חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש שמתאים לביתך

מאת: איילה כהןניקיון25/12/2013940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבתים ישנם , אתם לעיתים מביטים על הרצפה ורואים רצפה דהוייה ומלוכלכת נטרא, גם כאשר מנקים אותה תמיד. זה קורה מרוב שהרצפה ישנה וכאשר יש צורך לבצע פוליש על הרצפה בכדי להחזיר את הניקיום לרצפה ולהבריק אותה.

כאשר בוחרים חברת ניקיון חשוב לבחור חברת ניקיון מנוסה המכירה היטב את העבודה עם החומרים הכימיים, כאשר הפוליש נעשה בצורה לא נכונה הוא יכול לגרום נזק בלתי הפיך לרצפות בביתכם.

חברה מקצועית תשתמש תמיד בחומרים איכותיים ובמכשור המתקדם ביותר בכדי להבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר. כמו כן, גם לאחר שיפוץ דירה, הרצפה מאבדת את הברק שלה בגלל האבק שמתפזר בבית במהלך השיפוץ, מתלכלכת בצבע ושאר חומרי בניין ולכן עדיף לבצע פוליש לרצפה. ובכלל להזמין חברת ניקיון שתבצע ניקיון לאחר שיפוץ וכך גם יחסכו לנו המון זמן עבודה וגם נקבל את התוצאות הטובות ביותר.

ישנם סוגים רבים של פוליש, כל סוג הוא שונה בשיטת העבודה, החומרים ותלוי בריצוף אותו אנו רוצים לפלש.

פוליש קריסטלי- פוליש זה הוא עמיד לאורך זמן, אותו מבצעים ע"י קרצוף האריחים עם סקוטש תעשייתי , החדרת קריסטל לריצפוף ע"י חימום הריצפה וציפוי בחומר מגן שיבטיח עמידות לאורך שנים.

פוליש ווקס- פוליש ווקס הוא הפוליש הראשון שאיתו התחילו לעבוד כבר לפני למעלה מ-20 שנה. פוליש זה מעניק לרצפה מראה נקי ומחודש, הפוליש נעשה במספר שלבים. תחילה, מבצעים קרצוף למרצפות באמצעות מכונת פוליש מצפים בשעווה מותכת( ווקס) ומבריקים באמצעות מכונת הפוליש.

פוליש אקרילי-פוליש זה הוא המיוחד ביותר הוא מצפה את הרצפות בציפוי קשיח ועמיד מאוד שמונע שחיקה של הריצוף וגם מבודד מחשמל, הוא מעניק עמידות גבוהה לשריאות ולכלוך ולכן מרבים להשתמש בו במפעלים, משרדיםמלונות וחדרי חשמל.

ולכן בשל רמת הגימור הגבוהה של סוג פוליש זה רבים בוחרים בו, לעיתים גם לקוחות פרטיים.

חברת ניקיון איכותית תדע להתאים את סוג הפוליש לצרכים שלך, אז היכנסו לאתר קיראו התרשמו וצלצלו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי אני איילה כהן כותבת מאמרים רבים באתר מנגרים ובאתר מתקנים . מטרת המאמרים היא לסייע לכם לבחור את סוג העץ ולדעת את השימוש שניתן לעשות בו בעיצוב הבית והגינה, כמו כן אני כותבת מאמרים שמטרתם לסייע על שמירה על הבית כמו חדש גם לאחר שנים.

מקווה שעזרתי לכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילה כהן

מאת: איילה כהןעיצוב25/12/131198 צפיות
כיום ניתן לבנות דברים רבים מעץ אחד מהדברים הוא חדר שינה איכותי מעץ מלא

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/13851 צפיות
כיום הולכת וגוברת המודעות לחיפויי עץ, במאמרזה הדגשתי את היתרונות של חיפוי עץ והבאתי את ניסיוני לקוראים.

מאת: איילה כהןניקיון23/12/13988 צפיות
במאמר זה הבאנו המלצות כיצד להפוך את פעולת ניקיון החדר לפשוטה ע"י סדר וארגון מינימלי .

מאת: איילה כהןעיצוב גינות19/12/131150 צפיות
כיום ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של עצים שמהם ניתן לבנות פרגולה, אנו היו ריכזנו את האיכויות של בניית פרגולה מאדני רכבת. מאמר זה עוזר בהסברה על העץ ומרחיב את הידע של הקורא

מאת: איילה כהןעיצוב פנים17/12/13919 צפיות
כיום המודעות לבנייה ירוקה הולכת וגוברת אחד מסוגי הבנייה הנפוצים ביותר היא בנייה מעץ. רבים החלו לבנות את בתיהם מעץ, או לחלופין את הרצפה בבית ושאר הרהיטים.

מאת: איילה כהןניקיון24/11/13894 צפיות
פוליש הפך למשהו קבוע והכרחי בביתנו, במהלך השנים התרגלנו שרצפות ביתנו תמיד מבריקות. פוליש הוא איננו תחליף לניקיון הבית, אך הוא מתחזק את הרצפות ומנעים את הבית לאורך זמן.

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/13830 צפיות
החום הישראלי הוא הסיבה העיקרית לכך שהפרגולה הפכה למוטיב עיקרי כמעט בכל חצר בית היום אך הפרגולה מגנה עלינו גם מפני הגשם, ובכלל הפרגולה היא פריט דקורטיבי בחצר

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171795 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica