חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חמש סיבות להזמנת טיסות לרומא

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל12/06/2014821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקולוסיאום המרשים, הפסלים היפים והבנייה המיוחדת של רומא הם חלק קטן מכל מה שרומא יכולה להציע. לפניכם מספר מקומות שאסור לפספס כשמטיילים ברומא

חופשה ברומא היא הגשמת חלום עבור מטיילים רבים. האירועים החשובים והרבים שפקדו את עיר הבירה האיטלקית במשך ההיסטוריה, עיר אשר בה קמו ונפלו אימפריות, הביאו אותה למקום של כבוד ברשימת ערי התיירות המובילים בעולם. טיסות לרומא הן תחילתה של ידידות מופלאה בין מטייל ועיר. האתרים ההיסטוריים המרשימים יכניסו את המטייל אשר מגיע לרומא לחוויה אותנטית כאילו מדובר בסרט גלדיאטורים. מי שטס לרומא ימצא במהרה את הקסם של העיר דוישנם מספר אתרים שהם בגדר חובה עבור מי שמטייל בעיר.

כנסיית סנטה מריה (Santa Maria in Aracoeli) היא כנסייה מפוארת ומרשימה שנמצאת במרכזה של העיר. בחלקה הפנימי של הכנסייה ישנם 22 עמודי אבן שנלקחו מבתי עשירים עתיקים ובכנסייה עצמה אף קבורים רומאים מפורסמים רבים. בכנסייה שוכן פסל עץ הזית של ישו. על פי האמונה בכוחו של הפסל להחיות מתים.

ממשיכים לחקור את רומא

הפורום הרומי הוא למעשה מרכזה של רומא והוא נצפה היטב מזוויות רבות. הפורום הרומי הוא אזור ובו שרידים רבים של מבנים עתיקים ששימשו את האימפריה הרומית העצומה. הפורום הרומי שימש כעיר תחתית של רומא העתיקה. בעבר, שימש השטח כמקום מפגש עבור הרומאים שם הם ניהלו את חייהם תוך שהם עורכים אספות פוליטיות ודתיות, משפט, מסחר ועוד.

הקולוסיאום המפורסם הוא אתר חובה שאסור לפספס במהלך חופשה מפנקת ברומא הנהדרת. הקולוסיאום הוא אמפיתיאטרון עתיק שנשמר עד היום בחלקו, ובחלקו האחר שופץ. במקום נהגו הרומאים לערוך מופעים וקרבות גלדיאטורים והוא עדות לארכיטקטורה המפוארת והייחודית שאפיינה את הרומאים העתיקים.

הוותיקן היא המדינה הקטנה ביותר בעולם. אבל לא צריך לטוס אליה במיוחד, כי אפשר פשוט להזמין טיסות לרומא ולהגיע אליה. הוותיקן היא קסם הנצרות ומשם מתנהלת הנצרות כולה. בארמונו של האפיפיור תוכלו לעתים לצפות באפיפיור נושא דרשה או יוצא לקהל המאמינים שלו, וכן להתרשם ממדינה קטנה אשר שוכנת במרכזה של עיר מדהימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב טיולים ונופש, אוהב לחקור את העולם, לראות נופים ולטייל במסגרת טיולים מאורגנים לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור סופרן

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל07/08/145084 צפיות
חבילות נופש בונציה לוקחות את המטיילים בה לחוויה עמוקה ומעניינת בתעלות המדהימות של ונציה, בהיסטוריה ובאומנות של העיר האיטלקית המפורסמת

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל23/06/143426 צפיות
חבילות נופש במלדיבים הם הדרך הטובה ביותר להתקרב לגן עדן, עלי אדמות. יש בהם כל מה שחופשה מושלמת צריכה לכלול, עבור חובבי המנוחה והנופש וגם עבור מי שמחפש הרפתקאות ואטרקציות- נופים מרהיבים, שלווה אינסופית, צלילות, גלישה ופינוקים ללא סוף.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196480 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica