חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללי זהירות לאתרי הכרויות

מאת: שלומית לנגהכרויות01/01/20147913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם ההכרויות עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות. אם בעבר אנשים היו מכירים בני זוג באקראי או באמצעות שידוך,  היום זירת ההכרויות מתרחשת כמעט לגמרי באינטרנט. אם זה דרך הרשתות החברתיות או דרך אתר הכרויות, רוב האנשים משתמשים באינטרנט ככלי למציאת בני זוג.

האינטרנט מאפשר לנו להיות אלמונים לגמרי, אך אותה אלמוניות היא גם הבסיס שמשרת רמאים ונוכלים, שמשתמשים בעובדה שהצד השני לא יכול לראות אותם או לזהות אותם כדי להשיג את מה שהם רוצים. מצב זה הופך את האנשים שמחפשים אהבה באינטרנט לפגיעים: אנחנו יכולים ליצור קשר באתר הכרויות עם מישהו שמציג את עצמו בדרך אחת, וכשנפגוש אותו יתברר שכל הדברים שאתו אדם אמר או הבטיח הם בדייה.

כיום, אתרי הכרויות מקוונים מציעים גלישה הרבה יותר בטוחה מבעבר, וברשותם אמצעים מתוחכמים יותר לסינון מתחזים ולשמירה על פרטיות המשתמשים. יחד עם זאת, כדאי לנקוט במספר צעדים פשוטים כדי לשמור על ביטחוננו האישי כשאנחנו מחפשים זוגיות באינטרנט.

כללים לגלישה בטוחה באתר הכרויות

הכרויות באתרי הכרויות ברשת בטוחים כמו הכרויות בעולם האמיתי. גם אם נעזרתם בשידוכים וגם אם הכרתם דרך אתר הכרויות, רק בפגישה פנים מול פנים נדע מי זה באמת אותו אדם שעד לאותו רגע תקשרנו איתו רק בצ'אטים או בטלפון. כדי להתרחק ממתחזים למיניהם, יש כמה אמצעים פשוטים בהם נוכל להרגיש בטוחים יותר במהלך ההתקשרות או בפגישה עצמה.

1. שמרו על הזהות האמיתית שלכם - בכל אתר הכרויות תידרשו למסור כתובת דואר אלקטרוני המשמשת אישור עבור האתר שאתם אדם אמיתי, וכן ככתובת לקבלת הודעות מהאתר. אל תמסרו כתובת דוא"ל המכילה את שמכם הפרטי, שם המשפחה שלכם או את מקום העבודה שלכם. כיום ניתן לפתוח חשבון דוא"ל חדש במגוון גדול של אתרים, ובחינם. פתחו חשבון חדש המיועד במיוחד עבור אתרי הכרויות. בנוסף, כשאתם ממלאים את הכרטיס האישי באתר, הימנעו מכתיבת שמכם האמיתי, כתובת המגורים שלכם או פרטים מזהים אחרים. עדיף להשתמש בכינוי ולהסתיר את יתר הפרטים, עד אשר תבססו רמה מספיקה של אמון עם האדם אשר איתו אתם משוחחים.

2. שימוש נכון בצ'אטים ותוכנות מסרים - אתרי הכרויות מציעים למנויים שלהם אפשרות לשוחח אחד עם השני באמצעות הודעות או מערכת צ'אטים. יש משתמשים שממשיכים לשוחח גם מחוץ לגבולות האתר- בתוכנות למסרים מידיים כמו אייסיקיו או סקייפ. במהלך שיחות אלו הקפידו שלא למסור יותר מדי פרטים אישיים או רגישים. אם אתם משתמשים בתוכנת מסרים מיידית, ודאו ששם המשתמש שלכם לא מכיל את שמכם הפרטי ושם המשפחה.

3. תמונות - אנשים שנמנעים מלהעלות תמונות לכרטיס האישי שלהם באתר הכרויות עושים זאת כי יש להם משהו להסתיר: או שהם נשואים או שיש משהו בעייתי במראה שלהם. תמונות מושלמות מדי הן גם סימן לדאגה כי ייתכן והן פיקטיביות. הימנעו מלשלוח תמונות שלכם במצבים אינטימיים, גם בשיחות וידאו, כדי למנוע תרחיש של הפצת תמונות אלו ע"י נוכל או מתחזה.

4. נסו לאמת את המידע שבידיכם - אם הכרתם מישהו או מישהי דרך אתר הכרויות וידוע לכם שמו האמיתי, עשו חיפוש קצר בגוגל או ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין. בדקו אם הוא קיים בעוד מקומות ואם התמונה שהוא שם באתר ההכרויות תואמת לתמונות באתרים האחרים. אם ידוע לכם מקום עבודתו נסו לבדוק אם קיים מקום כזה. רוב הזייפנים והמתחזים לא ישקיעו מאמץ ניכר בפתיחת מספר חשבונות זהים בכמה אתרים שונים.

5. השתמשו באינטואיציה - הרבה פעמים התחושה הפנימית שלנו או האינטואציה, היא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם מישהו הוא הדבר האמיתי או שמשהו לא לגמרי בסדר. סמכו על החושים שלכם, עקבו אחר התגובות והשאלות של אותו אדם, שימו לב אם הוא עקבי בתשובותיו, אם הוא מגמגם או משתהה או אם הוא מנסה לחקור אתכם ולדוג יותר מידע מכפי שאתם מעוניינים לתת. אם נדלקת אצלכם נורה אדומה, זה בסדר גמור להפסיק את הקשר ואף לחסום את אותו משתמש.

5. כללי זהירות בפגישה - יש כמה כללים פשוטים לשמירה על הביטחון כשיוצאים לדייט דרך אתר הכרויות: היפגשו במקום ציבורי והומה אדם, הגיעו בכוחות עצמכם ואל תאשרו שיבואו לאסוף אתכם מהבית. ספרו לחבר/ה או קרוב משפחה שאתם יוצאים למפגש ועדכנו אותם היכן תהיו, או אפילו בקשו ממישהו שיבוא וישגיח עליכם בדיסקרטיות.


 



תגיות המאמר: הכרויות, אתרי הכרויות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית לנג

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

מאת: שלומית לנגדיני ירושה16/12/137951 צפיות
על הנסיבות בהן ניתן להגיש כתב התנגדות לצוואה.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202812 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193546 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153021 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica