חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין לגירושין

מאת: נדב יעקובידיני משפחה11/11/20131086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם עומדים בפני החלטה לא קלה, להתגרש, לפרק את החבילה. ההחלטה להתגרש היא קשה וכרוכה בהליך כואב. אם יש ילדים זהו תהליך קשה שבעתיים. עבודה עם עורך דין מקצוען לגירושין יכולה להקל על המתגרשים. הגירושין הם הליך כואב, אך אפשר למזער את הכאב עם רצון הדדי. עורך דין לענייני גירושין יעזור לכם לנהל הליך גירושין בצורה הטובה ביותר. להלן כמה נקודת למחשבה.

מציאת עורך דין גירושין מומחה

בתחילת התהליך, כמו בכל התקשרות, צריך להכיר את עורך הדין. חשוב שתפגשו באופן אישי את מי שיטפל בתיק שלכם. ישנם עורכי דין הגובים כבר כסף מן הפגישה הראשונה, למרות שזוהי פגישת היכרות. שאלו לגבי המחיר והיו מוכנים לשלמו, או לא. ההחלטה בידכם. לא כל מי שמתאים לחברים ומכרים גרושים שלכם, יתאים לכם, אבל בכל מקרה כדאי לשמוע על המלצות בנושא עורך הדין לגירושין. כדאי לברר האם עורך הדין זוכה להצלחות רבות בהליכי גירושין, ולהגדיר מראש מה נחשב בעיניכם להליך גירושין מוצלח. חשוב שתרגישו נח לעבוד עם עורך הדין המסויים באופן אישי, אתם תבלו ביחד שעות רבות.

חשיבות עורך דין גירושין לכל אחד מבני הזוג

כל צד בגירושין, עדיף שיהיה מיוצג בידי עורך דין משלו. כל אחד מבני הזוג צריך עורך דין גירושין אישי שיעזור לו להגן על הזכויות שלו ועל האינטרסים שלו בתהליך. חשוב שלכל צד יהיה גורם מייצג ומתווך שמגן עליו ומייצג אותו במשא ומתן.

גם כשרוצים הסכם צריך עורך דין גירושין

למרות שאתם מתגרשים, רצוי שפניכם תהיינה מופנות להסכם. מניעת חיכוחים בגירושין זה דבר עדין וקשה, אך אפשרי. חשוב לזכור כי הגירושין הם התחלה של עתיד ולכן כדאי להתחיל אותו עם רצון טוב. לכן כדאי לנסות לגשר על הפערים ולהגיע להבנות. ישנם מגשרים מקצועיים, ועורכי דין גירושין רבים עוסקים גם בגישור. השאיפה שלכם היא להתגרש עם הסכם הוגן ולא להגיע לבית המשפט. על אחת כמה וכמה, כאשר יש ילדים. גירושין תרבותיים הם כדוגמא אישית חשובה לילדיכם כיצד להתנהל גם במצב שאינו נעים בעיקרו. התנהלות נכונה תסייע לשמר על בריאות נפשית של ילדיכם ותביא גם לכם שקט נפשי. סיום התהליך במהירה ובהסכמה הוא מפתח להצלחה.

גירושין שיביא לבני הזוג אושר הוא המפתח גם לשימור אושרם של הילדים למרות הפרידה בין ההורים. ניהול מקצועי ונכון של הליך הגירושין והיעזרות בעורך דין גירושין מומחה, תביא להשגת הסכם וסיום התהליך במהירה, במינימום כאב נפשי, תוך פתיחת צוהר לאושר עתידי לכל הגורמים המעורבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נקסט מדיה, בנייה וקידום אתרים לעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב יעקובי

מאת: נדב יעקובימחשבים ניידים13/04/141107 צפיות
מחשבים יכולים להפוך איטיים ואפילו מאוד איטיים , במאמר הבא נעבור על הסיבות שיכולות לגרום למחשב להיות איטי הבעיה הנפוצה ביותר היא - חדירת וירוס אל המחשב ברגע שהוירוס חודר אל המחשב הוא גורם לכל מני בעיות שונות ומשונות ולרוב גם לאיטיות נוראית ברגע שהוירוס השתלט על המחשב יהיה עלינו לבצע ניקוי וירוסים בכדי להחזיר את המחשב למצב תקין

מאת: נדב יעקוביחיות מחמד07/11/137123 צפיות
כל אדם דורש לשירותיו של וטרינר פעם בחייו. ההזדקקות הזו באה לידי ביטוי במהלך השבוע, חופשה או אפילו שעות לילה. כאשר החיה האהובה איננה חשה בטוב, ראוי להתייחס לכך בדיוק כפי שהייתם מתייחסים לשירותיו של רופא משפחה. עצם האהבה הגדולה שיש לכם לחיית המחמד, הופכת אמיתית כאשר אתם נוטים לבחור את המטפל הטוב ביותר עבורה- קוראים לזה וטרינר. מה עושים בשעות מצוקה? האם ניתן להגיע אל וטרינר המטפל שלכם בכל שעה? לשם כך תוכלו לפנות אל וטרינר תורן.

מאת: נדב יעקוביטיולים בחו"ל06/11/13975 צפיות
כיצד תדעו גם אתם כי אתם הולכים להגשים חלום מושלם של חוויה בלתי נשכחת? בחירת טיולים ובפרט טיולים לדרום אמריקה קשורים בכל מיני נקודות שתצטרכו לקחת בחשבון לרבות עלויות ואפילו הקדשת זמן ראויה מסלולי טיולים לדרום אמריקה

מאת: נדב יעקובידיאטה ותזונה06/11/131005 צפיות
אנשים אשר בוחרים לעלות על המשקל ולראות כי הספרות מתמעטות, הן לרוב אנשים אשר מייחלים לשינוי הדרך שצריך לעשות על מנת להסיר את המשקל ולראות את הגוף משתנה נוכח ההישג, הינה דרך שווה ביצוע אשר יביא ברבות הימים להערכה הרצויה.

מאת: נדב יעקובישיפוצים06/11/131039 צפיות
כאשר מדברים על סורגים מעוצבים, מדברים על בחירה נכונה. הכול מתחיל ונגמר בחומר הגלם ממנו עשוי הסורג, בעמידותו מפני חלודה ובעיקר באחריות המוצר שתקבלו מנותן השירות.

מאת: נדב יעקובישיפוצים31/10/13932 צפיות
כיצד תוכלו להפוך סביבה חשופה לסביבה נטולת ספקות? יש לא מעט דילמות כאשר מגיע הרגע בו אתם זקוקים למשהו שיגונן על המרחב הפתוח בו אתם שרויים. להלן טיפים שימושיים לרכישה שתספק לכם את מירב הביטחון.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138880 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211580 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211376 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201720 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182070 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181638 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181775 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171846 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica