חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

testing mobile

Testing mobile

יותר ויותר משתמשי קצה עושים שימוש יומיומי ולמעשה כמעט על בסיס רגעי במכשירי הסלולאר השונים – בין שמדובר בטאבלטים או בפלאפונים, סמארטפונים ואחרים. השימוש במכשירים החכמים הולך ומתגבר כאשר אלו מספקים מענה למגוון רחב של צרכים בקרב האוכלוסיות השונות. התקשורת הסלולארית הינה כיום הערוץ הפופולארי ביותר ליצירת קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות ובאמצעות בדיקות מובייל, או בשמן הלועזי Testing mobile – הן הכלי המקצועי והיעיל ביותר לחיזוק הקשר עם מאגר הלקוחות הקיים וכן לצורך הגדלת מחזור ההכנסות של העסק.

יצירת קשר ישיר עם הלקוחות

על מנת לספק את המענה האולטימטיבי למשתמשי הקצה השונים חשוב להכיר את המערכות הפעילות וליצור קשר ישיר עם קהל הלקוחות הקבוע. מערך תקשורת יעיל עם הלקוחות מצריך הקמת מעבדה מתקדמת, לשכור את שירותיהם של מפתחי תוכנה ובודקי תוכנה, לפתח מתודולוגיות מתאימות ועוד. בדיקות מובייל הינן למעשה הכלי המקצועי המאפשר את התאמת תכונות האפליקציות לצרכי המשתמשים במכשירים השונים תוך אפיון אופן השימוש ומתן מענה מלא לצרכים השונים. חברות מקצועיות אשר מבצעות בדיקות אלו חוסכות עלויות בהיקפים משמעותיים.

תכנון מערך בדיקות מותאמות אישית

תכנון מערך בדיקות המובייל להתאמה אישית לצרכי החברה מאפשר לכל עסק להתאים את חבילת השירותים האידיאלית בעבורו. ניתן לבצע בדיקות מערכתיות, יחידניות או בדיקות הכוללות כמה היבטים ומספקות תוצאות על פי דרישות החברה. בדיקות מובייל מיושמות בעיקר במודלים של אייפון ואנדרואיד ומאפשרות את התאמת סביבת העבודה לחברה. באמצעות בדיקות מובייל ניתן לתכנן ולכתוב תסריטים מקצועיים, להריץ בדיקות רשת ובדיקות צריכת סוללה, בדיקות תאימות, נגישות ועוד כך שהמוצר  הסופי הינו היעיל ביותר מבחינת שיפור ביצועים ויכולות.

שיפור ביצועים מתמשך

השירותים הניתנים על ידי חברות בדיקות תוכנה מקצועיות מאפשרות למדוד ולבדוק את ביצועי המכשיר לאורך זמן תוך הפקת דוחות תקופתיים ומדידת תוצאות תוך איתור נקודות חולשה וחוזק. באמצעות טכנולוגיות חדשניות וטכנולוגיות ענן ניתן לבדוק את המכשירים על בסיס קבוע ולשפר את הביצועים תוך יישום מתודולוגיות ייעודיות מכוונות מטרה. שירותים של בדיקות מובייל, או כפי שאלו מכונות Testing mobile הם הכלי היעיל והמקצועי ביותר כיום לשיפור ביצועים ולהגדלת מחזורי ההכנסות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילות- פתרונות אינטרנט מתקדמים

בשנים האחרונות הפכה הבחירה בפרקט כפתרון לריצוף מבוקשת מאד ובחירה זו אינה מפתיעה כלל. המגוון המוצע לנו בשוק נרחב ומגוון ביותר, צורת ההתקנה של פרקט יחסית פשוטה מאד והתוצאה של ריצוף פרקט מפנקת אותנו, מחממת אותנו ונעימה למגע ומראה.

מאת: מילות- פתרונות אינטרנט מתקדמיםעיצוב16/03/141102 צפיות
בין המגוון הרחב אותו ניתן למצוא בכל חנויות העיצוב הקיימות בשוק כיום, ניתן גם לראות טפטים המחולקים לפי נושאים, ביניהם גם נושא טפטים לחדרי ילדים. טפטים אלו שונים מאד בסוגם ואופיים מטפטים לסלון, לחדר השינה להורים או לחדר האמבטיה. כאשר אנו מעצבים את חדר הילדים שלנו באמצעי העיצוב השונים חשוב להקפיד על עיצוב שיתאים לגיל הילד, בין אם הוא תינוק, ילד קטן או בן נוער ולמינו, בין אם מדובר בבת או בן.

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט ופרסומות, למה זה חשוב ואיך הגענו למצב בו זה הכרחי.

מאת: מילות- פתרונות אינטרנט מתקדמיםרכב24/11/13770 צפיות
פורץ רכבים זול ואמין הוא הכרחי בשביל כל אדם עם רכב. חשוב מאד להכיר אחד כזה ולבטוח בו שיבצע את עבודתו בצורה מהירה ויעילה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213102 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187587 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica