חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יונדאי i10 החדשה – מהו פיסול זורם?

מה הקשר בין פיסול ובין עולם הרכב? מה הקשר בין מכונה עשויה מתכת ובין פסל שאותו אנחנו רגילים בכלל לראות במוזיאון או בגלריה? ובכן, עולם העיצוב הולך וחודר לאין ספור חלקים בחיינו בעשורים האחרונים, ואחד מחלקים אלה הוא המכונית שלנו. על אף שלא כל אחד יודה בכך, העיצוב של המכונית שלנו משפיעה מאוד על שביעות הרצון שלנו מהרכב. חשוב לנו שהרכב שלנו ייראה יפה, מודרני וחדשני, ויצרני הרכב מודעים לכך, ולכן מקפידים לעדכן את עיצובי המכוניות שלהם משנה לשנה.

סגנון עיצוב מודרני

אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר בעולם הרכב בשנים האחרונות הוא סגנון עיצוב הנקרא פיסול זורם. סגנון זה מאופיין בקווי עיצוב זורמים וגליים היוצרים תבליטים אטרקטיביים וייחודיים לכל אורכו של הרכב. את העיצוב הזה אנחנו רגילים לראות בעיקר במכוניות יוקרה ובג'יפים יוקרתיים המכתיבים את קו העיצוב. יחד עם זאת, כעת אפשר למצוא את אותו עיצוב בדיוק גם בדגם החדש של יונדאי בקטגוריית המיני, יונדאי i10 החדשה. דגם זה שם דגש רב מאוד על נושא העיצוב, החל ביישום סגנון העיצוב של פיסול זורם, דרך היצע של קשת רחבה מאוד של צבעים ייחודיים ויוצאי דופן, וכלה בעיצוב פנימי צעיר, אופנתי ודינמי.

תכנון, עיצוב ופיתוח בגרמניה

אנשי אמנות המבינים בעולם הפיסול, יודעים שכל פרט ופרט ביצירת הפסל משפיע על המראה הכולל שלו. זווית חדה מדי, קיעור עמוק מדי, קימור בולט מדי, רדיוס גדול או קטן מדי, כל אלה יכולים להשפיע מאוד על המראה הסופי של הפסל. ההיפך נכון באותה מידה. כאשר מביאים את העיצוב לרמה של שלמות, ניתן להתבונן על הפסל לאורך זמן רב ופשוט ליהנות ממה שרואים. התכנון, העיצוב והפיתוח של יונדאי i10 החדשה נעשו כולם בגרמניה באמצעות אנשי עיצוב מהשורה הראשונה בעולם הרכב. את התוצאות אפשר לראות בתוצר הסופי, כשהתחושה היא שמביטים ממש בפסל, שכל קו באותו פסל נעשה בצורה סופר מדוייקת ולאחר חשיבה עמוקה.

צפיה בתמונות ברזולוציה גבוהה

כדי להבין במה מדובר, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של יונדאי בישראל ולהביט בתמונות ברזולוציה גבוהה של הדגם החדש של יונדאי. בתמונות אלה תוכלו לראות את הרכב מכל הכיוונים ומכל הזוויות, ולשפוט בעצמכם האם מדובר פה בפסל של ממש. המדובר למעשה בפסל נוסע, יצירת אמנות שמשולבת במכונה חזקה ומאסיבית. עם הדגם החדש של יונדאי מגיעים עוד יתרונות רבים כמובן, יתרונות ברמת האבזור, בביצועי הרכב, במערכות הבטיחות, במרחב הפנימי, במידת נוחות הנסיעה וכדומה, ויחד עם זאת, במבט ראשון על הרכב, הדבר הראשון שבולט לעין הוא שהרכב נראה פשוט כמו פסל נוסע, וזאת בדיוק המטרה של עיצוב בסגנון פיסול זורם.

 



תגיות המאמר: יונדאיi10החדשה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205094 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica