חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוי אריחי קרמיקה

מאת: אלי ביטוןדרושים20/01/2014862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפויי קירות דקורטיביים

יותר ויותר מעצבים מכירים ביתרונות החיפוי הדקורטיבי ומכניסים אותו לבתים אותם הם מעצבים. פעם היינו שמים קרמיקה רק באמבטיה ובמטבח, כיום כשאפשרויות החיפוי הן כה מגוונות, אנשים רבים מחפים גם קיר אחד בסלון, או חדר שינה שלם, ויש כאלה שאפילו מחפים את כל קירות הבית.

סוגי חיפויים דקורטיביים:

טפטים – יש כאלה שטפטים מזכירים להם את שנות השמונים, אך כיום ישנם סוגים כה רבים של טפטים יפים ומגוונים שמתאימים לכל חדר ולכל אווירה. טפטים הנותנים גם טקסטורות מעניינות ונפח ולא רק צבע וצורה.

בריקים – בריקים הם לבני חימר בצבעים ובטקסטורות שונות אשר נותנים לקיר מראה ייחודי ומשרים בחדר אווירה חמה ומעט מיושנת. יש בריקים שמתאימים לחפוי הקירות החיצוניים וכאלה שמתאימים לקירות הפנימיים בסלון או בחדר השינה.

חיפוי עץ – חיפוי עץ נותן לבית מראה חמים ונעים ומשרה אווירה יוקרתית. החיפוי יכול להיעשות באמצעות לוחות עץ, פרקט, פורניר ואפילו פורמייקה דמויית עץ. תהליך ההתקנה הוא פשוט ומהיר, העץ משמש כחומר בידוד מעולה וכאמצעי אקוסטי איכותי.

קרמיקה – אמצעי חיפוי קלאסי ואמין. הקרמיקה עשוייה מחרס מצופה צבע והיא יכולה להגיע בגוונים רבים ובטקסטורות שונות. יש אפילו קרמיקה שנראית כמו פרקט או כמו לוחות עץ ואפשרויות העיצוב הן רבות ומגוונות ויכולות להתאים גם לעיצוב מיוחד של קיר מסויים בסלון, למשל.

חיפוי אבן – מגוון חיפויי האבן הוא גם גדול מאוד, כאשר חלק מהאבנים מיובאות וחלק נחצבו בישראל. אלה שנוצרו בישראל בדרך כלל יהיו זולות יותר ויתאימו יותר למזג האוויר הישראלי. סוגי האבנים נעים משיש חלק ועד אבן ירושלמית גסה ומחוספסת.

לסיכום, עולם חיפויי הקירות הוא כיום כה רחב שניתן למצוא אריחים מחומרים שונים, סגנונות מודרניים יפים, צבעים מרשימים ועיצובים מדהימים רבים. לא משנה אם נבחר בטפט, קרמיקה או עץ, החיפוי של קירות הבית יוסיף לחיינו גם צבע ויופי וגם יכול לשמש ככלי ביטוי של עוצמה, יוקרתיות ואמירה.

http://eliavceramics.co.il

 



תגיות המאמר: קרמיקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ביטון

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174104 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152684 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151853 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151781 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151864 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151899 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151799 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica