חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כריות

מאת: גיל סרברניקעיצוב05/11/20131297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כריות דקורטיביות נחשבו במשך זמן רב  לאביזר משלים בכל הקשור לעיצוב הבית בעיקר כאשר היה מדובר בספות הסלון וכו'. יחד עם זאת טובי המומחים בתחום ההום סטיילינג הבינו כי הכריות אן לא אביזר משלים - הן אביזר מושלם.

כריות הן כבר אינן עוד חתיכת ספוג מצופה בבד שפשוט זרוקות על הספה. בדיוק להיפך, פעמים רבות הכריות מקבלות תפקיד נכבד במיוחד בבניית השפה העיצובית של החלל כולו.

אז בואו לקרוא על כמה מהסוגים העיקריים של הכריות שבאמת חשוב שתכירו.

כרית ישיבה - כשמה כן היא, כרית ישיבה או כרית רביצה משמשת לצורך ישיבה עליה. כרית שכזו היא כרית גדולה ונוחה במיוחד המעניקה תחושה של ישיבה על ענן. כריות מיוחדות אלו הן רכות ומפנקות ויכולות ללא כל בעיה להוות תחליף אפילו לספה או לכיסא. כריות אלו ניתנות לשימוש בסלון, בחדרי הבית או בפינות ישיבה אלטרנטיביות בביך או אפילו בחצר.

כריות צבעוניות -  בסעיף זה לא נדבר ממש על סוג של כרית אלא על אופי הכרית. כריות צבעוניות הן בחירה נהדרת, במיוחד כאשר מדובר בחלל בעל עיצוב מינימליסטי או אפילו כזה אשר מאופיין בעיקר בצבעים כמו שחור ולבן. מנגד כריות צבעוניות יכולות להתאים גם באופן מושלם לחדרי ילדים המאופיינים בצבעוניות רבה.

כרית נקניק - מדובר כאן בכרית מוארכת ועגלגלה, אחרי הכל, לא בכדי היא זכתה לשם כרית נקניק. ניתן לבצע תפירת כריות נקניק בכל סגנון ותוך התאמה אישית של כריות אלו בדיוק לטעמכם ולסגנון העיצוב השולט בבית שלכם.

כריות מרוקאיות - תפירת כריות מרוקאיות מאופיינת באלמנטיים אתניים ושימוש רב בצורות אופייניות לסגנון העיצוב המזרחי בכלל והמרוקאי בפרט תוך שימוש בסימבולים יחודיים ואותנטיים. כריות אלו לרוב כוללות שימוש בצבעים כמו אדום ארגמן ושימוש רב בצבע זהב. ניתן למצוא תפירת כריות בהתאמה אישית בכל צורה ובכל גודל, גם כריות במידות גדולות וגם כריות נקניק בעיצוב מרוקאי אותנטי.

מרגישים מעט מבולבלים? לא יודעים מה כדאי לבחור. אם כך בהחלט כדאי להעזר בשירותי סטודיו מקצועי המתמחה בעיצוב הבית לצורך התאמת כריות לסלון, התאמת כריות לחדרי ילדים וקבלת המלצות על בדים מיוחדים לכריות שיכניסו אווירה קסומה אל ביתכם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל סרברניק

מאת: גיל סרברניקמחשבים וטכנולגיה - כללי23/12/131090 צפיות
מעוניינים לקנות פקס אך לא יודעים במה כדאי לבחור? ראשית, אולי כדאי שתשקלו רכישת מדפסת משולבת המכילה בתוכה באופן מובנה גם פקס. רכישת מדפסת משולבת היא זולה יותר מאשר רכישת מדפסת ופקס בנפרד ומעבר לכך מכשיר משולב הוא חסכוני יותר במקום שהוא תופס. אם אינכם בטוחים לגבי הפרמטרים שחשוב לבדוק ובכלל מהו הפקס המתאים לכם ביותר מבחינת עומס העבודה הנדרש ועוד אופציות שונות שאולי אפילו לא ידעתם שקיימות בו, הפתרון האידאלי הוא להתייעץ באיש מקצוע בחנות המתמחה בתחום המדפסות והפקסים.

מאת: גיל סרברניקסטיילינג18/11/138178 צפיות
ברשות הסטודיו לעיצוב הבית, ניסיון רב בעיצוב חדרי נוער, עיצוב פינות עבודה, עיצוב חדרי ילדים אך בנוסף גם פרוייקטים הכוללים עיצוב משרדים, חידוש רהיטים, עיצוב גגות ועוד ועוד ועוד. ממש הכל מהכל. טוב, ככה זה בעולם העיצוב חייבים להיות בעלי שליטה מוחלטת בכל תחומי העיצוב...

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132160 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica