חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאחורי הקלעים של צילומי קולקציית 2014 – חלק א'

 

יום צילומי קטלוג קולקציית שמלות כלה לשנת 2014 מתחיל חודשים רבים לפני שהוא מתרחש בפועל, לפעמים עוד לפני שיש אפילו שמלת כלה אחת שהמעצב סיים להכינה. הצצה אל מאחורי הקלעים של התהליך – חלק א'

זמן רב לפני ששמלות הכלה לקולקציית שנת 2014 מוכנות, מתחיל צוות הסטודיו בהכנות לקראת יום הצילומים של הקולקציה. בד בבד עם התקדמות עיצוב שמלות הכלה החדשות, נרקם יום הצילום. ההשראות שמביא מעצב שמלות הכלה, ארז עובדיה, לעיצוב שמלות הכלה המקוריות של הקולקציה החדשה, מוצאות ביטוי גם ביום הצילומים, בבחירת הקונספט, הסטיילינג, הלוקיישן, האיפור והשיער.

וכך קורה התהליך מדי שנה בצילומי הקולקציה והשנה בגדול: החודש מלאו 10 שנים בדיוק לפעילותו של מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה בישראל ולכן הוחלט בסטודיו להפיק יום צילומי חגיגי במיוחד, עם צוות מורחב עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם בישראל.

השנה הוחלט לא להסתפק בדוגמנית אחת שתלבש את כל דגמי קולקציית 2014 אלא לבחור 3 דוגמניות שיציגו את שמלות הכלה החדשות. אריאלה עובדיה, מנהלת הסטודיו שמפיקה כבר עשר שנים את ימי הצילום, מספרת שבמהלך החודשים שקדמו לצילומים ובעוד ארז רוקם שמלות מקוריות לקולקציית 2014 החדשה, מתחילים לחפש השראות ליום הצילומים. אחרי 10 שנות יצירה מדובר באתגר בלתי רגיל. מחפשים ברשת האינטרנט, בפינטרסט, באינסטגרם, בבלוגים ואתרים שמתמחים בשמלות כלה (ותתפלאו כמה אלפים כאלה יש בעולם), בספרים ועוד. תוך כדי התהליך עלה במוחה של אריאלה השם שהפך לכותרת של קולקציית שמלות כלה 2014 – פרובאנס. כמו פרובאנס הציורית והרומנטית שבדרום צרפת, כך גם שמלות הכלה החדשות – מעוצבות בעדינות, בעלות סקסיות מרומזת, תפורות בתחרות רומנטיות ומבדים איכותיים ורכים.

מטרת צילומי הקטלוג היא לספר סיפור, מרתק ומקורי וזה הזמן להחליט על הקונספט: 3 חברות נהנות במסיבת תה. שלוש הדוגמניות הן שלוש חברות/כלות שיושבות ביחד, משוחחות ונהנות מיום שמשי באווירה פסטורלית. כעת מחפשים לוקיישן לצילומים ואחרי חיפושים רבים מגיעים לבית פרטי. בעלת הבית היא בעלת חנות לעתיקות ביפו שאליה היא מייבאת פריטים מיוחדים מכל העולם. הלוקיישן מתברר כמושלם, בדיוק הבית שראינו בדמיונות ובחלומות, מעוצב, עם פריטי ארט דקו, ספרים, ריהוט עץ כבד ועתיק, מפות קרושה.

יום הצילומים הגיע, יום שמתחיל בשעות הבוקר המוקדמות מאוד וכל הצוות מתחיל בהכנות, ומשקיע בכל לוק זמן רב ומחשבה מעמיקה. מהניסיון שלנו, הצוות כבר יודע, שפעמים רבות מגיעות לסטודיו כלות אחרי שהן ראו את הצילומים ומבקשות להיראות בדיוק כך גם ביום חגן. לכן, מאחורי כל לוק שתראו בקטלוג הסופי, השקיע הצוות כולו את מיטב המאמצים כדי להפוך אותו למדויק ביותר.

מה קרה ביום הצילומים עצמו? חלק ב'

רוצות פרחים אפילו בנעלי הכלה. גם הן זוכות לקבל את מבוקשן באמצעות שזירה עדינה של פרחים לנעלי העקב עצמן. הכל אפשרי, הכל מותר, רק חשוב לשמור על האיזון ועל המינון – לפעמים גם פרח אחד יספיק, לפעמים אפשר גם יותר, העיקר שהפרחים יתאימו לסגנון של השמלה ובהמשך גם לתסרוקת ולאיפור.

 



תגיות המאמר: שמלות כלה, שמלות ערב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181409 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162094 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica