חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיגים

מאת: יוניתחבורה ורכב - כללי06/02/2014736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צמיגים מהווים את אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל כלי רכב – הם בעצם אותו אלמנט אשר מחבר את הרכב לכביש. מהסיבה הזאת כל מי שתר אחר צמיגים, חשוב שלא יקל ראש בבחירת הצמיגים ויוודא שהצמידים אותם ירכוש בסופו של דבר יהיו צמיגים איכותיים של מותג ידוע. נוסף על כך, חשוב גם לשים דגש על המקום מהם נרכשים הצמיגים – כאשר מדובר במוצר כל כך חשוב ובעל השפעה על בטיחותכם ועל בטיחות נוסעי הרכב, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק המקום ממנו אתם רוכשים צמיגים הינו מקום אמין ומקצועי, אשר יאפשר לכם שקט נפשי בידיעה שאכן רכשתם צמיגים איכותיים.

לצד החשיבות הבטיחותית של צמיגים, חשוב לדעת שצמיגים איכותיים יכולים לחסוך את כארבע אחוז בצריכת הדלק – מדובר בחסכון מאוד משמעותי בימים שמחירי הדלק מרקיעי שחקים – וזאת כמובן, עוד סיבה למה כדאי להשקיע בבחירת הצמיגים ולוודא בסופו של הליך שאכן מדובר במוצר איכותי וחדיש.

כמובן, שבכדי לדעת מתי הגיע הזמן להחליף את הצמיגים הקיימים בצמיגים חדשים חשוב להישאר תמיד עם יד על הדופק ולבצע בכל תקופת זמן קצרה בדיקה של מצב הצמיגים – ההמלצה היא להחליף צמיגים כל שלוש עד ארבע שנים או במקרים בהם הרכב עבר 50 אלף קילומטרים.
יחד עם זאת, כאמור, קיימת חשיבות לבדוק את הצמיגים כל תקופה קצרה ולוודא שלא הופיעו עליהם נפיחויות, סדקים, בלאי או כל סימן אחר אשר יכול להעיד שהצמיגים לא תקינים ויש להחליף אותם.

פרט חשוב עליו כדאי לשים דגש בעת החלפת הצמיגים, היא שקיימת חשיבות שכל ארבעת הצמיגים ברכב יהיו מאותו יצרן ודגם וחשוב אף יותר להקפיד שכל זוג מקביל של צמיגים יהיה זה בדגם, מראה הסוליה והתוצרת.

 



תגיות המאמר: צמיגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני

מאת: יוניעסקים - כללי15/12/15931 צפיות
אז נכון שברגע שקיבלתם את ההחלטה לגבי סוג מערכות הראש, החיים שלכם יהיו יותר קלים בהמשך הדרך. אבל ההחלטות אותן אתם צריכים לקבל עוד רחוקות מלהסתיים. ישנם מגוון רחב של דגמים וחברות רבות אשר עומדות מאחוריהן ומבין כל המבחר הזה, צריך לקבל החלטה מושכלת ונבונה

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: יוניבידור ופנאי - כללי15/12/151461 צפיות
אוזניות מדונה מאפשרות שימוש נוח במיוחד, הן מותאמות לגוף שלנו ויכולות להיות מאוד נוחות – כמובן, במידה ומשכילים לבחור בסוג נוח. ישנם סוגי אוזניות אשר נחשבות מאוד איכותיות, גם מבחינת השמע וגם מבחינת איכות הדיבור

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: יוניעיצוב פנים21/09/14935 צפיות
יחד עם זאת, מכיוון שהאינטרס שלכם יהיה ליהנות במשך תקופת זמן ארוכה מהפרקט, כדאי שלא תמהרו להסתנוור ולקנות פרקט רק בגלל מחירו הנמוך.

מאת: יוניעיצוב פנים21/09/14950 צפיות
אז אם אתם תרים אחר פרקט בחולון או בכל מקום אחר, חשוב שתחילה תהיו מודעים להבדלים המשמעותיים בין שני סוגי הפרקטים המדוברים – מעבר לחומרי הגלם השונים שזה הבדל שנראה הרוב יהיו מודעים אליו, קיימים עוד מספר הבדלים.

מאת: יוניעיצוב פנים16/09/14974 צפיות
כפי שציינו מדבקות קיר לחדר ילדים יכולות להיות פתרון מצוין למי שרוצה לשדרג את מראה החדר של הילדים שלו אך לא רוצה להוציא יותר מידי כסף על זה

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica