חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלם אירועים - הנכס שלכם ביום החתונה

מאת: יואב בראלצילום אירועים29/11/20091311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צלם האירועים - הנכס שלכם ביום החתונה

הכנות, לחץ, מטלה אחרי מטלה - התקופה שלפני אירוע החתונה היא מסע עמוס לעבר חתונה מושלמת. אם כך, לא פלא שזוגות רבים מנסים להתעסק כמה שפחות עם בעלי המקצוע שישמשו אותם בחתונה: מסעידים, צלם האירועים, תקליטן וכולי.

אולמות וגני אירועים רבים בונים "חבילות" שבהן "הכל כלול "- סוגרים עם אולם, צלם ,תקליטן, אטרקציות ושירותי הסעדה מתוך רשימה של בעלי מקצוע שעובדים בשיתוף עם מקום האירוע. אמנם העסקה נראית משתלמת ונוחה, אבל לזוג שמצפה לתיעוד ומזכרת (כה חשובים!) מאירוע החתונה שלו, מומלץ לא להתפשר ולבדוק צילום אירועים ועבודות קודמות של כל צלם, שמופיע ברשימה, וגם של צלם כזה או אחר מחוץ לרשימה - עד שימצא צלם האירועים המתאים ביותר לאירוע הספציפי של הזוג.



צלם את האירוע, שיהיה מה להראות לילדים...

כולם יודעים שבסופו של דבר לא עוגה, לא שמלה וגם לא הסרוויס שקיבלנו במתנה, מסמלים ומזכירים לנו את אירוע החתונה - אלא רק צילום חתונה: תמונות צילום חתונה בסטילס, וסרט צילום חתונה בוידיאו. כשהאירוע מסתיים זוכרים רק שהיה כייף וטעים, הזיכרונות האמיתיים באמת אלו הצילומים. ואם כבר צילומים אז עדיף שיהיו המוצלחים ביותר. השקיעו במציאת צלם מנוסה וטוב, כדי שתהיו מרוצים מהתוצאה, ואפילו תתגאו להראות את המזכרת לצאצאים ביום מן הימים. תפקידו של צלם אירועים הוא לתעד וללכוד את הרגעים המיוחדים ביום המאושר של הזוגות המתחתנים, ולדאוג להדגיש את ייחודיות ואופי הזוג בעזרת שיטות צילום שונות במהלך צילום אירועים . על כן חשיבותו של צלם האירועים היא מירבית ורמת המקצועיות, השירות והאיכות של צלם האירועים עקרונית עוד יותר.



צלם והפקה: הפוקוס עליכם !

צלם אירועים מלווה את הזוג המאושר מתחילתו של יום החתונה. זהו יום צילום ארוך, שכולל צילום חוץ (לפני החתונה) וגם צילום חתונה - האירוע (החופה, המסיבה). יום צילום הוא חוויה מרגשת וחד פעמית - מתי עוד ייצא לכם להסתובב עם צלם מקצועי ולתעד את עצמכם "כאילו אתם דוגמנים"? רוב הסיכויים שבחיי היומיום אינכם מקבלים כזה פוקוס! ביום החתונה החתן והכלה מתפקדים על תקן המלך והמלכה... הזוג צריך להיות במרכז, ולכן לצורך צילום אירועים מומלץ לוותר על הביישנות, לחייך ולהרגיש כוכבים ליום אחד. צלם אירועים מקצועי יגרום לזוג להרגיש בנוח עם סיטואציות שונות שעולות במהלך צילום. צלם איכותי יגרום לזוג לזרום ולהיפתח בעת ההכנות. מומלץ להשתמש בניסיונו של צלם אירועים ורצונו של אותו צלם לעזור ביום החתונה. יתרונו הבלתי מעורער של צלם אירועים מנוסה הוא בידע שלו, וכדאי לנצל את העבודה כשמסתובביםיחד איתו משך כל היום- צלם כזה כבר ליווה כמה זוגות בחייו, ויוכל לתרום מהידע שלו, ולהורדת מפלס הלחץ. העניין החשוב ביותר בנוגע לתיעוד או צילום חתונה הוא היכולות של צלם האירועים לתעד זוג בצורה הטובה ביותר, ועל כן יש להקשיב להערותיו בנוגע לפוזיציות, תאורה ובכלל.



צלם , גם האורחים רוצים תמונה

צלם מתעד את אירוע החתונה בשביל הזוג המאושר, אך כדאי לזכור כי צילום אירועים מהווה מזכרת גם לקרובים. הוריהם של החתן והכלה למשל, מעוניינים במזכרת מהיום הגדול גם הם. אורחים, מוזמנים, משפחה וחברים- באיזו הזדמנות אפשר לצלם את כולם יחד, ועוד כשכולם מחייכים, מטופחים ויפים? לפיכך יש להנחות את אותו צלם אירועים להקיף קהל אורחים רחב, כדי שרוב האנשים יופיעו בתמונות, ותישאר מזכרת מושלמת מהאירוע של חייכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צלם ראשי בפוטו BEAT הסטודיו המוביל לצילום אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב בראל

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181670 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181623 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181274 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171419 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171654 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171914 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172200 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica