חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות זולות ללונדון

מאת: ניצןטיולים בחו"ל03/12/20091073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות זולות ללונדון

טיסות זולות ללונדון, בירת בריטניה ומעוז התרבות והעסקים של אירופה, הן מצרך מבוקש לאורך שנים.

בית האופרה המלכותי של לונדון, התיאטרון בווסט אנד, קבוצות הכדורגל: ארסנל, וסטהאם יוניטייד, אצטדיון ומבלי, תחרות הטניס וימבלדון, ארמון בקינגהם ועוד ועוד מביאים לנהירה גדולה של תיירות לאורך כל השנה ואיתה הדרישה לטיסות מוזלות ללונדון.

מהן טיסות זולות?

למה בכלל המציאו את הטיסות הזולות ללונדון, מלבד העובדה כי דבר זה מזמן קהל רב של לקוחות.

הרי מבחינה הגיונית, עיר אטרקטיבית כמו לונדון שבה מבקרים תיירים לאורך השנה, תמכור גם את כרטיסי הטיסה היקרים ביותר. ישנן כמה סיבות לטיסות מוזלות ללונדון:

ביטולים- ישנן פעמים רבות בהם נוסעים מבטלים את הטיסה ברגע האחרון ונשאר מקום, על מנת למלא את אותו מקום, מחיר כרטיס הטיסה מוזל וכך אפשר למצוא טיסות זולות ללונדון שנפתחו ברגע האחרון.

טיסות צ'רטר- לפעמים משתלם לחברות התעופה לארגן כמות גדולה של טיסות שכר ובכך הן גורפות באופן אינטנסיבי את הרווחים ממחירי כרטיסי טיסות זולות ללונדון.

טיסות זולות ללונדון

  • כדאי להיותמודעים לעובדה כי בקרבת לונדון קיימים חמישה שדות תעופה כששלושה שדות תעופההם המוכרים ביותר: הית'רו וגטוויק הם הפופולאריים ביותר ו-סטנסטד אשר ממוקםבריחוק משתי שדות התעופה הראשונים. מרחק זה של כ-60 קילומטר צפונית מזרחיתלמרכז של לונדון מהווה לעיתים יתרון לאנשים המעוניינים לטוס ללונדון אך ידםאינה משגת לשלם מחיר יקר עבור כרטיס טיסה.

אחוזים גדולים מטיסות הצ'רטר נוחתת בשדה תעופה זו ופעמים רבות תוכלו למצוא טיסות זולות ללונדון שנוחתות בשדה התעופה סטנסטד.

  • דבר נוסףהמשפיע על מחיריהן של הטיסות ללונדון הן העונות.

בעונת הקיץ והאביב תהיה לכם בעיה למצוא טיסות זולות ללונדון, שכן עונות אלו הן הפופולאריות ביותר לתיירים. לעומת זאת בעונת החורף, יש סיכויים גדולים יותר למציאת טיסות זולות ללונדון.

טיסות זולות ללונדון- חסרונות

כמו בכל שבכל יתרון קיים גם חסרון, כך גם טיסות זולות לונדון:

קחו בחשבון שטיסות זולות ללונדון הן טיסות צ'רטר- דהיינו, קיים מצב שבו הטיסה תדחה ליום או לשעה אחרת או תבוטל. ישנם מצבים רבים שבהם גם הטיסות חזרה מלונדון מוקדמות ובכך מקצרות את זמן הנופש בעיר המרשימה.

טיסות זולות ללונדון- יתרונות

היתרון הגדול של טיסות זולות ללונדון הוא מן הסתם המחיר.

לונדון היא אחת היעדים האטרקטיביים ביותר והיקרים ביותר. בעונות הקיץ והאביב המחירים של כרטיסי טיסות ללונדון יכולים להאמיר עד לסכום של כ-800$ ובעונות הפחות אטרקטיביות תוכלו למצוא טיסות זולות ללונדון במחירים של כ-400$.

כיוון שלונדון היא עיר יקרה מאוד, כדאי לנסות ולחסוך במחיר של כרטיס הטיסה ולהשקיע את הכסף שנותר באטרקציות הרבות שמציעה העיר.

מישראל קיימות ארבע חברות תעופה המציעות שירותי טיסה ללונדון: אל על ,בריטיש איירוויס, ארקיע ו-BMI.

משך הטיסה היא כחמש שעות.

 



תגיות המאמר: טיסות זולות ללונדון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101249 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104488 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101573 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091299 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095195 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091382 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091413 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182293 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica