חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות נופש בונציה - ירח הדבש האולטימטיבי

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל07/08/20145090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ונציה שבאיטליה היא אחת הערים הכי רומנטיות בעולם, המפורסמת בזכות הייחוד הגדול שלה- העיר כולה בנויה על גבי תעלות, הנחצות על ידי רחובות העיר בגשרים. דרך הטיול העיקרית בעיר היא שייט בגונדולות, חוויה רומנטית שאין שנייה לה. אך לונציה יש הרבה מה להציע מעבר לנופים ולתעלות- יש בה ארכיטקטורה מדהימה, היסטוריה עשירה והרבה אפשרויות תרבות.

חבילות נופש בונציה הן הדרך האידיאלית לחגוג ירח דבש.

איפה כדאי לבקר?

כיכר סאן מרקו:

אחד מסמלי ונציה היא כיכר סאן מרקו, הומת היונים ובני האדם. הכיכר נבנתה במאה ה-11 ויש סביבה מבנים נהדרים וחשובים, ביניהם הבזיליקה די סן מרקו וארמון הדוג'ים. מלבד יונים יש ברחבי הכיכר הרבה בתי קפה, בהם נעים לשבת ולהשקיף על המתרחש.

קאנאל גראנד:

התעלה הגדולה והרחבה בונציה היא גם התעלה הכי יפה בעיר. תחילתה היא ליד תחנת הרכבת וסופה ליד בזיליקת סנטה מריה דלה סלטה וכדי לעבור בין שתי הנקודות חולפים על פני מסלול מפותל. מומלץ לשוט בה בשעות הערב ולהתרשם מהארמונות המהודרים, הכנסיות היפות שעל גדותיו ולעבור בין גשר ריאטלו וגשר האקדמיה.

בזיליקה די סן מרקו:

כנסייה ונציאנית ביזנטית שנמצאת בכיכר סן מרקו. הבזיליקה נחשבת לאחד האתרים החשובים בעיר. יש בחזית שלה חמש קשתות, מעוטרות שיש ופסיפס. חלקה הפנימי מרשים לא פחות ויש בו  אוצרות אומנות, פסיפסים מרהיבים ועיטורי זהב. הכנסייה נבנתה במאה העשירית כמקום מנוחה עבור מרקוס הקדוש, מחבר הבשורה על פי מרקוס.

סנטה מריה דלה סלוטה:

כנסייה מהמאה ה- 17 השוכנת בדרום התעלה הגדולה והקמתה הוקדשה למריה של הבריאות. המבנה שלה הינו בצורת מתומן והמיקום שלה מקסים. בתוך הכנסייה יש מזבח בסגנון בארוק ומעליו תמונה של מלכת גן העדן.

גשר ריאלטו:

הגשר הכי מפורסם והכי עתיק בעיר, אשר נמתח מעל התעלה הגדולה. הריאלטו נבנה לקראת סוף המאה ה-16 ותוכנן על ידי אנטוניו דה פונטה. מומלץ לעלות עליו וליהנות מתצפית יפה לשני עברי התעלה הגדולה.

אם אתם מתכננים ירח דבש או כל חופשה זוגית, חבילות נופש לונציה הן הפתרון האידיאלי עבורכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב טיולים ונופש, אוהב לחקור את העולם, לראות נופים ולטייל במסגרת טיולים מאורגנים לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור סופרן

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל23/06/143431 צפיות
חבילות נופש במלדיבים הם הדרך הטובה ביותר להתקרב לגן עדן, עלי אדמות. יש בהם כל מה שחופשה מושלמת צריכה לכלול, עבור חובבי המנוחה והנופש וגם עבור מי שמחפש הרפתקאות ואטרקציות- נופים מרהיבים, שלווה אינסופית, צלילות, גלישה ופינוקים ללא סוף.

מאת: מור סופרןטיולים בחו"ל12/06/14827 צפיות
הקולוסיאום המרשים, הפסלים היפים והבנייה המיוחדת של רומא הם חלק קטן מכל מה שרומא יכולה להציע עבור מי שמזמין טיסות רומא. לפניכם מספר מקומות שאסור לפספס כשמטיילים בעיר הבירה האיטלקית.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196527 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182298 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181482 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181547 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181432 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica