חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזרת אהבה ושינוי מציאות

מאת: המקובלקבלה15/12/20131025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת לשנות מציאות זו או אחרת , או לבצע החזרת אהבה ישן המון שיטות על מנת לגרום לרגש אצל הצד השני לאו דווקא בעקבות פרידה אלא גם לחיזוק הקשר הקיים .

אחת הבעיות המרכזיות של האנושות ושל הדור שלנו היום היא בעיה קשה בדחיית סיפוקים וחוסר מוחלט של השכל האנושי לדחייה או במילים פשוטות שמישהו אחר לא רוצה אותנו ואומר לנו לא .

הכח העצום של הקבלה המעשית הינו כלכך חזק שאין שום ישות במציאות אשר יכולה להתנגד לכח שלה , גם אם אדם זה או אחר אינו מעוניין בנו או שלצורך העניין הוא בכלל מאוהב באדם אחר או שאפילו הוא לא משורש נשמתנו - שמבצעים החזרת אהבה לפי הקבלה המהירות בה הצד השני מתחיל להרגיש רגש של אהבה הוא כה מהיר (באופן יחסי כמובן) עד שלפעמים נוצרת ריגרסיה בצד השני בעקבות הרגש העז שהוא מתחיל להרגיש .

אם העניין מוסרי או לא זה כבר לא המקום , מה גורם לאדם זה או אחר להרגיש תחושת רגש של אהבה כלפינו ? ברמת העקרון זו יכולה להיות שאלת 2,000,000$ לעניות דעתי שאדם מרגיש טוב עם עצמו שהוא נמצא אדם כזה או אחר , שהאדם השני ממלא לו חלל מסוים , אבל בעיקר שהוא גורם לו להרגיש טוב שהוא בחברתו זה הבסיס ליצירת אהבה באופן השכלי שלאחר מכן מתפתח לרגש - יש כמובן להוסיף את מערכת החושים שלנו כמו הראייה , רייח וכ"ו שכל אחד מהם בהחלט מהווה גורם משפיע.

ומה קורה שעם כל זה עדיין לא אוהבים אותנו ? איך זה באמת עובד ומה קורה בתהליך עצמו של החזרת אהבה ? ובכן יש 2 סוגים עיקריים של שיטות וזה כמובן תלוי בכל מקרה לגופו , במידה ובין בני הזוג שררה בעבר אהבה זה יהיה הרבה יותר קל , במידה ומבקשים מאדם אחר שמעולם לא אהב אותנו לאהוב אותנו זה קצת יותר מורכב ובכל זאת אנסה לפרט:

כמו שיש בחברת החשמל או המים אדם שאחרי על השלטר או השיבר של זרם החשמל או המיים , ישנם המון ממונים שאחראים על רגש האהבה באדם , החל משדים ורוחות ועד למלאכים , אותם ישויות שמפעילים אותם מבעירים באמצעות הרגש את אש האהבה . ע"י פעולה רוחנית מפעילים את הישויות שבחרנו ובעצם נותנים להם סוג של "פקודה" לגרום לאהבה עזה ועצומה אצל הצד השני .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המקובל - מומחה לקבלה מעשית .

...אם אתם חיים בסרט לפחות תשכתבו את התסריט

www.hamekobal.com

www.hamekobal.co.il

www.kabalamasit.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המקובל

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937457 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936320 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927994 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929639 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191294 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica