חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטען למחשב נייד

מאת: ניר אבןמחשבים ניידים20/03/2014924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטען למחשב נייד

אחד האביזרים השימושיים ביותר לבעלי מחשבים ניידים – הוא מטען למחשב נייד. מדובר בכבל חשמל המחובר באמצעות שנאי למחשב הנייד שלכם, ומווסת את המתח כך שהסוללה המפעילה את כל הרכיבים תוכל להיטען בקצב האופטימאלי ולספק לכם את הביצועים הטובים ביותר ואת אורך חיי הסוללה הארוך ביותר שניתן להגיע אליו.

אמנם, בעת רכישתם, מחשבים ניידים מגיעים בד"כ עם מטען מקורי המתאים למחשב – וחשוב מכך, לסוללה – באופן המוצלח ביותר על פי הגדרות היצרן. אבל מחשבים ניידים, כשמם כן הם: כל הזמן נעים ממקום למקום, עוברים מיד אל יד, מתחברים ומתנתקים מהחשמל מספר פעמים בכל יום ובתהליך זה הם מותחים את המטען, מטלטלים אותו, מעוותים את החיבורים שלו ולבסוף, לצערנו, גם קורעים או מקלקלים אותו. וכל בעל מחשב נייד חייב לקחת בחשבון ששימוש במטען קרוע יכול להיות מסוכן. הן למחשב וחשוב מכך - למשתמש ולסובבים אותו.

כשל של מטען למחשב נייד הוא אחד הכשלים הנפוצים ביותר שבעלי לפטופ או מקבוק חווים ולא בכדי ישנם פתרונות רבים להחלפת המטען לאחר שנהרס. חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות.

בואו ננסה לעשות סדר בבלאגן:

מטען מקורי – חוזרים למקורות. המחשב הנייד שלכם מתאים באופן המיטבי ביותר למטען המקורי והחלפת המטען הקלוקל במטען מקורי חדש היא העדיפות העליונה. זה לעיתים מעט יקר יותר, אך זו האופציה העדיפה אם חשוב לכם לשמור על המחשב שלכם ועל הסוללה.

מטען אוניברסאלי – זוהי דרך נפוצה אשר נועדה לספק פיתרון לבתים או משרדים המשתמשים במחשבים ניידים מסוגים שונים. גם מטענים אוניברסאליים כדאי לרכוש אך ורק ממקור אמין שיודע איזה מטען יכול לספק בדיוק את הצורך הספציפי שלכם.

מטען חלופי – הכי קרוב שאפשר למקור, אך לא מאת היצרן. מטענים חלופיים הם אחד הפיתרונות הנפוצים ביותר להחלפת מטען למחשב נייד. ישנם מטענים חלופיים רבים שאינם עומדים בסטנדרטים, אינם מתאימים לרשת החשמל המקומית שלנו או אף אינם מתחברים אליה כלל ולכן ככלל עדיף שלא לרכוש אותם, או במידה כן, חשוב לרכוש מטען חלופי מעסק אמין ומנוסה. אם יש לכם צורך במטען חלופי, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם כמיטב יכולתנו.

כעת, כשיש לכם מעט יותר ידע בנושא, תוכלו בקלות למצוא את המטען הנכון עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר אבן

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141248 צפיות
עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין שתחום העיסוק שלו הוא בעניינים של חובות ופשיטות רגל

מאת: ניר אבןדיני עסקים06/07/143725 צפיות
בהוצאה לפועל קיים מאגר חייבים של כמעט מיליון איש , הבעיה המרכזית היא שלא יודעים באמת איך להתמודד ולכן אני בפניכם את המאמר הבא : תהנו ...

מאת: ניר אבןעסקים - כללי06/07/141014 צפיות
כל אחד שנקלע לבעיות עם הוצאה לפועל זקוק לעורך דין מומחה בתחום ולכן אני מביא בפניכם את המאמר הבא

מאת: ניר אבןחוק ומשפט - כללי06/07/141353 צפיות
כל מה שצריך לדעת אודות פשיטת רגל

מאת: ניר אבןפרסום20/03/141400 צפיות
כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם. ודלת פלדה טריוויאלית המכוסה בטפט שאמור לדמות מרקם של עץ, כגון אלו הפרושות כמעט בכל בית או נכס ברחבי ארצנו הקטנטונת, יוצרות רושם ראשוני משעמם. והאמת היא שאין שום סיבה שדלת הכניסה שלכם, שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות, תיראה כה לא מיוחדת כאשר האפשרויות היום מעמידות לרשותכם מבחר כה עשיר של עיצובים ושל דלתות כניסה איכותיות.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147933 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

מאת: ניר אבןמחשבים ניידים20/03/141303 צפיות
מטען למחשב נייד הוא המוצר השני הכי נצרך .. במאמר זה אפרט על הסיבות לכך .

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213100 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187585 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187722 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187687 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica