליהן כאן). למעשה, רק משום שאתה מפעיל עסק קטן ולא תאגיד ענק, לא אומר שאתה צריך לרכוש את כל המחשבים למשרד שלך. האמת הפשוטה היא זו, כשלוקחים בחשבון את העלות הכוללת של רכישת הציוד, מבינים מיד שיהיה זול הרבה יותר להשכיר את המחשבים מאשר לרכוש אותם. יתרה מכך, לאחר שתבין את היתרונות הרבים של השכרת מחשבים לעסק שלך, לא תבין יותר כיצד לא עשית את זה עד כה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קורן זיו

מנהל מערכות מידע

נייט-נט שרותי מחשב

077-5508483

www.night-net.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ziv Koren

מאת: Ziv Korenמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/13940 צפיות
אל תשכיר מודם סלולארי לפני שתקרא מאמר זה

מאת: Ziv Korenמחשבים ניידים17/09/13954 צפיות
אל תשכיר מחשב נייד לפני קריאת מאמר זה!!

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213102 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187587 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica