חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבים לפירוק

רכבים לפירוק

תועלת ברכבים לפירוק-

בתעשיית הברזל מפיקים שימוש חוזר בחלקים של רכבים לפירוק דבר התועלת רבה עבורם. מלבד זאת הוצאת שימוש של מכוניות ישנות אף הוא תורם רבות לאיכות הסביבה אשר בדרך כלל מכוניות אלו מקרטעות ומוציאות עשן כבד, הדבר גם נותן תחושה טובה יותר בכבישי ישראל.

בעלי עסקים אשר רוכשים רכבים לפירוק צריכים לשלם לבעל הרכב הישן תשלום אשר נקבע לפי משרד התחבורה, יש להתעדכן כל שנה מחדש עבור כל רכב מכיוון שהמחיר יכול להשתנות משנה לשנה. בדרך כלל ניתן סכות של שלושת אלפים עבור רכב ישן או במקרה של רכב שעבר תאונה וחלקיו יקרים נקבע סכום מיוחד לפי משרד התחבורה. התשלום עבור רכבים לפירוק מתבצע במזומן. ובמקרה שהרכב זקוק לגרר בגין שלא יכול לבצע נסיעה עד מגרש הרכבים לפירוק, בעל העסק של רכבים לפירוק אחראי לבצע את הגרירה על חשבונו  במידה ומחירו של הרכב יותר נמוך מהמחיר המקובל ולא יתבצע על חשבון בעל הרכב.

כמה עובדות אודות חלקי הרכב הנשלח לפירוק-

בעלי עסק המפרקים רכבים חייב לקבל רישיון על כך ממשרד הרישוי לעסוק ברכבים לפירוק , בפירוק הרכבים חלקיו נשלחים לתעשיית הברזל ושם ממחזרים אותם, כמו כן חלקים טובים הנמצאים ברכבים לפירוק עוברים שיפוץ ומעוברים למכירת חלקי חילוף לרכבים אחרים.

כדי שיוכל בעל העסק למכור חלקים מהרכב חייב להראות שאכן יש לו בעלות על הרכב המפורק, בשעת פירוק הרכבים אם מתגלה שאחד החלקים אינו מקורי או התבצעה מרמה מצד בעל הרכב הקודם ראשי בעל העסק לתבוע את בעל הרכב הקודם וזאת בתנאי שלפני מכירת הרכב לפירוק ביצע בדיקה מקיפה אודות הרכב הנמסר לידיו וביקש מבעל הרכב הקודם שימסור לו מכתב מצהיר ממוסך מורשה שאכן הרכב נבדק ותקין בחלקיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה הינו ממוחה בכל הקדור לעולם הרכב ובמיוחד לרכבי יד שנייה

http://shlomobill.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה ביטון

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213621 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204211 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205135 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192550 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181324 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181527 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica