חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בואו לקחת חלק ביום מיוחד – יום המורה!

זוכרים סיפור נעים וחשוב שקרה לכם עם אחד המורים שלימדו אתכם? נושאים עם עצמכם חוויה מיוחדת שעיצבה אתכם או שתרמה למי שהינכם כיום? בואו לשתף! כמוכם עוד אנשים וילדים רבים בכל רחבי הארץ ישתפו ויספרו וליום אחד שלם, מהבוקר עד שעות הערב, כל מדינת ישראל תעצור את השגרה ותגיד תודה. תודה למורים, תודה למנהלים, תודה ליועצים ולכל עובדי ההוראה באשר הם. תודה על העבודה הקשה, תודה על מלאכת הקודש שאתם מבצעים מדי יום ביומו ותודה על שאתם מעצבים את דור ההמשך של המדינה הקטנה שלנו זהו יום המורה.

איך אפשר לשתף?

ישנן כמה וכמה דרכים שבהן ניתן לשתף את הציבור הרחב בסיפורים האישיים של כל אחד ואחת מאיתנו. מנהלת היום הזה הקימה אתר אינטרנט ייעודי וייחודי שדרכו ניתן לבצע כמה פעולות – לשלוח מכתב תודה למורה מיוחד, לספר סיפור מעניין ומיוחד שזכור לנו לטובה ממורה מסוים או מחוויה טובה ומעצבת שעברנו בשנות בית הספר ועוד. בנוסף לאתר זה, ישנו אתר הפייסבוק שגם שם הוקם דף המוקדש כל כולו ליום המורה וגם שם ניתן לשתף ולספר על חוויות וזיכרונות מיוחדים.

גם בכלי התקשורת ניתן יהיה לשמוע ולראות סיפורי וחוויות הן של תלמידים (או תלמידים לשעבר) והן של מורים ועובדים שונים של מערכת החינוך. לכל אחד יש לפחות סיפור אחד שתרם לעיצוב האופי והאישיות שלו וזה הזמן להוקיר תודה למערכת שאחראית על עיצוב מי שאנו ומה שיהיה הילדים של היום, בתור דור ההמשך של המדינה.

מתי מתקיים יום המורה?

באופן סמלי נבחר התאריך כ"ג בכסלו שבו יצוין יום המורה בכל רחבי המדינה. הוחלט להצמיד את היום הזה לחג החנוכה, הוא חג האור על מנת לסמל שהמורים המסורים שעובדים ללא הפסקה הם האור שלנו כחברה, כתרבות וכמדינה.

המורים הם אלה שבזכותם המדינה שלנו והתרבות שלנו מצטיינת במה שהינה, מושתת על ערכים טובים ומוסריים המונחלים למאות אלפי ילדים מדי יום ביומו. הגיע הזמן לומר תודה בחזרה למורים ולמורות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי המומחים של קבוצת underline, המתמחה בתהליכי קידום אתרים, ניהול מותג במנועי חיפוש ושיווק פעיל במדיה החברתית. בברכה, קבוצת אנדרליין - שיווק אפקטיבי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קבוצת underline

מאת: קבוצת underlineקורסים וסדנאות26/11/13949 צפיות
אין כמו לאוורר את הגוף והנפש בחוג או פעילות מהנה כלשהי, שרחוקה מאד מהעיסוק היומיומי והשגרתי שמעסיק את כולנו (עבודה, לימודים, קריירה, ילדים ומשפחה ועוד). לעזרת אלה שמחפשים בנרות את שבירת השגרה המושלמת וגם לבצע פעילות שלא ביצעו מעולם – נחלצות מגוון סדנאות כתיבה בכל רחבי הארץ. אנשים רבים כבר ניסו ונשבו בקסמיה של הכתיבה וההבעה העברית וכעת מעידים על עצמם שהם לא מתכוונים לעזוב את הסדנא מפני שהכתיבה מסבה להם הנאה, עונג וסיפוק כה רבים. אז מה יש בסדנאות הכתיבה שעושה כל כך טוב לכל כך הרבה אנשים?

מאת: קבוצת underlineנדל"ן30/11/101743 צפיות
במגדל בנויות 20 קומות משרדים מעל קומת לובי מפוארת סה"כ כ 21,500 מ"ר ו כ 375 חניות לשימוש הדיירים, מגדלי קונקורד עוצבו ע"י משרדי יסקי מור אדריכלים. אכלוס הבניין הינו בדצמבר 2010 או שלושה חודשים מחתימת חוזה המאוחר מבין השניים.

מאת: קבוצת underlineייעוץ עסקי05/02/101185 צפיות
נדל"ן מניב פירושו השקעה בנכס נדל"ן המספק לבעליו תשואה קבועה על סכום הכסף שהושקעה ברכישת הנכס. אופן ההשקעה הנפוץ ביותר הוא כידוע, רכישת נכס והשכרתו. אין כל ספק כי ככל שמשקיע הינו בעל הון רב יותר או בעל תזרים מזומנים המגיע מעסקים פעילים או משקיעים חיצוניים כך ניתן לרכוש נכסים רבים יותר ובתקופה מסויימת להפיק רווחים עצומים מכלל העסקים, בין אם מחליטים להשביח את הנכסים או למכור אות בכדי לשלם על שאר הנכסים ולהרוויח כסף נטו מכלל העסקאות.

מאת: קבוצת underlineהפקות אירועים06/01/101434 צפיות
כאשר מתחילים לתכנן אירוע כדאי לקחת בחשבון מספר דברים בסיסיים דוגמת מקום האירוע, ציוד שצריך לארגן, רשימת מוזמנים וסוג האוכל שיש להזמין או להכין. אין ספק שלאחר כל ההכנות השאלה הגדולה היא איך לספק לאורחים תעסוקה או עניין שישאירו עליהם רושם ויגרמו להם להעביר את האירוע בכיף.

מאת: קבוצת underlineחינוך ולימודים - כללי05/01/101376 צפיות
בטרם נכנסו המורים לתחילת הפעילות במסגרת רפורמת אופק חדש הם נדרשו לערוך תיאומים רבים במטרה לקיים פגישת צוות מחנכות, צוות אנגלית או מדעים בכדי לספק מענה לכלל התלמידים. לפני הרפורמה נערכו הפגישות על חשבונם של המורים בשעות אחר הצהריים ועל חשבונם. כצוות המחויב למטרה משותפת

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214010 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204859 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182259 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181744 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181663 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica