חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות פנים דגמי 2014 במבצע!

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים25/03/2014793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דלתות פנים

דלתות פנים הן אולי הפריטים השימושיים ביותר בבית. וככאלו, הן משרתות אותנו יום יום וצריכות לעשות זאת ללא ליאות. אך לא צריך לפשפש בזיכרון יותר מדי כדי להבין שכולנו נתקלנו בעבר בשימוש בדלתות פנים "סוררות" אשר כרעו תחת הנטל. הן חורקות, הן לא נסגרות היטב, הן מתקלפות או מתנפחות כתוצאה מנזקי מים או שהן פשוט ברמת גימור נמוכה. וכשדלת אינה תקינה, היא מהווה יותר מפגע מאשר שהיא מביאה תועלת לבעלי הנכס.

בין היתר כדי לפתור מצבים מעין אלה, הקמנו את רשת מחסני הדלת ובמחשבה על הלקוחות שלנו ועל דלתות הפנים שלהם, קבענו מטרות מוגדרות: סטנדרטים גבוהים, בקרת איכות מחמירה, פיתוח בלעדי ושיפור מתמיד של דגמי דלתות הפנים שלנו תוך דאגה לעיצובים מגוונים והקפדה על איכות חומרים חכמים, מורכבים ושאינם מתכלים.

בין הדגמים שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות פנים איכותיות מהדגמים:



רשת מחסני הדלת מציגה : דלתות פנים - פנימיום

דלתות פנים מעוצבות עשויות פלדה

 



דלתות פנים - פנימיום אור

דלתות פנים - פנימיום אלגנטי

דלתות פנים - פרימיום

יתרונות דלתות הפנימיום של רשת מחסני הדלת

 

עמידות לנזקי מים לדלת ולמשקוף

הדלתות מיוצרות מחומרים חכמים

ניתן לשלב בכל דלת צירים סמויים איכותיים

7 שנות אחריות על נזקי מים ומזיקים

גימורים ברמת איכות גבוהה

מגוון צבעים לדלתות

ניתן להזמין דלתות פנים בכל רוחב מעל גובה 220 ס"מ בהזמנה

ניתן להזמין דלתות פנים מעל גובה 220 ס"מ בהזמנה

מנעול מגנטי - חד לשוני איכותי

 

·


סדרת פנימיום אור
סדרת דלתות פנים ייחודית המאפשרת מעבר אור (במשורה) מצד אחד של הדלת, לצידה השני, באמצעות זכוכית ייחודית שלא מאפשרת צפייה דרכה. הדלתות מעוצבות במגוון אופנים ומשלבות חומרים שונים כדי להגיע לתוצאה מרהיבה ואיכותית. 
לצפייה בדלתות פנים מסדר פנימיום אור >>

 

·

סדרת פנימיום דמיון
דלתות פנים עם הדפס ויטראז' המוטמע בתהליך מקצועי וייחודי ומספק מראה יוצא דופן אשר לא ניתן למצוא במקומות רבים. הדוגמא המוטבעת בדלת משווה אפקט של עומק אשר לא ניתן להשיג בכל דרך אחרת. 
לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום דמיון >>

 

·

סדרת פרימיום
המחשבים מאפשרים לנו היום ליצור חריטות עדינות עד כדי כך שהדלתות שלכם יכולות להיראות כיצירות אמנות של ממש. ביחד עם רמת הגימור הגבוהה שלנו, התוצאה מתחרה בהצלחה עם דלתות פנים מסדרות יוקרה אחרות, יקרות בהרבה. 
לצפייה בדלתות פנים מסדרת פרימיום >>

 

·

סדרת פנימיום אלגנטי
בדומה לסדרת פרימיום, גם סדרה זו הנה קישוט מושלם לכניסה לחדרים הפנימיים שבמבנה. אך בשונה מהסדרה הקודמת, החריטות בסדרה זו מקושטות בגוון שחור עמוק המשווה לדלת מראה רציני ביותר. 
לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום אלגנטי >>

 

·

סדרת פנימיום חלק
לעיתים, דופן חלק הוא המרשים ביותר. וללא ספק, הוא הקל ביותר לניקיון משום שאינו צובר אבק. ולעיתים, לא ניתן להתרשם מסגנון ללא מראה עיניים. 
לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום חלק >>

 

·

סדרת פנימיום קלאסי
קלאסי, כשמו כן הוא, מרשים ויפה בעיני כל. דלתות הפנים בסדרה זו מאופיינים בשילוב של קו ניקל אשר באמצעות הברק שלו מקנה לדלת הפנים עומק יוקרתי ושובה עין. האפקט המתקבל עקב שילוב ייחודי זה הוא מרהיב ועדין בו זמנית. 
לצפייה בדלתות פנים מסדרת פנימיום קלאסי >>

 

רוצים לבחון את כל המגוון? בואו להתרשם מכל הסדרות ולבחור דלתות פנים איכותיות שישנו את מראה הבית שלכם מן הקצה אל הקצה. לחצו כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת מחסני הדלת - הבית של המותגים

כל דלתות הכניסה ודלתות הפנים במקום אחד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אהרון

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים03/11/14925 צפיות
פעמים רבות, דלתות כניסה לבית מהוות מעין כרטיס ביקור או חלון ראווה של הבית. לא אחת אפשר לנחש את האופי של דיירי הבית בהתאם לחזות של דלת הכניסה בה הם בחרו לייצג את עצמם וכמובן את הבית. כל זאת ועוד נועד לחדד את החשיבות של דלת הכניסה ובפרט את זו הכרוכה במסגרת הבחירה והרכישה בדלת כניסה לבית. בין אם אתם משפצים את הבית ולשם כך מעוניינים להחליף את דלת הכניסה הנוכחית ובין אם אתם בונים בית מאפס, אנו ממליצים לכם ראשית להקדיש תשומת לב מרכזית לבחירת דלת הכניסה של הבית.

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים25/03/14818 צפיות
דלתות כניסה חייבות ראשית להשתלב ברמה המקסימאלית עם האווירה, האופי וסגנון הבנייה של הבית. דלת כניסה שלא מתאימה לרכיבים אלו יכולה להעיב על היצירה המושקעת, בה השקעתם את מיטב כספכם וזמנכם. כך למשל בתים בעיצוב עתיק לא ישתלבו עם דלת מודרנית צבעונית ודלתות כבדות מברזל יתאימו לסגנון בנייה זה הרבה יותר.

מאת: דורון אהרוןהשוואת מחירים25/03/147410 צפיות
להלן מדריך מלא שיסייע לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה דלתות פנים לבית. הבחירה עצמה תיעשה דרך השוואת מחירים, קבלת ייעוץ ממעצבי פנים פעולות שיאפשרו לנו לבסוף לבחור יחדיו את הדלתות המתאימות ביותר למרחב המגורים. רכישה מוצלחת של דלתות לפנים הבית תהיה כזו שתתייחס לרמת התאמתן של הדלתות לחלונות ולרהיטים הדומיננטיים שמאכלסים את הבית. בשלב הראשון אנו ממליצים לבצע השוואות מחירים דרך אתרים שונים באינטרנט שמרכזים מגוון רחב של הצעות מחירים לאי אלו מוצרים ושירותים.

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים11/03/14736 צפיות
פעמים רבות, דלתות כניסה לבית מהוות מעין כרטיס ביקור או חלון ראווה של הבית. לא אחת אפשר לנחש את האופי של דיירי הבית בהתאם לחזות של דלת הכניסה בה הם בחרו לייצג את עצמם וכמובן את הבית.

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים11/03/14726 צפיות
להלן מדריך מלא שיסייע לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה דלתות פנים לבית. הבחירה עצמה תיעשה דרך השוואת מחירים, קבלת ייעוץ ממעצבי פנים פעולות שיאפשרו לנו לבסוף לבחור יחדיו את הדלתות המתאימות ביותר למרחב המגורים

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים11/03/14783 צפיות
דלתות פנים הן אולי הפריטים השימושיים ביותר בבית. וככאלו, הן משרתות אותנו יום יום וצריכות לעשות זאת ללא ליאות. אך לא צריך לפשפש בזיכרון יותר מדי כדי להבין שכולנו נתקלנו בעבר בשימוש בדלתות פנים "סוררות" אשר כרעו תחת הנטל. הן חורקות, הן לא נסגרות היטב, הן מתקלפות או מתנפחות כתוצאה מנזקי מים או שהן פשוט ברמת גימור נמוכה. וכשדלת אינה תקינה, היא מהווה יותר מפגע מאשר שהיא מביאה תועלת לבעלי הנכס.

מאת: דורון אהרוןעיצוב פנים11/03/14838 צפיות
אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222449 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222693 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica