חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דעתי על ענת שניידר, כמועמדת לארגון המורים

שלום לכולם, אני מורה די וותיקה ועוקבת כבר זמן לא מבוטל אחר התכתבויות במייל בכל הנוגע לבחירות בארגון המורים. כולם שולחים מיילים וזה לגיטימי, כולם רוצים להביע את הדעות שלהם, אז גם אני רוצה להגיד את דעתי על העניין הזה.

יש כמה דברים שמציקים לי מאוד בנוגע למועמדים. על פי מה שאני שומעת אלו הכפשות מכוערות על בסיס אישי, הבנתי לדוגמא שענת שניידר שמבקשת להיבחר פוגעת ברמה האישית בלא מעט אנשים.

עד היום לא ראיתי שום דבר אחד שהיא הציעה לעשות, לא אג'נדה, לא תכניות לעתיד, ובכלל איזה ניסיון היא מביאה עמה? ללא ניסיון, עם התנהגות שגולשת לפסים אישיים היא לא תוכל לייצג אותי ואת חברותיי.

שמעתי מהאנשים הקרובים אליה ביותר לא פעם את הביטוי אישה רעה, לפי מה שאני רואה אין לה סיכוי ובוודאי שאין סיכוי שאני אבחר בה.

כמו שלא הייתי מוכנה לטוס עם טייס ללא ניסיון בתחום, כך לא אפקיר את הנציגות שלי בארגון

המורים בידיים לא מנוסות.

זו דעתי האישית והדעה של האנשים מסביבי, אנחנו פשוט לא מצליחים לראות את עצמנו מונהגים בידי ענת שניידר. אנחנו נמצאים במאבקים תמידיים מול אנשי האוצר, כולם רוצים להציע את הרפורמות שלהם ולפגוע בנו מכל הצדדים. האם שניידר תוכל להגן עלינו מפני הגזירות? האם אלו האנשים שאנו רוצים שיעמדו בחזית במאבקים מול האוצר?

אני אישית לא אוהבת פוליטיקה ולא אוהבת את המוסד שנקרא בחירות, אבל זה קורה אחת לכמה שנים ואין ברירה אלא לצאת ולבחור את האדם שיעמוד לצידנו ויוביל אותנו.

בקשר לענת שניידר ספציפית:

לי בתור מורה מפריע מאוד לקבל מענת שניידר הכפשות מהבוקר עד הערב. אם יש לה הישגים בתחום החינוך או בארגון המורים, אז אני אשמח לשמוע אותם, אבל להמשיך ולדבר רק על האחרים, עד כמה הם רעים, נשמע לי מגוחך.

מה הניסיון שלה בתחום יחסי העבודה? מאיפה היא חושבת שהיא תצליח? מה גורם לה לחשוב כך? מה הרזומה שלה? מה היא מביאה לשולחן? כרגע היא לא אומרת שום דבר על עצמה, אלא בעיקר דברים רעים על אחרים, אז אני לא יכולה לתמוך באישה כזו.

 



תגיות המאמר: ענת שניידר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל אביב

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222363 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222363 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222330 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222308 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222206 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica