חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על לימודי שוק ההון ומה שקורה אחריהם

מאת: מיכל זקורסים וסדנאות24/09/20131728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם אתם כבר הבנתם שכדי להרוויח יותר כסף מאחרים צריך לעשות דברים אחרת ממה שכולם עושים, טוב שהגעתם לכאן. יכול להיות שכבר חשבתם על לימודי שוק ההון אבל אתם מתלבטים. ובכן, מסגרת הלימודים היא לא קשה, אבל כדאי להיות מוכנים למה שצפוי לכם בתום הלימודים.

בוא נתחיל עם הלימודים. לימודי שוק ההון פתוחים לכולם, וגם מתחילים כמוכם יכולים למצוא מקוום על ספספל הלימודים. כמובן שלימודים למתחילים כוללים קורסים אחרים מאלה של המתקדמים יותר, וגם נכנסים רק עד לרובד מסוים. אם תרצו להעמיק ולהעשיר את הידע, תוכלו לעשות את זה עם קורסים ברמה מתקדמת יותר.

במהלך לימודי שוק ההון תיקחו קורסים שונים, ביניהם קורס מסחר במניות ואג"ח, ובהם יסבירו לכם על ההבדלים בין ההשקעות השונות והמסחר בשוק ההון. בקורסים תלמדו את כל מושגי הבסיס שאתם צריכים לדעת כדי להבין מה מתרחש בזירה. כמו כן, תקבלו תרגילים שיהיו ההתנסות הראשונה שלכם עם שוק ההון.

בשלבים מתקדמים יותר, אם תרצו, תוכלו לקחת קורס אופציות מעוף וקורסים נוספים שיפתחו לכם צוהר להשקעות אחרות בעלות סיכון גבוה יותר, אבל גם אפשרות לעשות הרבה כסף בזמן קצר יותר, הרבה יותר.

מה באמת הסיכוי שתפסידו כסף? לא נשקר לכם, ונאמר שבהחלט יש סיכוי. גודל האכזבה וההפסדים שלכם תלויים כמובן בגודל ההשקעה שלכם. בכל מה שקשור לאופציות, יש תמיד סיכוי שתפסידו, ומשום שבאופציות צריך להשקיע סכומים גדולים, ההפסדים שלכם יכולים להיות עצומים.

אם כן, אחרי הלימודים, גם אם תסיימו אותם בהצלחה, תמיד יעמדו בפניכם סיכונים. אבל, מי שעבר את הלימודים בהצלחה, ויישם את מה שלמד בצורה הטובה ביותר, הסיכויים פועלים דווקא לטובתו. עם זאת, כדאי להימנע משימוש בכספים שאמורים לשמש למשכנתא, טיפולים וכדומה, לצורך השקעה. את ההשקעות כדאי לעשות עם כסף שאתם מצליחים לשים בצד, ואין בו צורך ממשי.

לסיכום, הלימודים יאמנו אתכם להיות משקיעים וסוחרים נבונים, וכך להגדיל את ההכנסה שלכם. עם זאת, משום שיש סיכונים בשוק ההון, בפרט באופציות, כדאי להתמקד בעיקר באיגרות חוב ומניות. וגם אז, אל תשכחו לעשות מחקר מעמיק על החברות שאתם רוצים להשקיע בהן. ותמיד, אבל תמיד, תכינו את עצמכם להפסדים ואכזבה, והשתדלו להיעזר בסבלנות כשמניה לא זזה או יורדת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191727 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191696 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172965 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161861 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161716 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161860 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica