חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הליסינג הפרטי והיתרונות שלו

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב29/12/20137704 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליסינג הפרטי הוא בעל מספר יתרונות שהופכים אותו לאטרקטיבי בעבור רבים.

ליסינג פרטי מאפשר לכם להגיע יחסית בקלות, למכונית שהיא חדשה.

אתם משלמים מקדמה ולאחר מכן תשלום חודשי קבוע למשך תקופה של 36 חודשים (שהם שלוש שנים).

בסיום התקופה, אתם יכולים לקבל את המכונית, או להשתמש בה לתשלום המקדמה אשר דרושה לעסקת ליסינג פרטי חדשה, ושוב לקבל מכונית חדשה לתקופה של 3 שנים נוספות עם תשלום חודשי קבוע.

היתרונות השונים של ליסינג פרטי

ראשית, המחירים של ליסינג פרטי הם נוחים בגלל העובדה שלחברת ליסינג גדולה יש אפשרות לרכוש את המכוניות החדשות מן היבואנים בהנחות משמעותיות, בגלל שהן רוכשות מדי שנה מספר רב מאוד, של מכוניות שהן חדשות.

במידה ותפנו לחברה גדולה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום הליסינג, אז תוכלו לבחור סכום מקדמה שהוא גמיש, אשר ינוע בין 15% ל- 50% מערכה של המכונית.

יתרונות נוספים הם שתוכלו לבצע תקופת ליסינג ארוכה יותר של 48 חודשים (במקום 36 חודשים), ועל ידי כך להפחית את התשלום החודשי שנדרש.

כל שלוש שנים או ארבע שנים אתם יכולים לעבור למכונית חדשה, בלי בזבוזי הזמן שכרוכים במכירת רכב יד שניה, בגלל שחברת ליסינג תתן לכם הנחה בעבור המכונית הקודמת שבה עשיתם שימוש.

חברת ליסינג בעלת מוניטין, תאפשר לכם לבצע ליסינג פרטי גם על מכונית מיד שניה, זה יאפשר לכם לקבל מכונית יד שניה, במצב תחזוקתי מצוין, וגם לשלם סכומים קטנים יותר בעבור המקדמה, או התשלום החודשי הקבוע, או שניהם.

דגמים פופולריים שתמצאו בעסקת ליסינג פרטי

בקטגוריית מכוניות המיני (שהן קטנות ממדים ולכן צורכות מעט דלק) -  שברולט ספארק, סיטרואן C1, פיז'ו 107, קיה פיקנטו, ניסאן מיקרה, יונדאי i10, טויוטה אייגו, סוזוקי אלטו, פיאט פנדה.

בקטגוריית מכוניות הסופר מיני (הן יחסית קטנות ולכן חסכוניות בדלק) - פיאט 500, אופל קורסה, סוזוקי סוויפט, פורד פיאסטה, פיאט פונטו, יונדאי i20,  סקודה פאביה, סיאט איביזה, רנו קליאו.

בקטגוריית המכוניות המשפחתיות (הן מתאימות למשפחה עם שני ילדים בוגרים) - סקודה אוקטביה, הונדה סיוויק, מאזדה 3, פורד פוקוס, יונדאי i30, סיטרואן C4, רנו פלואנס, טויוטה קורולה, סוזוקי SX4, מיצובישי לנסר, קיה פורטה.

בקטגורייית רכבי הפנאי (מכוניות שהן צברו פופולריות בתקופה האחרונה) -  יונדאי ix35, סקודה יטי, ניסאן ג'וק, יונדאי סנטה פה, סובארו XV, קיה ספורטאז', סובארו פורסטר, מאזדה CX5.

בקטגוריה של המיניוואנים (רכבים אשר מאוד מתאימים למשפחות ברוכות ילדים) - קיה קרניבל, טויוטה סיינה, רנו סניק, פורד גאלקסי, יונדאי i800, פיג'ו 5008, שברולט אורלנדו, סיאט אלהמברה.

בקטגוריה של מכוניות המנהלים (אלה הן מכוניות שהן מרווחות, חדישות, וגם יקרות) - טויוטה אוונסיס, סיטרואן C5, פורד מונדאו, סקודה סופרב, אופל אינסיגניה, מאזדה 6,  יונדאי i40.

לסיכום, כדאי לשקול בחיוב את הנושא של ליסינג פרטי, כי הוא בעל יתרונות רבים, בעבור אנשים פרטיים, שמעוניינים לעבור לרכב שהוא יותר חדיש ומתקדם.

ליסינג פרטי יכול לחסוך לכם גם זמן וגם כסף, ולאפשר לכם להתקדם אל מכונית חדישה יותר, יחסית בקלות.

כדאי לבחור בחברת ליסינג בעלת ידע ומוניטין, בכדי לקבל את כל היתרונות שטמונים בליסינג פרטי.

 



תגיות המאמר: ליסינג פרטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181661 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182490 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182679 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181773 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182716 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205308 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192947 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181341 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181336 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172903 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172379 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162104 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica