חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של ציוד הגברה ותאורה

 

ציוד הגברה ותאורה

 

הגברה ותאורה הפכו להיות כל כך נפוצים בחיינו, עד שפעמים רבות איננו שמים לב אליהם כלל. מה יותר טבעי ממרצה אשר נואם לתוך המיקרופון? כאשר אנו נכנסים למועדון, אך טבעי הדבר שבחלל המועדון ישנם אורות מסתובבים ומרצדים בצבעים שונים, ושהמוסיקה מגיעה לכל קצווי החדר בלי שום בעיה, אף שהיא בוקעת בסך הכל מנגן פשוט. הגברה ותאורה הפכו להיות חיוניים בכל אירוע, ולו הקטן ביותר, וגם במקומות אחרים. התרגלנו כל כך לפלאי הטכנולוגיה, עד שאירוע שאינו מכיל הגברה ותאורה פשוט איננו מרשים וכמעט שאינו מהנה.

 

תאורה לאירועים

 

עיצוב תאורה היא מלאכה של ממש. כאשר רוצים לבצע עיצוב תאורה, יש לברר היטב על המשכיר ועל הציוד המושכר. ראשית, יש לבחון את השטח שאותו רוצים להאיר, ולבחון את האירוע אשר אמור להתקיים בו, ולהחליט אלו גופי תאורה מתאימים ורצויים במקום. כמובן, פעמים רבות ניתן להתייעץ עם המשכירים, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. השכרת תאורה חייבת להיות מאדם אמין, ובנוסף, חשוב לבדוק בפועל את כל הציוד המושכר, על מנת לוודא מראש שהכול פועל כמו שצריך, ללא תקלות וללא בעיות, ושמי שאמור להפעיל את הציוד יודע כיצד לעשות זאת. במקרים רבים, ניתן להזמין טכנאי אשר יתפעל את הציוד, וכך אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהכול יפעל כשורה.

 

ציוד הגברה

 

ציוד הגברה כולל שלושה חלקים עיקריים – מגברים, אשר מגבירים את טון המוסיקה על מנת לספק כח לרמקולים. מיקסרים – אשר מחברים בין חלקי המוסיקה או המילים; ורמקולים – אשר משמיעים את הצלילים השונים בכל המתחם בו מתקיים האירוע. ציוד הגברה אמור להעביר צלילים שהם במקורם שקטים או בווליום רגיל, לכמות גדולה של אנשים ו / או למרחק רב. בעיקר, נעשה שימוש בציוד הגברה במופעים, אירועים וכנסים, בהם יש להשמיע מוסיקה או נאומים לקהל גדול מאד של אנשים. ציוד ההגברה מסייע במלאכה זו. גם כאן, חשוב להזמין אדם אשר יודע לתפעל את מערכת ההגברה כראוי, ולדאוג שציוד ההגברה כולו תקין ופועל מבעוד מועד, כדי למנוע תקלות מביכות במהלך האירוע. טכנאי טוב ידע למנוע צפצופים וחוזר איזון צלילים במערכת ההגברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפקט הגברה ותאורה, יניב בלומנפלד , מייל yaniv3000@gmail.com , נייד 0528529164 ,http://effectsl.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב בלומנפלד

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13917 צפיות
טיפיים יצרתים בתחום התאורה והגברה להפקת חתונה בשטח

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13986 צפיות
כל מי שארגן אי פעם אירוע כל שהוא בוודאי יודע, שאי אפשר להסתמך רק על האוכל ועל המקום כדי להפוך את האירוע למסיבה שמחה ואמיתית כמו שתמיד חלמתם עליה.

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13792 צפיות
אירועים רבים נערכים בכל רחבי הארץ בכל יום. אירועים מסוגים שונים, בסגנונות שונים ועם מטרות שונות.

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13754 צפיות
על מנת לארגן אירוע מוצלח חשוב להקפיד על איכות השירות של הספקים אותם בחרתם,על מידת האחריות והעמידה בזמנים שלהם, על טיב מערכות ההגברה והתאורה.

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13808 צפיות
כאשר מארגנים אירוע מומלץ מאוד לא להתפשר וללכת על הספקים הטובים ביותר בפרט כאשר מדובר בפריטים כמו תאורה והגברה אשר מלווים את כל הערב.

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13763 צפיות
חשוב לבחור חברת הפקה מתאימה - ללא חברת הפקה שתנהל את הפרויקט סיכויי ההצלחה נמוכים למדיי.

מאת: יניב בלומנפלדהפקות אירועים31/10/13759 צפיות
הגברה ותאורה הם מוצרים אשר נדרשים כמעט בכל מקום ציבורי. אירוע, מסיבה, כנס, מוסד לימודים ועוד – אלה הם רק דוגמאות בודדות מתוך מגוון עצום של מקומות וזמנים בהם יש צורך בציוד של הגברה ותאורה. הגברה ותאורה – שני מושגים אשר נזכרים כמעט בנשימה אחת, אף על פי שלכאורה אין כל קשר ביניהם. ציוד הגברה משמש למוסיקה, לנאומים או לכריזה, במטרה שכל הקהל אשר נמצא במקום, ויהיה זה כל מקום אשר יהיה – ישמע את מה שאדם בודד או מספר אנשים אומרים. ציוד תאורה, לעומת זאת, נועד להעניק לא רק אור, אלא גם ובעיקר אווירה.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195866 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192996 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182276 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181469 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181564 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181711 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica