חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך

איך להיות מומחהל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איךלומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איךלומדים לשכנע?

איך לשכנעמישהו שהוא חושב שהוא מומחה לשכנוע, איך לשכנע אותו שהוא לא יודע לשכנע. מה אתהאומר, אתה הבנת את השאלה בכלל? איך אתה יכול לתפוס עכשיו מומחה לשכנע ולהגיד לו "מהאתה יודע לשכנע, אני עכשיו יכול לשכנע אותך שאתה לא יודע לשכנע בכלל". נו מה החשיבהאומרת? איך אתה יכול לשכנע מישהו שנחשב מומחה לשכנוע שהוא לא יודע לשכנע, חוץ ממניכמובן כן, אותי אתה לא יכול לשכנע בזה כי אני מכיר את כל התככים והמזימות ואני יודעאת האמת שאני יכול לשכנע כל אחד בכל דבר אבל ואתה אפילו אם אתה לא מבין את זה אף עלפי כן אפילו בכוח הרצון אני יכול לשכנע אותך אם אני רק ארצה אתה תשתכנע אבל זה אתהיודע. אוקי, אני אפילו יכול לגרום לך לעשות דברים בלי לשכנע אותך, אפילו יכול לשכנעאותך הפוך ושעדיין תעשה את מה שאני רוצה אבל זה יכולות מיוחדות.

עכשיו השאלההיא איך אתה יכול לקחת מומחה לשכנוע שנחשב ומומחה לשכנוע בין לאומי, "מומחה ל NLP",לשקר כלשהו, איך אתה יכול להראות לו שהוא לא יודע לשכנע לא רק שהוא לא יודע לשכנעשהוא אפילו לא מבין בשכנוע? הבנת, לא רק שהוא לא יודע לשכנע אלא אפילו שהוא לא מביןבשכנוע בכלל. רבי נחמן אמר "אני יש לי את היכולת לקחת את הלמדן הכי גדול שבלמדניםולהראות לו שהוא לא יודע ללמוד בכלל", רבי נחמן בתקופה שלו היו הרבה רבנים גדוליםאז הוא אמר "אני יכול לקחת את ההוא שהוא חושב שהוא הכי יודע ללמוד וזה וזה, יכוללהיות שהוא אפילו לא מבין מה כתוב בספר, לא מבין ללמוד". עכשיו רבי נחמן אמר "הצדיקהוא לא נחשב צדיק אלא אם כן יש לו שתי יכולות מנוגדות שמצד אחד הוא יכול להראותלהכי טיפש שהוא הכי חכם ומצד שני הוא יכול להראות להכי חכם שהוא הכי טיפש".

אם אתה לאיכול לקחת את ההכי חכם להראות לו שהוא הכי טיפש, הכי טיפש הוא הכי חכם, אתה לא חכםולא טיפש אתה יותר גרוע משניהם. עכשיו ולכן חלק מהמיומנות של החכם או של החכםהאמיתי היא להיות מסוגל לקחת מישהו שהוא בטוח שהוא משהו, "אתה בטוח שאתה כזה? הריאתה ההפך, הרי מה שאתה הכי פחות מבין בו זה בדבר שאתה חושב שאתה מבין בו". אז באנחשוב בהיגיון, איך אתה יכול לקחת מישהו שהוא חושב שהוא מומחה בשכנוע ולהראות לושהוא לא מבין בשכנוע ושהוא לא יודע לשכנע.

ש: צריך להביןאת ההגדרה קודם שזה מה זה לשכנע.

אליעד: אז באתסתכל, קודם כל זה לא מסובך גם כן, יש פה כמו פרצות שדרכן אתה יכול להוכיח לבן אדםטיפש שחושב, כי אם הוא באמת מומחה לשכנוע אתה לא יכול לשכנע אותו בכלום כי הוא יודעאת האמת, מי שיודע את האמת אתה לא יכול לשכנע אותו בכלום אבל מישהו שהוא מעמיד פניםשהוא מומחה לשכנוע אתה יכול לשכנע אותו בכל דבר אם אתה יודע את האמת כי אז אתה יודעאיך לשקר ואז אתה יכול לשכנע אותו. עכשיו תסתכל תראה, אם בן אדם חושב שהוא מומחהבשכנוע כל מה שאתה צריך לעשות כדי להראות לו שהוא לא מומחה בשכנוע לדוגמא, בסיסי זהלהראות לו דברים שהוא לא יודע לשכנע. עכשיו ואז הוא יגיד, רגע שניה, קודם כל אתהאומר לו "מה אתה חושב שאתה מומחה לשכנוע, אתה חושב שאתה יודע איך המוח עובד, אתהחושב שאתה יודע איך משכנעים? תשכנע בבקשה משהו שיקרה, "לא יודע לשכנע, לא יכוללשכנע", "למה אבל אמרת שאתה מומחה לשכנוע".

עכשיו אניאסביר לכם גם את השכל שבדבר, השכל שבדבר הוא, מה השכל שבדבר? הוא יגיד לך "נכון, לאיודע לשכנע אותו אבל באופן יחסי אני יודע לשכנע יותר אנשים ממה שאתה יודע לשכנע אזזה הופך אותי ליותר חכם ממך בשכנוע". אז איך אתה בעצם גורם לו להגיד "למרות שאתהחושב שאתה יודע לשכנע יותר אנשים ממני אתה בעצם לא מבין בכלל בשכנוע", איך עושיםכזה דבר, אז הנושא הוא כזה כשמישהו אומר שהוא מומחה בשכנוע, עוד פעם יש פה סוג שלמניפולציות מסוימות אבל הרעיון הוא כזה כשמישהו אומר שהוא מומחה בשכנוע הטענה אומרתבעצם, הוא אומר "אני יודע איך המוח עובד, אני יודע את המנגנון האנושי, אני יודע איךהדברים עובדים ואני יכול לשכנע" לדוגמא, אבל אם אתה בעצם מראה לו שיש דברים שהוא לאיודע לשכנע זה בעצם הופך את מה שהוא יודע לשכנע להצלחה אקראית ולא להצלחהסיבתית.

כי אם אתהבאמת יודע לשכנע ואתה יודע את חוקי השכנוע אז למה אתה לא יודע לשכנע כל אחד בכל דברתמיד, זה כמו שיש חוק פיזיקלי מישהו אומר "מצאתי איזה נוסחא בפיסיקה" והיא עובדת אזאיך מוכיחים לו שהנוסחא שלו לא נכונה? אומרים לו "רגע אז למה פה היא לא עובדת?",הוא אומר "רגע אבל פה היא עובדת", "נכון אבל אם היא הייתה נכונה אז למה היא לאעובדת בכל המקרים? אם היא לא עובדת בכל המקרים אז הנוסחא שלך לא נכונה". זאת אומרתאם אתה באמת מומחה בשכנוע אז למה יכולת השכנוע שלך לא עובדת בכל המקרים? מסקנה אתהלא באמת הבנת את השכנוע אתה רק מתחזה למישהו במבין שכנוע ואתה רק באופן אקראילפעמים אתה מצליח לשכנע, גם קוף שהוא משקיע בבורסה יכול להיות שהוא ירוויח יותר כסףמבני אדם.

מכירים את זהאת הנושא הזה? שעשו, בדקו תיקי השקעות בבורסה ובדקו נגיד את התיק של הקוף סתם באופןחצי אקראי כזה, ראו שהאקראי הצליח או מקום ראשון או מקום שני מתוך כל מנהליההשקעות, אומרים איך יכול להיות דבר, מה בני אדם חשבו? לא, אבל הקוף הצליח באותהמידה, כאילו זה לא בהכרח שזה יהיה יותר נכון. אז עוד פעם השכל הראשון אומר שאם אתהמראה לאדם את המקומות שבהם הוא לא יודע לשכנע זה בעצם מראה שמה שהוא מבין בשכנוע זהלא נכון כי אם מה שהוא מבין בשכנוע זה נכון אז איך יש דברים שהוא לא יודעלשכנע?

ברבי נחמןמסופר שהיה קבצן אחד שהיה חירש ואז הוא אמר "אני חי חיים טובים שאף אחד בעולם לא חיחיים טובים כאלה" ואז הוא אמר "אל תחשבו שאני סתם חי חיים טובים, שאני רק אומר אתזה", הוא אומר "אני יש לי הסכמה על זה שאני חי חיים טובים במדינה של העשירות, ישמדינה של אנשים עשירים שהם נתנו לי הסכמה בכלל שאני חי חיים טובים" ואז הוא אמר, מההייתה ההוכחה שהוא חי חיים טובים, באיזה הוכחה הוא הוכיח להם שהוא חי חיים יותרטובים מהם? הוא אמר לעשירים האלה "אתם חושבים שאתם חיים, חיים טובים? אם יש לכםחיים כל כך טובים יש איזה מדינה פה שיש להם חיים מה זה רעים, נראה אתכם אם אתםיכולים לקחת את החיים הטובים שלכם ולתת להם קצת שגם להם יהיו חיים טובים", עכשיו מהשקרה אצל המדינה הזאת שאיך שהם התקרבו לאלה שחיים חיים רעים גם להם נהיה חיים רעיםואז הוא אמר "אני יכול לרפא את כולכם יחד, אני אעשה לכולכם חיים טובים". למרותשלפעמים רק אם אתה מכיר בכך שאין לך חיים טובים רק אז אפשר לתת לך את החיים הטוביםבאמת.

בכל מקרה מהשאני בא לומר שאדרבא אם נגיד לדוגמא מישהו אומר שהוא מומחה לשכנוע אתה שואל אותו"האם אתה יכול לקחת כל בן אדם בעולם שחושב כל רעיון בעולם ואפילו משוגע חולה נפש,מטורף, כל הפרעה נפשית, כל מחלה נפשית, כל בעיה נפשית ולשכנע אותו להתנהג אחרת, אתהיכול? אדרבא לך תעשה את זה" ועכשיו מה שקורה זה שאם אתה תיקח מומחים לשכנוע ואתהתבקש מהם ללכת לדבר עם מטורפים, פרנואידים, סכיזופרניים, לא יודע מה, יכול להיותשהחולה נפש הזה עוד ישכנע אותו להתחיל לראות דמיונות. אם אתה עכשיו תיקח מישהו שהואמטורף לגמרי על כל הראש, מטורף חבל על הזמן ואתה תנסה לשכנע אם אין לך מספיק שכלאתה בסוף תתחיל להיכנס לחרדות שלו, הוא ישכנע אותך להתחיל לפחד מהמפלצות שרצותאחריו, "איך אתה לא רואה את המפלצות, מה אתה לא רואה שהן רודפות אחריך?", "וואלה לאיפה שהן רודפות אחריי", למה? כי אתה לא באמת מבין את השכל שבדבר, אתה לא מבין למההוא אמר ככה, למה הוא חשב ככה וכו'.

עכשיו מההמהות של מה שאני אומר? המהות של מה שאני אומר שמומחה לשכנוע, גם איזה עוד פרצה שזהקשור למה שאני אומר, איזה עוד פרצה שאתה יכול דרכה להראות לבן אדם שהוא חושב שהואמומחה בשכנוע שהוא לא מבין בשכנוע? ברגע שהבן אדם אומר שהוא מומחה בשכנוע אז הואאומר לך, אתה שואל אותו "איך לשכנע?" הוא אומר לך "תעשה ככה" ואז אתה שואל אותו"ולמה זה ככה?" אז הוא אומר לך "כי כאשר ההוא אמר ככה אז ככה וככה" ואז אתה אומר לו"ולמה זה ככה?" הוא לא יודע. זאת אומרת גם אם אתה לוקח מישהו שהוא מומחה לשכנועואתה שואל אותו "ולמה עושים ככה ולא אחרת, למה בשביל זה צריך לעשות ככה ולא אחרת?"אז גם אם הוא נותן לך הסבר ואם תשאל אותו "ולמה המנגנון עצמו ככה ולא אחרת?", "לאיודע" אז איזה מומחה לשכנוע אתה אם אתה לא מבין למה המנגנון הוא ככה.

מה שאני בעצםאומר וחוץ מזה כל בן אדם גם כשהוא מומחה בשכנוע יש דברים שהוא עצמו מבין שהוא עצמולא יודע לשכנע את עצמו אפילו, אפילו את עצמו הוא לא יודע לשכנע בדברים מסוימים אזאיך הוא ישכנע מישהו אחר, אם אתה מומחה לשכנוע נראה אותך משכנע את עצמך בדבריםמסוימים. מה שאני בעצם בא לומר שמומחה לשכנוע אתה יכול להיות רק אם אתה מבין את כלהמנגנון האנושי, אם אתה מבין למה המוח האנושי מבדיל בין "יש לאין", קודם כל בשביללהיות מומחה בשכנוע אתה צריך להבין איך עובד המוח, איך עובדת מערכת האמונות, למה זהככה, מה האמונות הבסיסיות, מה האמונות היותר חזקות, מה האמונה הכי בסיסית, מה הדברשכולם מסכימים עליו למרות שנראה שלא כולם מסכימים, אתה צריך להיות מודע למה המציאותהיא בכלל כפי מה שהיא, למה המנגנון הוא כזה ולא אחרת, מה היתרונות שבדבר.

רק אם אתה ישלך את השכל של אלוהים, רק אם אתה בראת, רק אם אתה תכננת את מערכת ההפעלה של המוחואתה יודע בדיוק את כל הפונקציות ואת כל התהליכים ואם אומרים לו ככה הוא חושב ככהרק אז אתה יכול להגיד אני באמת מומחה לשכנוע כי בראתי את המערכת, אני יודע איךעובדת המערכת כי אני יצרתי, אני תכננתי אותה, אני מהמתכננים שבה, אני בניתי אתהמנגנון אבל אם אתה לא מבין את המערכת כפי מה שהיוצר של המערכת מבין את המערכת אזאתה לא באמת מומחה לשכנוע. ואיך אתה יכול להיות מומחה לשכנוע מספר אחד בעולם?התשובה, מספר אחד אתה לא יכול להיות למה? כי יש כבר כמוך גם אם אתה יש פה עוד כמוך,מי? לא נחשוף כעת אבל איך אתה יכול להיות בין אלה שמספר אחד בעולם? תשובה, אם אתהתבין את מנגנון השכנוע של עצמך, אם כשאתה תסתכל על הקיר "למה אני רואה פה כרגע קיר,מה שכנע אותי לחשוב שיש פה כרגע קיר? החושים שלי, מה שכנע אותי להקשיב לחושים שלי?וואלה לא יודע" אז איך אתה רוצה להיות מומחה לשכנוע, עכשיו מישהו מרביץ לך רע לך"למה רע לך?", "כי הוא מרביץ לי", "למה רע לך שהוא מרביץ לך?", "כי אני לא רוצה אתזה", "מי שכנע אותך שלא תרצה שירביצו לך?", "וואלה לא יודע" אז איך אתה רוצה להיותמומחה לשכנוע...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד טיפול הוליסטי, קואצ'ר, לדעת לשכנע,איך להיות מומחה למכירות..., אימון אישי, להיות..., אימון עיסקי, לשכנוע, איך להיותמומחה..., איך... ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/226165 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211890 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202619 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202469 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162166 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152134 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151746 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica