חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעשות כסף מהבית על ידי הצבת מטרות

מאת: נעמה ראובןשיווק19/08/20131048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלומם של אנשים רבים הוא לעשות כסף מהבית על ידי יצירת עסק ריווחי, למשל דרך רשת האינטרנט, פתיחת סטודיו, משרד או חדר עבודה. ואולם, הדרך להשגת המטרה אינה כה פשוטה. על מנת להפוך חלום למציאות עליכם להתחיל בהצבת מטרות ויעדים, להתייחס אליהם ברצינות ומקצועיות, ולהשקיע מאמצים ומשאבים על מנת להגשימם.

הבנת משמעות המהלך

עבודה מהבית תשנה את אורחות חייכם במובנים רבים, כולל סדר היום, המצב הכלכלי, מצב הרוח, היחסים עם בני הזוג והמשפחה, היותכם עובדים עצמאיים, ועוד השפעות שונות הקשורות בביצוע העבודה במקום המגורים. מדובר בהשלכות העשויות להיות מרחיקות לכת לטובה, אך גם לרעה, לכן חשוב להבינן בטרם ביצוע המהלך, ולבדוק האם הוא אכן נכון ומתאים לכם באופן אישי.

הגדרת מטרות ויעדים

לשאלה איך לעשות כסף באינטרנט או בכל אמצעי אחר מהבית יש מספר תשובות, אך תמיד נדרשת הגדרה מדויקת של מטרות ויעדים. חשוב מאוד שהגדרות אלו יהיו מעוגנות במציאות וברות השמה, תוך הכרת מגבלותיכם ובדיקה מוקדמת של התוצאות מבחינת תנאי השוק וכל גורם העלול להכשיל את המאמצים.

בחינת המשאבים להשגת המטרות

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת הצבת המטרות הוא הבנת המשאבים הנדרשים לצורך השגתן, וזאת לעומת המשאבים העומדים לרשותכם. יש לציין שכמות ההשקעה בעסק הפועל מהבית תלויה באופיו, ומשתנה באופן מהותי בין התחומים. לדוגמא, ההון ההתחלתי הנדרש עבור Mobile marketing שונה לחלוטין מהכסף הנדרש עבור מסחר בבורסה או בניית חנות וירטואלית. נתונים נוספים שיש להתחשב בהם נוגעים לזמן הנדרש להקמת העסק ולתפעולו, כוח האדם הנחוץ וכן גודל ומיקום החלל המיועד לפעילות העסק. במידה שיש ברשותכם את כל המשאבים הנדרשים להשגת מטרותיכם, אתם בהחלט יכולים לעבור לשלב היישום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש מטעם המרכז ללימודים אקדמיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה ראובן

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13883 צפיות
לימודי משאבי אנוש לתואר ראשון יעניקו לכם מקצוע מבוקש ועדכני, הנחוץ בימינו בכל ארגון וחברה גדולים ומתקדמים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13889 צפיות
בשעה טובה, סיימתם את השירות הצבאי וגם הטיול הגדול כבר מאחוריכם, כך שהגעתם לגיל בו מתחילים לשקול ברצינות את העתיד המקצועי.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13903 צפיות
לאור המצב הכלכלי נדרשים סטודנטים רבים בישראל לסיוע במימון לימודיהם. ביניהם כאלו המתגוררים באזורים שונים של המדינה, משתייכים למגזרים מגוונים, או עוסקים בתחומים אקדמיים שונים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13910 צפיות
כל אדם המעוניין לגשת ללימודי חשבונאות לתואר ראשון או תואר שני נדרש להיות בעל כישורים מתמטיים ואנליטיים גבוהים במיוחד, ויכולות לעמוד בתוכנית לימודים קשה, עמוסה ומאתגרת.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13844 צפיות
לימודי מנהל עסקים מהווים מסלול מבוקש בקרב סטודנטים, בזכות יתרונות רבים שמעניק המקצוע בשוק העבודה.

מאת: נעמה ראובןמיתוג30/09/131137 צפיות
כמו כל דף נחיתה אחר גם זה של תוכנית שותפים, או affiliate marketing, נדרש להביא את הגולש ליעד הרצוי להניעו לפעולה המבוקשת. לכן, על דפי נחיתה לתוכניות שותפים להיות יעילים מבחינת עיצובם, תכניהם וכתיבתם השיווקית, וכמו כן להיות מותאמים למכשירי הסלולארי.

מאת: נעמה ראובןביטוח נסיעות30/09/131139 צפיות
ההחלטה על Relocation לחו"ל הינה מרגשת וחשובה, ובמידה שהינכם בעלי משפחה בוודאי תשפיע ותשנה את כל אורחות חייכם ושגרת יומכם.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222357 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213594 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213767 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162614 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162067 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica