חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטודיו מקצועי להום סטיילינג

מאת: גיל סרברניקסטיילינג18/11/20138175 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב החדרים – משימה למומחים

טוב אולי הכותרת נשמעת מעט קלישאתית, אבל באמת שלא יכולנו להגיד את הדברים באופן תמציתי ומדוייק יותר. אנו באמת מאמינות שעיצוב הבית ובתוך כך גם עיצוב החדרים – עדיף שיעשה על ידי אנשי מקצוע בעל ידע ונסיון בתחום.

הסוד הוא לעצב כל חדר באופן שונה וייחודי אך עדיים לשמור על הרמוניה בין כל החדרים ליצירת מכלול עיצובי מושלם שהוא יצירת אמנות של ממש. הניסיון, הראיה הכוללת, המקצועיות ויצירתיות שאינה נגמרת – הם שהופכים אותנו לאחד מהסטודיואים לעיצוב המובילים בישראל.

סטודיו מקצועי להום סטיילינג

פנו כבר עכשיו למקצוענים אמיתיים בעולם העיצוב על שלל גווניו ופניו השונים והמגוונים. בין תחומי ההתמחות של סטודיו הום סטיילינג מקצועי תוכלו למצוא תחומי מומחיות כמו אדריכלות, עיצוב פנים, סטיילינג, עיצוב פנים וכל מה שאתה צריך כדי שהעיצוב של הבית או המשרד שלך יהיה לא פחות ממושלם.

ברשות הסטודיו לעיצוב הבית, ניסיון רב בעיצוב חדרי נוער, עיצוב פינות עבודה, עיצוב חדרי ילדים אך בנוסף גם פרוייקטים הכוללים עיצוב משרדים, חידוש רהיטים, עיצוב גגות ועוד ועוד ועוד. ממש הכל מהכל. טוב, ככה זה בעולם העיצוב חייבים להיות בעלי שליטה מוחלטת בכל תחומי העיצוב. ומי שמכיר את התחום, מבין אותו לעומקו ומכיר את כל הסודות – הנגיעה העיצובית שלו יכולה לבוא לידי ביטוי בספקטרום רחב במיוחד של תחומים.

בואו להנות משירותי הום סטיילינג מושלמים ולקבל תוצאה בדיוק כמו שחלמת עליה.

למה דווקא סטודיו מקצועי לעיצוב הבית?

מעבר לכך שתחום העיצוב הוא התחום המקצועי שבו אנו עוסקות אנו גם אוכלות ושותות עיצוב, חולמות עיצוב, ודואגות להתעדכן בכל החידושים והעדכונים בעולם העיצוב שאינו נח אפילו לרגע אחד.

על מנת שתהיה לנו היכולת לחדש תמיד ולהעניק לכל לקוח תוצאה שמותאמת עבורו באופן המושלם אנו חייבות 'לתחזק' את היצירתיות שבתוכנו ולהעשיר את הידע המקצועי בכל רגע נתון.

אם נפגשנו כאן כנראה שגם אתה לא מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר. אם כך הדבר, נשמח לעמוד לשירותך. הקפה עלינו!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל סרברניק

מאת: גיל סרברניקמחשבים וטכנולגיה - כללי23/12/131089 צפיות
מעוניינים לקנות פקס אך לא יודעים במה כדאי לבחור? ראשית, אולי כדאי שתשקלו רכישת מדפסת משולבת המכילה בתוכה באופן מובנה גם פקס. רכישת מדפסת משולבת היא זולה יותר מאשר רכישת מדפסת ופקס בנפרד ומעבר לכך מכשיר משולב הוא חסכוני יותר במקום שהוא תופס. אם אינכם בטוחים לגבי הפרמטרים שחשוב לבדוק ובכלל מהו הפקס המתאים לכם ביותר מבחינת עומס העבודה הנדרש ועוד אופציות שונות שאולי אפילו לא ידעתם שקיימות בו, הפתרון האידאלי הוא להתייעץ באיש מקצוע בחנות המתמחה בתחום המדפסות והפקסים.

מאת: גיל סרברניקעיצוב05/11/131297 צפיות
כריות דקורטיביות נחשבו במשך זמן רב לאביזר משלים בכל הקשור לעיצוב הבית בעיקר כאשר היה מדובר בספות הסלון וכו'. יחד עם זאת טובי המומחים בתחום ההום סטיילינג הבינו כי הכריות אן לא אביזר משלים - הן אביזר מושלם. כריות הן כבר אינן עוד חתיכת ספוג מצופה בבד שפשוט זרוקות על הספה. בדיוק להיפך, פעמים רבות הכריות מקבלות תפקיד נכבד במיוחד בבניית השפה העיצובית של החלל כולו.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152941 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152383 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141746 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141888 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142546 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica