חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש לבית

מאת: איילה כהןניקיון24/11/2013894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרצפה הישנה נראית עייפה ודהויה וחשבתם כבר להחליף אותה בריצוף חדש, עצרו! לפני שתתחייבו על החלפת הרצפות ותוציאו המון כסף.ישנו תהליך הנקרא "פוליש"פוליש הוא שם כללי של תהליך לניקוי יסודי, במשך הזמן הרצפות נשחקות מכיוון שהן צוברות כתמים ולכלוך עמוק, חבלות ושריטות כתוצאה מגרירת רהיטים ומנפילת עצמים והליכה מרובה עליהן. ניקיון רגיל אומנם מנקה את הרצפות, אך אינו מחזיר להן את הברק האבוד או מוציא את הלכלוך העמוק שהצטבר בתוכן. הפתרון היחיד במצב שכזה הוא ביצוע פוליש לרצפה.

פוליש הוא אינו ניקיון הרצפות. פוליש כולל הברקה וליטוש של אריחי הרצפה על מנת להעניק להם מראה מבריק וחדש כמו ביום הראשון שלהן. פוליש הוא למעשה ניקוי עמוק יותר של הרצפות תוך ציפוי שלהן בשכבת מגן שתגן עליהןמפני שחיקה ובלאי עתידיים. אך הפוליש איננו מספק הגנה לרצפות לכל החיים,ולכן נדרש לחזור עליו אחת לכמה שנים, בהתאם למצב בו נמצאות הרצפות בביתכם ושחיקתן.

ניתן להבחין בין שלושה סוגי פוליש: פוליש וקס, פוליש אקרילי ופוליש קריסטל. כל אחד מהם מתאים לסוג אחר של רצפות. שימוש בפוליששאינו מתאים לרצפות שלכן עלול לגרום נזק בלתי הפיך, ולכן עדיף להיעזר תמיד בבעל מקצוע אמין. לדוגמא: פוליש קריסטל מתאים לרצפות העשויות מאריחי אבן ולאריחי שיש, ואינו מתאים לרצפות העשויות מ גרניט פורצלן. כמו כן פוליש קריסטל לא מתאים לרצפות חוץ (כמו רצפות של מרפסות וחצרות), כיוון שקרני השמש שוחקות את הפוליש, ולכן ישנם סוגי פוליש אחרים אותם מתאימים לפי הסוג של הרצפות בחצרכם.

פוליש האקרילי מיועד בעיקר לרצפות העשויות מ- PVC הנמצאות על פי רוב במשרדים, במפעלים אך לעתים נמצאות גםבבתים פרטיים. פוליש אקרילי לא מומלץ לעשות על אריחי גרניט פורצלן. פוליש וקס, לעומת זאת, הוא סוג הפוליש היחידי שמתאים לכל סוגי הרצפות. פוליש זה הינו זול ביחיסית לסוגי הפוליש האחרים,אך הוא מחזיק מעמד פחות זמן מהשאר. לעומת פוליש קריסטל ופוליש אקרילי עליהם נדרש לחזור אחת לשנתיים-שלוש, פוליש וקס יש לבצע כל שנה,כמובן שהכל בהתאם לשחיקה של המרצפות בביתכם.

לא משנה באיזה סוג פוליש תבחרו, הדבר החשוב ביותרבעשיית פוליש הוא להקפיד ולבצע את הפוליש על-ידי חברה מתמחה ואמינהבביצוע פוליש. למרבה הצער ישנן כיום בשוק חברות ניקיון רבות המתיימרות להציע את שירותי הפוליש, אך אין להן את הידע, הניסיון וההכשרה המתאימים לכך. ולכן, הן אינן מספקות את השירות הטוב אותו תרצו לקבל בתמורה לכספכם.

אם למשל חברת ניקיון תבצע פוליש שאינו מתאים לסוג אריחי הרצפה שלכם, התוצאות לא יהיו מושלמות וגם יוכלו לגרום לנזק בלתי הפיך לריצוף הבית.בנוסף, ביצוע פוליש על מרצפות דורש מיומנות בהפעלת מכונת פוליש. צריךלהפעיל לחץ מסוים על המכונה, אך לא לחץ מירבי, שכן זה עלול לגרום לשריטות באריחי הרצפה. גם הצורה בה מתחזקים את מכונת הפוליש היא חשובה בתוצאה, מכיוון שמברשות שהתיישנו והן לא תקינות עלולותלגרום לשריטות באריחי הרצפה היפים שלכם.

לכן, כאשר אתם מתעניינים בבחירת חברת ניקיון לפוליש לבית, המשרד או העסק הקפידו לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המתמחה בביצוע עבודות פוליש גם אם העלות היא מעט יותר גבוהה אצל חברה עם ניסיון, ולאחר בחירת החברה אצלה תרצו לבצע את הפוליש בקשו מהם המלצות, זה לא בושה והחברה תשמח לתת לכם המלצות אם יש להם.

 



תגיות המאמר: ניקיון, פוליש, תחזוקה, ווקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי אני איילה כהן כותבת מאמרים רבים באתר מנגרים ובאתר מתקנים . מטרת המאמרים היא לסייע לכם לבחור את סוג העץ ולדעת את השימוש שניתן לעשות בו בעיצוב הבית והגינה, כמו כן אני כותבת מאמרים שמטרתם לסייע על שמירה על הבית כמו חדש גם לאחר שנים.

מקווה שעזרתי לכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילה כהן

מאת: איילה כהןעיצוב25/12/131198 צפיות
כיום ניתן לבנות דברים רבים מעץ אחד מהדברים הוא חדר שינה איכותי מעץ מלא

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/13851 צפיות
כיום הולכת וגוברת המודעות לחיפויי עץ, במאמרזה הדגשתי את היתרונות של חיפוי עץ והבאתי את ניסיוני לקוראים.

מאת: איילה כהןניקיון25/12/13941 צפיות
במאמר זה נפרט על סוגי הפוליש הרבים שניתן למצוא היום בשוק. ועל חברות ניקיון איכותיות. מקווים שעזרנו:)

מאת: איילה כהןניקיון23/12/13990 צפיות
במאמר זה הבאנו המלצות כיצד להפוך את פעולת ניקיון החדר לפשוטה ע"י סדר וארגון מינימלי .

מאת: איילה כהןעיצוב גינות19/12/131153 צפיות
כיום ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של עצים שמהם ניתן לבנות פרגולה, אנו היו ריכזנו את האיכויות של בניית פרגולה מאדני רכבת. מאמר זה עוזר בהסברה על העץ ומרחיב את הידע של הקורא

מאת: איילה כהןעיצוב פנים17/12/13920 צפיות
כיום המודעות לבנייה ירוקה הולכת וגוברת אחד מסוגי הבנייה הנפוצים ביותר היא בנייה מעץ. רבים החלו לבנות את בתיהם מעץ, או לחלופין את הרצפה בבית ושאר הרהיטים.

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/13830 צפיות
החום הישראלי הוא הסיבה העיקרית לכך שהפרגולה הפכה למוטיב עיקרי כמעט בכל חצר בית היום אך הפרגולה מגנה עלינו גם מפני הגשם, ובכלל הפרגולה היא פריט דקורטיבי בחצר

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222936 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182092 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181523 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181424 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica