חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס דירקטורים לפיתוח מיומנויות חדשות עבור המנהלים

מאת: אורי כהןלימודים אקדמאיים28/10/2013738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם קורס גישור בצפון או בכל מקום אחר יעניק הכשרה מקצועית נוספת עבור עורכי דין ומשפטנים, קורס דירקטורים מהווה הסמכה מקצועית חשובה לבעלי משרות בכירות. לימודים אלה יאפשרו למנהלים ולבכירים במשק לתפוס עמדות מפתח כדירקטורים ונושאי הלימוד הנלמדים במהלכם יעניקו הרחבה מקצועית חיונית גם עבור המשך עיסוק במשרות הבכירות בהן קהל היעד של הקורס הזה מועסק. על מה שנלמד בקורס זה ועל מיהו קהל היעד ללימודים אלו, נעסוק במאמר שלפניכם.

רשימת נושאים הנלמדים במסגרת קורס דירקטורים

להבדיל מתכני קורס גישור בצפון אשר עוסקים בשיטות ספציפיות לליווי מקצועי של הליכי הגישור, קורס דירקטורים מקיף נושאים מקצועיים רבים וביניהם; הדח"צ, היבטים פליליים, הזהרה של הפירמה, תפקידי הדירקטוריון וניהול הסיכונים, מבנה הדירקטוריון ותפקידו, אילוצי הדירקטוריון, עבודת הדירקטוריון ודילמות מוסריות ופתרונן במהלך ביצוע המשימות, השלכות ה-IFRS, חובות אמונים, תגמול נושאי משרה, ביקורת ובקרה, תפקידו של רואה החשבון ושל המבקר הפנימי, חובותיו וזכויותיו של דירקטור, דרכי הגנה אפשריים, שיפוי BJR, אימוץ קוד אתי ועוד מבחר נושאים נוספים. מטרת הלימודים ומטרת הכללת כל הנושאים הללו במסגרת הלימודים, היא להכשיר את הדירקטורים ולהקנות להם את הידע המקצועי על מנת לעמוד בדרישות הרגולטוריות.

למי מיועד הקורס

קורס דירקטורים מכשיר את נושאי המשרה הבכירים להתמודדות עם אתגרים ועם הדרישות הרגולטוריות. הלימודים הללו, בדומה ללימודי קורס גישור בצפון המיועדים למשפטנים, מיועדים על מנת להתעדכן במגמות החדשות בתחום הממשל ולפתח את היכולות הרלוונטיים לניהול של מועצת הדירקטרויון. הלימודים מיועדים עבור מי שמכהן כמנכ"ל, עבור דירקטורים ונושאי המשרות הבכירות בתאגידים. בנוסף, לימודים אלו יהיו חיוניים גם עבור יועצים משפטיים ורואי החשבון שמשמשים בתור מבקרים פנימיים. מדובר על לימודים חיוניים גם עבור מזכירים של תאגידים ועבור מנהלים ששאופים לכהן בתור דירקטורים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי כהן

מאת: אורי כהןמתכונים ואוכל - כללי01/10/141168 צפיות
כשתמר פלג, שף קונדיטורית המתמחה באפייה ללא גלוטן ובעלת העסק 'המאפים של תמר', הבינה כי אפייה ללא גלוטן בריאה ומזינה את גופנו באנרגיות והרגשה טובה לאורך כל היום, היא החליטה להביא את הבשורה לכולם. היא למדה והתמחתה בנושא, אפתה ימים ולילות, טעמה ושיפרה, יצרה תערובות קמחים ייחודיים ורק אז התחילה במלאכה. כיום, אופה תמר במקצועיות והרבה אהבה למאות משפחות, מוצרים בריאים, מזינים וטעימים. תמר הוכיחה כי מאפים ללא גלוטן יכולים להיות גם טעימים. היכנסו לאתר של תמר ותיהנו גם אתם.

מאת: אורי כהןהפרעות קשב וריכוז01/09/142954 צפיות
ככל שהעולם הולך ומתקדם כך התחום האבחוני והטיפולי בכל עניין שהוא הולך ומתפתח. פעם, ילד שהיה מתקשה בלימודים היה מיד מתויג כילד בעייתי, כזה שהמורים לא רוצים להשקיע בו ובהתאם גם ההורים היו מתייאשים וחושבים ש"לא ייצא ממנו כלום" אך היום מבינים כבר שלכל ילד יש את הסיבות שלו לקשיים ובחלק גדול מהמקרים ניתן לעזור ואפילו לפתור את הבעיה. על ידי אבחון לקויות למידה ניתן לעלות על הבעיה ולסייע לתלמיד להדביק את חומר הלימוד עם שאר בני כיתתו וכך לתרום להעלאת הביטחון העצמי שלו.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143524 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141356 צפיות
אבחון TOVA הוא בדיקה ממוחשבת להערכה נוירולוגית שבודקת תפקודי קשב ממושך. האותיות t.o.v.a מייצגות את ראשי התיבות Test of Variables of Attention שמשמעותן מבחן ליכולות משתנות של תשומת לב. למרות השם המלחיץ והמילה הפרעה שהוצמדה לבעיות קשב וריכוז סה"כ מדובר במשחק מחשב פשוט שמציג לילד גירויים חזותיים ומודד את התגובות שלו אליהם

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141172 צפיות
הגדרת לקות למידה היא קושי ברכישת מיומנויות למידה בסיסיות כתוצאה מהפרעה נוירו התפתחותית כלשהי, אשר מונעת מהאדם למצות את פוטנציאל היכולות שלו בתחום מסוים. ההנחה הרווחת היא שהפרעות מוחיות הן שגורמות להיווצרותן של לקויות הלמידה ומכאן נגזרים גם אופי אבחון לקויות למידה ואופי הטיפול בהן. במסגרת אבחון לקויות למידה נבדקות יכולות קוגניטיביות שונות ותפקודים שונים הנדרשים לקיום תהליכי למידה. חשוב לציין שלקויות למידה הן רבות ומגוונות ושונות מאדם לאדם ולכן הטיפול יתחיל באבחון נקודתי של לקות הלמידה אצל האדם וב

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144162 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144147 צפיות
אבחון ליקויי למידה שונה מהאבחונים הפסיכולוגיים בכך שהוא מתמקד בליקויי למידה מנקודת מבט נוירולוגית. אבחון TOVA שונה מאבחונים אחרים בכך שהוא מבוצע פעמיים על גבי המחשב, בפעם הראשונה ללא השפעת תרופות ובפעם השנייה לאחר נטילת תרופה שאמורה לסייע בשיפור יכולת הריכוז. בעוד אבחון הליקויים יורכב ממערך בדיקות על סמך פגישה מקדימה עם יועץ אבחונים, אבחון פסיכודידקטי שלפעמים ייכלל במסגרת מערך אבחון ליקויי הלמידה יעסוק בעיקר בגורמים סביבתיים המשפיעים על מצבו הנפשי של הנבחן.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171935 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica